Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E-trekk sine priser er uten moms, og de sender ikke fra Norge. Du kan legge til postens avgifter pluss moms.

 

Angående e-roll, så er det mange som liker dem, men jeg vil ikke anbefale dem. Jeg anbefaler et startsett herfra. http://www.friskedrag.no/categories/startpakker-etter-type

eller http://www.damping.no/collections/hele-sett

 

Alle disse gir bedre damp enn E-roll.

 

E-juice kjøper du fra denne siden: http://pink-mule.com/E-LIQUID/ELIQUIDS

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Jeg har sett at det er mange som ikke liker eRoll, til tross for generelt gode anmeldelser. Jeg elsker den så langt, selv om jeg bare har hatt den siden lørdag. Det viktigste for meg er at den ikke vekker så utrolig mye oppsikt og at den faktisk ser litt stilig ut – det er dog en smaksak. Personlig synes jeg dampen man får er mer enn god nok (jeg har bare prøvd slike store dingser et par ganger).

 

Kommer kanskje til å skaffe meg noe større til å ha hjemme etterhvert, men tviler på at jeg kommer til å bytte den ut når jeg er utenfor leiligheten. Tommel opp fra meg.

Lenke til kommentar

Dette er jævlig merkelig, men jeg får ikke damp ut av Nautilus-en min etter at jeg skylte den for gammel juice og fylte på ny (Florida Citrus Explosion fra VR). Jeg får smak og jeg hører den velkjente lyden av aktivitet, men nada damp. Alle deler var tørre da jeg satte de sammen igjen i morges, og alt fungerte tipptopp i går kveld, så jeg forstår ikke hvorfor det ikke fungerer nå …

Lenke til kommentar

Jeg har kun hørt om én, og det var produksjonsfeil. Får damp nå, uten at jeg er helt sikker på hva det var som var galt i sted, men så lenge favorittanken fungerer er jeg fornøyd.

Det var bra da smurf :) . Har nesten ikke brukt noe anna enn Nautilus siden jeg fikk den. Har dampa mer enn 50 ml på den og ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Samme hode funker fint enda, ingen lekking og kun noen få surklinger innimellom som forsvinner fort :green: . Favoritt hos meg også. Har enda ikke skrudd av toppen på den da, men det ser jeg lite behov for. Har sett at enkelte har fått problemer etter at de har demontert den helt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg måtte demontere min helt etter at glasstanken knuste da jeg tok for hardt i da jeg skulle skru av bunnen for å fylle på mer juice. Går vel med rundt 5 ml dagen her. Og det er kun på Nautilusen, så går det 4 ml på carto tanken per dag i tillegg, samt 5 ml til sammen på megacartoene. :p

Lenke til kommentar

Buffy.

Nå har jeg testet ut Diver V2 skikkelig. Tilbringt tid med den "på ryggen"... :D

Jeg hadde den i en Phiniac tank, som har stramme, tette o-ringer. Ikke noe problem å dampe på ryggen. Man kan selvsagt ikke holde den konstant opp-ned, for inntaket er jo nederst som på en carto. Men jeg lå på sofaen med den i går kveld, og tok trekkene opp-ned. Gikk veldig greit.

Nå har den også ligget både sidelengs og opp-ned noen timer. Ingen lekkasjer.

Dette var vel de tingene som skulle testes ut.. ? :) Om du har noen flere kriterier som skal oppfylles.. så rop ut. :D Jeg tester.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...