Gå til innhold

Kan Sofie Elise påvirke valget?


VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den jenta kan alt om allting. Hvorfor får hun ikke en toppjobb et sted?

 

Enig i hva hun synes eller ikke, så synes jeg hun skal ha for å prøve å kjempe for sakene hun tror på. Blant annet dyrevelferd og lignende. Mange rosabloggere som ikke utnytter makten de har på å ha en god innflytelse. Fortsatt ung, og ikke utdannet innen noe relevant og da er det ikke alt som går 100% som planlagt. 

 

Og så hjelper det såklart ikke at hun har operert seg til tusen og ser ut som hun skal melde seg på "Hollywood-fruene".

Lenke til kommentar

Det verste er at jeg ikke ville blitt veldig overrasket om Sophie Elise faktisk kan ha en viss effekt. Jeg vil tro målgruppen hennes har relativt liten interesse for eller kunnskap om politikk og, i den grad de er myndige, antagelig vil være lettere å påvirke. Hun ble tross alt kåret til Norges mektigste kvinnelige mediepersonlighet her tidligere og jeg regner med at det primært er unge kvinner hun antas å kunne påvirke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Sylvia Brustad ble toppleder i Aker Kværner Holding uten mer utdannelse enn Arbeiderbevegelsens Folkehøyskole. Jeg holder alle dører åpne for Sophie Elise.

Lenke til kommentar

Her har Faktisk.no sjekket noen av påstandene, og her ser det ut til at Sofie og Joakim har tatt seg noen friheter. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/sophie-elises-frontalangrep-pa-frp-faktisk-helt-feil/68611823

Uten å få noe motsvar.

Faktisk.no har vært i kontakt med Sophie Elise Isachsens manager, Marte Schei, flere ganger, men har foreløpig ikke fått noen kommentar til konklusjonen. 

 

Man kan jo si så mye, men "morna jensen" er jo objektivt morsomt.

Enig! Beste delen av videoen.

Faktisk.no har vært i kontakt med Sophie Elise Isachsens manager, Marte Schei, flere ganger, men har foreløpig ikke fått noen kommentar til konklusjonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Definitivt -- i alle fall hvis hun stripper for SP.

...på nåværende tidspunkt ville jeg vurdert å stemt FrP i bytte mot intimitet og kjærlighet.

Alt påvirker valgene vi tar, inkludert vakuum.
Spesielt vakuum.

Fordi det er svært sjeldent at vi faktisk befinner oss i vakuum;
Det er jævlig farlig for oss.

...det er bare i et metaforisk vakuum der ingen politisk reklame eller partipropaganda kommer inn at man ikke blir påvirket i noen retning.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Jeg tror man skal være forsiktig med å overdrive hvor stor påvirkning hun har på leserne sine i politiske spørsmål. De som følger henne følger henne pga mote og sånt. Hva bloggeren måtte mene om olje, FrP, skatt eller eldreomsorg går nok ikke inn på dem.

Mulig du undervurderer leserne hennes og hvor mye de følger "idolene" sine.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...