Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forskjellig smaksopplevelse kan iblant oppstå når effekten tilføres og oppvarmingen skjer på litt forskjellig måte. Noen smeller rett opp i effekt, andre følger en eller annen kurve eller øker ila. rundt 0.1-0.8 sekunder, som kan gi forskjeller i opplevelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

God mod det ja.

 

Tar TPD veldig med ro nå. Føler mindre og mindre avhengighet til det og kan gå mange timer uten damp nå. Har noen litere bse og skal kjøpe noen til, gidder ikke kjøpe høy styrke og styre med det når avhengigheten ikke er fullt der. Så får jeg bare slutte helt når jeg går tom.

Lenke til kommentar

Jeg har masse problemer med at nautilus lekker og er absurd vanskelig å åpne.

Bruker den med en eleaf istick.

 

Nå vil jeg ha noe nytt.

 

Har tittet litt på topbox mini kitet, men vet ikke om det er noe poeng med masse fancy greier som temperaturkontroll og slikt, jeg er ikke spesielt dypt inne i dette her, jeg er egentlig mest på jakt etter noe som funker, muligens trenger jeg bare en annen tank som funker bedre?

 

Så da tenkte jeg ramle innom igjen her og spørre om hjelp til å finne noe nytt =) .

Lenke til kommentar

Kan ihvertfall anbefale Aspire Cleito.

Denne tanken er helt fenomenal på smak, og lager greit med damp. Bruker da 0,4ohm coil. 

Toppfylling, og har ikke hatt lekasje på min. Litt tørst på juice, men det er vel de fleste tankene når det kommer til subohm?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...