Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ah. Da er du heldigere enn meg. Legen min mener at bruken av e-sigaretter har for årsaket ticks hos meg. Jeg blunker tidvis uavbrutt og usammenhengende med venstre øye. Folk tror jeg legger an på dem.

 

Dette til tross for at jeg har fortalt legen min at det begynte lenge før jeg begynte med e-sigaretter, og at det ikke er stressrelatert da jeg ikke blir stresset.

Bytt lege :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ah. Da er du heldigere enn meg. Legen min mener at bruken av e-sigaretter har for årsaket ticks hos meg. Jeg blunker tidvis uavbrutt og usammenhengende med venstre øye. Folk tror jeg legger an på dem.

 

Dette til tross for at jeg har fortalt legen min at det begynte lenge før jeg begynte med e-sigaretter, og at det ikke er stressrelatert da jeg ikke blir stresset.

Bytt lege :)

 

Ingen flere ledige igjen i nærområdet, og jeg gidder ikke busse i tre kvarter for å gå til legen.

 

For øvrig, hva bruker dere til å rense mod-ene deres? Som batteripunkt og lignende …

Bare q-tips gjør det ikke for meg lenger, og jeg har ingen interesse av å bruke opp vodkaen min på slikt.

Lenke til kommentar

Ah. Da er du heldigere enn meg. Legen min mener at bruken av e-sigaretter har for årsaket ticks hos meg. Jeg blunker tidvis uavbrutt og usammenhengende med venstre øye. Folk tror jeg legger an på dem.

 

Dette til tross for at jeg har fortalt legen min at det begynte lenge før jeg begynte med e-sigaretter, og at det ikke er stressrelatert da jeg ikke blir stresset.

Huff... lol ... stakkars. Hvordan greier han å koble dette til e-sig?? Utrolig. :D

Lenke til kommentar

For dyrt for meg. Tenkte mer på noe væske av noe slag, om jeg kan bruke det til å rense innsiden av Super NIntendo-en min, mobilen min og nettbrettene mine, hadde det vært en klar bonus.

Jeg bruker en ultra-sonic til det som tåler å ligge i vann. Til f.eks ego-type batterier bruker jeg våtservietter med alkohol som jeg har kjøpt hos ecigwiz. Kanskje de har noe sånt på apoteket her... ikke umulig.

Lenke til kommentar

Kanger Aerotank Mini bestilt. Noen som har denne? Finnes ikke til salgs i Norge enda, såvidt jeg vet. Damping har Mega, men den var litt dyr og litt stor.

Har den ikke enda, men skal garantert prøves. For tiden er jeg veldig begeistret for Protank mini 3 og Aerotank. De bruker samme hoder. :) Har enda ikke vært uheldig med et hode. De er kjempebra.

Lenke til kommentar

 

Ah. Da er du heldigere enn meg. Legen min mener at bruken av e-sigaretter har for årsaket ticks hos meg. Jeg blunker tidvis uavbrutt og usammenhengende med venstre øye. Folk tror jeg legger an på dem.

 

Dette til tross for at jeg har fortalt legen min at det begynte lenge før jeg begynte med e-sigaretter, og at det ikke er stressrelatert da jeg ikke blir stresset.

Huff... lol ... stakkars. Hvordan greier han å koble dette til e-sig?? Utrolig. :D

 

Hun. Svært negativ, til tross for alle forskningsrapportene jeg mater henne med.

Lenke til kommentar

 

En tank.

Okei, takk!

 

Hvis jeg kjøper et slikt batteri - http://www.damping.no/collections/mod-batterier/products/lilla-efest-18650-2500mah-35a

 

Tror du det holder i en dag uten å lades?

 

Kan ingenting om Mods ogsånt, så bare fortell meg noe om du føler jeg trenger å vite det.

Alt jeg har nå er 2 eGo batterier, men vil gjærne oppgradere!

 

 

Den modden du ser på er mekanisk. De passer best til dripper og RBA. Hvis du skal bruke den med en vanlig tank som du bare skifter fordamperhode på, så lønner det seg mer med en regulert mod. Og med en regulert mod, så kan du ta det grønne Panasonic-batteriet.

Lenke til kommentar

Da er ny dampmaskin kommet i hus. :)

Er lekkerbisken sin det. :love:

Nesten på dagen 1 år etter siste rød-princen hehe. :woot:

 

Features of eVic Battery:

  • SONY US18650VTC4 2100mAh high-safety, extra large capacity, and high-stability dedicated lithium battery
  • 30 watt max
  • 6 volt max
  • 0.5 – 5.0 ohm atomizer
  • 510 and Ego Threaded
  • Ohm meter
  • Puff Counter

 

post-3894-0-57306500-1401142065_thumb.jpg

post-3894-0-23922500-1401142066_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...