Gå til innhold

Den Store Kryptovaluta-tråden


JokerN_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som lurer på hva Elon Musk driver med? Det er selvfølgelig usikkert hvor mye av fallet han har skylden for, men det var nok ikke så rent få som kjøpte seg inn i krypto på grunn av han, og som nå lider store tap. Jeg har full forståelse for de som ikke er særlig blide på han akkurat nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Splitter skrev (Akkurat nå):

Bare jeg som lurer på hva Elon Musk driver med? Det er selvfølgelig usikkert hvor mye av fallet han har skylden for, men det var nok ikke så rent få som kjøpte seg inn i krypto på grunn av han, og som nå lider store tap. Jeg har full forståelse for de som ikke er særlig blide på han akkurat nå.

Jeg tipper musk bruker 0.1% av tiden på å tenke på krypto. Han liker oppmerksomhet og memes, så han hoppet på bølgen. Ellers er han veldig opptatt med tesla og space X. At folk velger å følge tweetsa hans er egentlig det som er merkelig. Hvorfor man tar finansielle avgjørelser basert på tweets fra en milliardær er bare snodig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev (Akkurat nå):

Er helt latterlig hvor stor innflytelse en mann kan ha på et helt marked. Han kan jo bare gå inn å kjøpe en haug random coins for en billig penge, også går han på Twitter og skriver noen ord også vipps så har han tjent en haug med penger.

Ja han har såpass mye makt at det nesten blir på grensa til hva som er lov. Han tweeta nå at Tesla har diamond hands, så nå går nok BTC opp igjen en kort periode. Håper vi ser 45k igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (19 minutter siden):

Jeg tipper musk bruker 0.1% av tiden på å tenke på krypto. Han liker oppmerksomhet og memes, så han hoppet på bølgen. Ellers er han veldig opptatt med tesla og space X. At folk velger å følge tweetsa hans er egentlig det som er merkelig. Hvorfor man tar finansielle avgjørelser basert på tweets fra en milliardær er bare snodig. 

Joda, er ikke uenig i det, men det er jo ikke akkurat pent gjort uansett. 

Lenke til kommentar
22 minutes ago, Frank Drebin said:

Hjelper vel heller ikke på at kineserne skremmer egne innbyggere ang. kryptovaluta: BBC.

Sånne saker har det vært på et hvilket som helst tidspunkt helt siden jeg begynte å kikke i 2017. Det er ikke de som setter de langvarige trendene. Er det ikke Kina som advarer, er det US Treasury, DNB, norske politikere, store fond eller kjendisinvestorer. Det er mer massen av sakene som sier de samme tingene som tipper berget.

Når alle kan se at toppen er for spiss, venter alle på nok mange nyheter som sier det samme; panikken er her.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
11 hours ago, PgUp said:

Ja, det var lurt ;)

Så du har liksom solgt alt?

Har kjøpt mer i dag på 276k nok pr BTC🙂

Hvis du har det, så tror jeg du angrer deg om noen mnd. Men vi får se, er litt mer usikker etter monsterdippen i dag.

Men hvis vi mot formodning skulle peeke på 63k usd, så tror jeg ikke vi får ett vanlig bearmarked heller.

Så da er det heller ikke så farlig att man ikke fikk tatt gevinst på topp.

Eneste gang jeg har tatt profitt var på toppen i 2017, ville ikke en gang vurdert det nå.

Lenke til kommentar
Kennet_H skrev (6 timer siden):

Så du har liksom solgt alt?

Har kjøpt mer i dag på 276k nok pr BTC🙂

Hvis du har det, så tror jeg du angrer deg om noen mnd. Men vi får se, er litt mer usikker etter monsterdippen i dag.

Men hvis vi mot formodning skulle peeke på 63k usd, så tror jeg ikke vi får ett vanlig bearmarked heller.

Så da er det heller ikke så farlig att man ikke fikk tatt gevinst på topp.

Eneste gang jeg har tatt profitt var på toppen i 2017, ville ikke en gang vurdert det nå.

Ja, vi får se. Det må gjerne fortsette opp spør du meg. Har tatt profitt allerede. På lang sikt skal det ned uansett. Driver ikke day trading så kjøper meg inn når det faller til slutt mellom 15-20k.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...