Gå til innhold

Svar ærlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sjelden jeg er syk og det går som regel i forkjølelse eller noen dager med hodepine og feber.
Det var vel sistnevnte forrige gang, tror jeg.

Er det noe som var vanlig når du har yngre/ung som forlengst er "utgått" som du savner?
F.eks. en sjokolade som ikke lenger eksisterer, musikkassetter eller annet.

Lenke til kommentar

Ja, savner virkelig Pasta Al Pesto, det er min all time favoritt pasta, som jeg ikke har spist på år og dager, pga den finnes ikke lengre i butikken. 😩😩😩

Ser du forkjølelse som sykdom? Det gjør ikke jeg. Folk som sier at de må holde seg hjemme pga en liten forkjølelse. Ser jeg som tulle-syke. (Fake sykdom, med andre ord.) Hvis ja, hvorfor ser du en lite forkjølelse som sykdom?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Ja, per definisjon er det sykdom pga. at forkjølelse er en virusinfeksjon.
https://www.helsenorge.no/sykdom/ore-nese-hals/forkjolelse/

Samtidig kan det sikkert hende at vi alle rammes forskjellig, at noen føler seg mye verre og "sykere" enn andre og en lett forkjølelse føles kanskje ikke som en "skikkelig" sykdom for alle.

Syns du det er morsommere å gi gaver enn å få?
Personlig har jeg blitt gammel nok til at jeg ikke bryr meg stort om å få, men syns det er artigere å gi.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg er ikke så interessert i å reise og har det egentlig best med pc og spill og noe å høre på.

Har du prøvd smalahove?

Nei fyssj - bare tanken gjør meg kvalm.

Når vi snakker om kvalm, pleier du bli båtsyk, eller er du en av de som  greier seg fint selv om folk rundt deg brekker seg? (Tenker helst på båter som danskebåten, men om du blir båtsyk i en vanlig småbåt så kan du også si fra om dette). 

Lenke til kommentar

Jeg har hatt noen tilfeller av både sjøsyk og bilsyk, men ikke siden barndommen.
Jeg kan dóg brekke meg av lukta av mat som har begynt å bli/er dårlig, men det er alt jeg har vært borti som voksen.

Liker du å kose med katter? 😻

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...