WeirdFace Skrevet 26. august 2022 Rapporter Del Skrevet 26. august 2022 hvem liker vel ikke kake? sjokoladekake er nok favoritten. Men jeg er vel ganske "alt-etende" når det kommer til kake. kan du noen andre språk, bortsett fra norsk? i så fall: hva slags språk? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. september 2022 Rapporter Del Skrevet 2. september 2022 Engelsk, svensk, litt tysk. Hva er den skitneste seksuelle fantasien du har hatt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2022 Rapporter Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Den skitneste seksuelle fantasien jeg har lar seg ikke fortelle her inne på Diskusjon.no. Med andre ord, jah jeg har en skitneste seksuelle fantasi, men det passer ikke å nevne det her inne. Har du noen gang vært så opptatt at ikke en gang hadde tid til å henge med venner og familie? Endret 5. september 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2022 Rapporter Del Skrevet 5. september 2022 Åja, veldig mange ganger. I dag nesten blir det nesten alltid bortkastet tid for meg. Hadde mer av en sosial nerve/selskapsyke før i tiden, men veldig lite nå. Føler du deg klokere og mer fornuftig enn de fleste du vet om? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2022 Rapporter Del Skrevet 10. september 2022 Nei. Heller motsatt. Fortell om en pinlig opplevelse du har vært i. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. september 2022 Rapporter Del Skrevet 24. september 2022 Mye. For noen mnd siden pratet jeg med en på jobben som kan mitt språk på engelsk, fordi han trodde jeg var engelsk. Litt kleint etterpå. Hva er meningen med livet for deg? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. september 2022 Rapporter Del Skrevet 24. september 2022 Erling Kagge har det beste svaret på dette gåtefulle spørsmålet. Meningen med livet er å gjøre en forskjell for andre i livet. Eller; være betydningsfull for andre. Først da; gir livet mening. Hvorvidt jeg er der ennå.... tja, ikke helt ennå. Hva savner du akkurat nå? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. september 2022 Rapporter Del Skrevet 25. september 2022 Rent konkret savner jeg å sitte og slappe av hjemme hos mor. Bare prate om alt og ingenting, føle meg ivaretatt og mimre om barndommen. Og være i nærheten slik at jeg kan hjelpe til med ting og tang. Litt mer abstrakt savner jeg veldig mye, og jeg som har en del depressive tendenser har ofte savn og lengsel hengende over meg. Savner barndomshjemmet. Det å være en liten gutt som bare jakter nye eventyr. Drømme stort sammen med kamerater. Liv og folk hjemme som skape et miljø. Folk slik de var før. Det å oppdage en virtuell spillverden for første gang. Sitte inne og lese Donald når det regner ute. Utflukter og ferier. Fernweh. Hvem er ditt største forbilde innenfor hobbyen som du liker best? 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. september 2022 Rapporter Del Skrevet 27. september 2022 Elsker å lage hjemmelaget brettspill. Også liker jeg å spille generelt spill. Det er faktisk mine absolutt favoritter innafor hobby. Tegne/male, skrive historier, fotografering og bygge med lego kommer på andre plass. Hvor mange hobbyer har du? Og hva slags hobby er det? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Har en del. I det siste er det å bygge ting av tre noe som har opptatt meg. Hyller, kasse, benk etc. Sage, pusse, skru, male. Fin hobby, men litt kostbart m.t.p verktøy og utstyr. Men verktøy og slikt får man alltids bruk for ellers hvis man f.eks bor i et gammelt hus slik som meg. Hvilke bevisste valg har du tatt i løpet av de siste månedene for å være klima og miljøvennlig? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Prøver mitt beste å kildesortere søppel. Og mitt beste å for å drive med matsvinn. Helt ærlig, det syns jeg ikke er så lett og få til. I tillegg igjen bruke ting. Spiser du smart? Hvis ja, hva slags kosthold går du etter? Endret 18. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Ja. Jeg bruker normalt en tallerken med verktøy som gaffel, kniv og skje. Fra et evolusjonsmessig perspektiv mener jeg det er ganske smart. Kan ikke si jeg går etter kostholdet mitt. Det er fysisk vanskelig. Da maten ikke skal forfølges men konsumeres. Liker du å tolke saker og ting så bokstavelig som mulig? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Milhouse85 skrev (13 minutter siden): Ja. Jeg bruker normalt en tallerken med verktøy som gaffel, kniv og skje. Fra et evolusjonsmessig perspektiv mener jeg det er ganske smart. Kan ikke si jeg går etter kostholdet mitt. Det er fysisk vanskelig. Da maten ikke skal forfølges men konsumeres. Liker du å tolke saker og ting så bokstavelig som mulig? Du vet hva jeg går etter, når jeg sier hva slags kosthold går du etter. 😑😑 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Milhouse85 skrev (4 timer siden): Liker du å tolke saker og ting så bokstavelig som mulig? I enkelte sammenhenger ja. I andre, ikke like fullt. Er du klar for nok en jul om to måneder? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Tja, bryr meg lite om jula. Skal reise til Montenegro og blir borte til jul. Så hopper bukk over det julehysteriet. Må vel kjøpe en gave til dama.... så får det holde med det. Hva har du i skuffen som er plassert nærmest baderomsdøra der du bor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg har ikke skuffe i leiligheten min i det hele tatt. Er du altetende når det kommer til musikk? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Nei. Tror du på SCM at det ikke finnes en eneste skuff i leiligheten hans? Ikke så mye som en bestikkskuff? Tror du SCM er medlem i "Den norske Motskuffsbevegelsen"? Kunne du tenkt deg medlemskap i Den norske Motskuffbevegelsen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2022 Jeg tror han. Tror det er en tilfeldighet. Der er lite skuffer faktisk i moderne møblemanger. Er ikke medlem i noenting, og er ikke interessert i å være medlem i noenting. 🙃 Kunne du tenkt deg å smake på menneskekjøtt? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Det er ikke noe jeg tenker at jeg vil prøve. Hvis man er i hungersnød i en matkrise, og det er et reelt alternativ til å bli utsultet så tror jeg det. Tror du at du kommer til å sitte på gamlehjemmet om noen år og tenke at nå er det for sent? Endret 19. oktober 2022 av Pliscin Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. oktober 2022 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2022 Tror ikke det. Hva var den aller siste boken du leste? og likte du den, eller synes du at den var alt for kjedelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå