Gå til innhold

Samsung Galaxy S9/S9+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker ingen forskjell. Men systemet påstår at en app bruker veldig mye batteri...og det er batteriwidgeten jeg bruker på Apex-launcheren! Sikkert fordi den poller batteriet for å sjekek hvor mye det er igjen, og så blir det oppfattet som forbruk. Jeg har slått av alle batterivarslinger (jeg slår stort sett av alle varslinger jeg kan, og det irriterer meg med de jeg ikke kan slå av, som sikkerhetsvarsler og sånt ræl), men den dukker likevel opp på toppen av hovedmenyen for innstillinger i et blått felt hver gang jeg åpner dem.

Endret av Mastiff
Lenke til kommentar

Du mener å betale altfor mye? ;) Jeg er helt enig med Lylu, eneste grunn til å ha de greiene er hvis man har en tendens til å knuse skjermer. Jeg kan ikke se at det lønner seg på noen annen måte, og det er Tek.no enig med meg i:

 

https://www.tek.no/artikler/test-lonner-det-seg-a-bruke-telenor-swap-eller-telia-svitsj/395136

Jeg skrev heller ikke at det lønner seg, jeg skrev at du får en jevn sum hver eneste måned, istedetfor å måtte cashe ut 10 000kr på en måned.

Lenke til kommentar

Mest logiske grunnen til å ha swap er vel å dele opp mobilkostnaden til en jevn sum hver måned?

 

 

Du mener å betale altfor mye? ;) Jeg er helt enig med Lylu, eneste grunn til å ha de greiene er hvis man har en tendens til å knuse skjermer. Jeg kan ikke se at det lønner seg på noen annen måte, og det er Tek.no enig med meg i:

 

https://www.tek.no/artikler/test-lonner-det-seg-a-bruke-telenor-swap-eller-telia-svitsj/395136

Er enig med at det er veldig forutsigbart, men mangler liksom å knuse litt skjermer for å få fullt utbytte av avtalen ser jeg.

Men det jeg også ser er at det før kostet 500,-kr for første skjermbytte, men nå har dem satt opp prisen til 1000,-kr.?

 

Det jeg kanskje tenker mest på er at jeg burde hatt et annet abonement en Telenor, fordi jeg synes ikke Fleksi er en god løsning for andre enn lommeboka til Telenor.

Telenor trenger noe bedre abonement, blan annet med fri data og det kommer sikkert ikke til å skje enda når toppsjefen faktisk gikk ut i media for litt siden å mente at INGEN av kundene dems kunne tenkt seg fri data, det var visstnok ikke viktig for Telenor kunder og lite etterspurt....

Grådigheten vil jo ingen ende ta :dribble:

Lenke til kommentar

Er enig med at det er veldig forutsigbart, men mangler liksom å knuse litt skjermer for å få fullt utbytte av avtalen ser jeg.

Men det jeg også ser er at det før kostet 500,-kr for første skjermbytte, men nå har dem satt opp prisen til 1000,-kr.?

 

Det jeg kanskje tenker mest på er at jeg burde hatt et annet abonement en Telenor, fordi jeg synes ikke Fleksi er en god løsning for andre enn lommeboka til Telenor.

Telenor trenger noe bedre abonement, blan annet med fri data og det kommer sikkert ikke til å skje enda når toppsjefen faktisk gikk ut i media for litt siden å mente at INGEN av kundene dems kunne tenkt seg fri data, det var visstnok ikke viktig for Telenor kunder og lite etterspurt....

Grådigheten vil jo ingen ende ta :dribble:

Trudde ikke swap hadde binding på selve mobil abonnementet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt tilgode å oppleve en Android telefon som ikke har godt av en full wipe innimellom, spesielt hvis man har ørten tuse apper og masse rart på telefonen og det er større oppdateringer av hele operativsystemet.

 

Å ikke kjøre en factory reset når det er oppdatering mellom OS versjoner blir som å bæsje rett etter man har dusja  :tease:

Lenke til kommentar

Telenor swap

 

Ulempen med Telenor swap er at en "binder seg" for for 2 nye år om enn skifter mobil ? Og dermed er bindingstiden "evig" om enn skifter mobil hvert år ?

 

Om en ikke skifter mobil så er bindingstiden over/ferdig etter 2 år ?

 

Bindingstid på nedbetaling av mobil og kan fritt velge mobil ab ?

Endret av spetter
Lenke til kommentar

Jeg visste ikke det før nå jeg, men det står jo også i reglene for swap. Er bare Telenor som ''glemmer'' å opplyse om det når man inngår avtalen...

https://www.telenor.no/privat/vilkar/vilkar-mobile-tjenester.jsp

 

SWAP medfører ingen binding på abonnement. Ved oppsigelse av abonnement tilbakebetales ikke forskuddsfakturert månedsavgift for inneværende måned.[/quote

 

Ser ikke ut som om du er bundet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telenor swap

 

Ulempen med Telenor swap er at en "binder seg" for for 2 nye år om enn skifter mobil ? Og dermed er bindingstiden "evig" om enn skifter mobil hvert år ?

 

Om en ikke skifter mobil så er bindingstiden over/ferdig etter 2 år ?

 

Bindingstid på nedbetaling av mobil og kan fritt velge mobil ab ?

Man binder seg jo ikke til noe som  helst, du kan cashe ut hele mobilen dersom det ønskes, når som helst.

Lenke til kommentar

Høres ut som en skrekkelig dårlig deal, all den tid man betaler mer for telefonen med SWAP slik at man har skjermforsikring.

 

Telenor omtaler det også som et bruddgebyr, så jeg vil påstå det er binding.

Det er jo en standard 2 års nedbetalingsplan som også inkluderer skjermforsikring (og mulighet til å bytte mobil årlig mot ny betalingsplan), om tilbudet er godt eller ikke er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...