Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Bluetooth-hodetelefoner med denne oppdateringen, har du problemer?

 

Nei, eller ikke enda hvertfall. Vet bare at Bluetooth fungerte dårlig etter Pie oppdateringen, men så kom februar patchen og fikset det her, og har i ettertid blitt en smule skeptisk til å oppgradere, spesielt når alt fungerer bra, hehe.

Lenke til kommentar

Nei, eller ikke enda hvertfall. Vet bare at Bluetooth fungerte dårlig etter Pie oppdateringen, men så kom februar patchen og fikset det her, og har i ettertid blitt en smule skeptisk til å oppgradere, spesielt når alt fungerer bra, hehe.

Jeg bruker min S9+ daglig med Bluetooth, og har ikke merket noe til bluetooth problemer, hverken etter denne oppdateringen, februar-patchen eller den første Pie utgaven.  Pendler ca 1 time hver vei til jobb, og har på Bose QC35 hele veien.

Lenke til kommentar

Det store problemet for meg med BT var at den glemte paringene. Det viste seg å være en feil på en Magisk-modul, og nedlasting av den fikset det.

 

covah, du har min fulle sympati. Min pendling består av å gå fra badet til hjemmekontoret... ;) Men har du aldri problemer med BT hvis mobilen ligger feil plassert? Jeg bruker et sett QC30 propper med "klave". Når jeg bruker propper, er det fordi jeg jobber med noe som støyer, og øretelefoner funker dårlig til å sperre ute lyden av sag og hammer, eller hva det nå er jeg driver med, så da er det enten dem eller Jabra T65 og så hørselvern utenpå det igjen. Problemet er at hvis mobilen ligger i feil lomme, og jeg vrir kroppen, så den kommer "mellom" mobilen og mottakeren i klaven, så blir det dropouts. Har du noe sånt? Det latterlige er at jeg kan legge den på bordet og være iallfall fem meter unna, kanskje ti, uten å få dropouts!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opplevde en feil med frontkameraet på S9 tidligere i dag; bildene ble bare elektronisk støy, i mangel på bedre forklaring. Det liknet mest på abstrakt kunst, det var bare streker i diverse farger. Fullstendig umulig å se hva det var bilde av. Det varte noen minutter og påvirket alle bilder jeg tok, før det plutselig rettet seg igjen.

 

Kjent problem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:utakt, du har ikke tilfeldigvis aktivert en "abstrakt kunst" funksjon? :rofl:

 

Er det noen som vet når april-oppdateringen kommer? Jeg har et par ting jeg vil se om er blitt bedre på de to månedene som er gått siden sist jeg gadd å ta full Titanium-backup, oppdatere og tilbakeføre backupen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...