Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte jeg også skulle kjøpe en atomizer til å kun teste ut forskjellige smaker. Jeg har en Vision Spinner, kan jeg bruke denne på Spinner? JoyeTech eGo/510 Atomizer

Hvis jeg skal være helt ærlig ville jeg gått for en liten clearomizer med utskiftbare hoder til å teste smaker. Min erfaring er at de der atomizerne ikke nødvendigvis får frem smaken helt rett. Hvis en skal drippe for å teste ville jeg i alle fall gått for en rebuildable, men det krever litt trening før man får bygd dem på nytt i en fei. Med en liten clearo (f.eks. no sånt: http://goo.gl/zKA5up) slipper man å bruke mye veske for å teste, men samtidig får man testa litt over tid, samt at man ikke trenger å tenke på hverken rengjøring eller re-coiling, bare å bytte hode når man skal teste en ny smak (evt. kan man koke hodene og rotere på dem hvis man vil spare ekstra mye). Aspire hodene får man for ned i £1.6 pr. stk (http://goo.gl/sM8Jku). Ganske ren smak på en fersk en også.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg kansje skulle startet en ny tråd om dette , men prøver å poste her for se om det er noe respons. Selv har jeg ingen ærfaring med e-sigaretter eller røyking generelt sett. Men har en mor i 50 årenne som har røyket siden hu var tennåring å det kan fort gå en 20 pakning petterøes orginal om dagen, har hatt flere forsøk på å slutte men feilet hver gang desverre. Merker jo dette på helsen så tenkte kansje jeg skulle prøve å introdusere henne for E-Sig å se om det kansje kunne vært noe.

 

Problemet mitt da er jeg ikke helt vet hva jeg skal kjøpe, hvilken styrke på juicen osv. Bør helst være et enkelt system uten noe betydelig læringskurve som er så likt orginale sigaretter som mulig, estetisk er det dog ikke så fryktelig vikti at det ser ut som en sigarett.

 

Pris er jo og et faktum da det langt ifra sikkert er noe hun kommer til å fortsette med etter "prøveperioden".

 

Om noen har noen tips , eller eventuelle gode enkle startpakker å komme med hadde jeg virkelig satt pris på dette :)

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig greit å ha noen mindre oppsett. Bruker mini-protank og mini-Davide og .. av og til.. Evod, med Vision spinner eller I-taste V3. Nå venter jeg på et par Protank mini 3. De bruker Aerotank-hoder og skal være bra. Må jo prøve den nye Aero-tank mini også. :) Og Mega.. som skal være meget bra. Det tar jo ikke slutt.. :D Noe nytt hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...