Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damen stikker alltid av med Vision Spinner + Aspire BDC, så tenkte å kjøpe en egen til henne.

 

Det blir nok en Vision Spinner, men hvilken tank bør jeg velge til? Kunne tenkt meg noe som ga litt bedre damp enn Aspire DBC, så vil iClear 16 være ett ok valg? Er der eventuelt noen andre tanker som er anbefalt og som kommer i ulike farger?

Lenke til kommentar

Sigelei 20w er veldig bra, men hva er poenget med subohm på en regulert mod?

Jeg er ingen typisk sub-ohmer, men syns det er godt at den fyrer på under 1,2. Det vil jo ikke Vamo og Sid. Så er det fint å ha alt oppe på skjermen hele tiden. Watt, Volt, ohm og batteristand. Man trenger aldri å trykke for å sjekke de forskjellige. :)

Lenke til kommentar

 

Sigelei 20w er veldig bra, men hva er poenget med subohm på en regulert mod?

Jeg er ingen typisk sub-ohmer, men syns det er godt at den fyrer på under 1,2. Det vil jo ikke Vamo og Sid. Så er det fint å ha alt oppe på skjermen hele tiden. Watt, Volt, ohm og batteristand. Man trenger aldri å trykke for å sjekke de forskjellige. :)

 

Ja, har den selv. Kjempegod mod for pengene. Også er den DC-DC, og ikke PWM som nesten alle andre mods. :)

Lenke til kommentar

Kanskje dumt spørsmål, derimot sliter jeg med å holde effekter oppe på e-siggen min.
Blir som regel bra ved bytte av coil. Men usikker på lenge dette skal overleve.

Føler jeg må bytte coil en til to ganger i uken. Evt. batteri i mnd. og tank ca. 1 gang i mnd. for å holde ting effektivt. Hvis det ikke kommer særlig med damp er det rett å slett provoserende å dampe.

Lenke til kommentar

Vel, coiler vil over tid tettes igjen av væske, så de må byttes ut en gang iblant. Eller, det vil si, det er veken som egentlig trenger å byttes ut da det er den som tettes. Selve coilen har det greit nok. Nå vet ikke jeg hva slags utstyr du har, men om du har muligheten til å lage egne coiler trenger du bare bytte bomullveken når det tetter seg og så blir den som ny.

 

Hva slags batteri har du?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte start kit og veske fra Madvapes.com etter anbefaling i post nr1
laderen til start kittet gikk til pieces så ville ikke lade, kjøpte meg nytt og dyrere og bedre start kit i fra norsk nettside (e-sigaretten.no) og er kjempe fornøyd

Har litt veske igjen fra madvapes men problemet jeg har er at tuten på flaskene er så tykk at det er vanskelig å dryppe det nedi den e-sigaretten ejg har nå
Jeg så på flaskene ifra e-sigaretten.no og er mye mye bedre men det er jo ingen nikotin

 

Er det noen som har ei amerikansk side der de selger veske og sender til norge der tuppen er tynn og grei å bruke? noen anbefaling?
Sigaretten jeg har er Joyetech Ego-CC Upgrade

 

EDIT:
endte opp med å prøve ut Gotvapes.com så har kjøpt 180ml derifra så får se om de flaskene er bedre ;)

Endret av DrHawkins
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte start kit og veske fra Madvapes.com etter anbefaling i post nr1

laderen til start kittet gikk til pieces så ville ikke lade, kjøpte meg nytt og dyrere og bedre start kit i fra norsk nettside (e-sigaretten.no) og er kjempe fornøyd

Har litt veske igjen fra madvapes men problemet jeg har er at tuten på flaskene er så tykk at det er vanskelig å dryppe det nedi den e-sigaretten ejg har nå

Jeg så på flaskene ifra e-sigaretten.no og er mye mye bedre men det er jo ingen nikotin

 

Er det noen som har ei amerikansk side der de selger veske og sender til norge der tuppen er tynn og grei å bruke? noen anbefaling?

Sigaretten jeg har er Joyetech Ego-CC Upgrade

 

EDIT:

endte opp med å prøve ut Gotvapes.com så har kjøpt 180ml derifra så får se om de flaskene er bedre ;)

Kjøp flasker med needle tip på fasttech? Tror jeg betalte 200 kr for 100 stk når jeg kjøpte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...