Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen dager siden fyrte jeg opp en Kayfun som var kortsluttet. Den var nettopp coiled og testet (0.8 ohm), men noe gikk tydeligvis galt under sammensetningen av delene. Anyways. Modden ble straks veldig varm, jeg skrudde den opp lynkjapt og heiv det glovarm batteriet ut døra. Ingenting mer dramatisk skjedde, men jeg fikk endelig motivasjon til å bytte ut de nesten to år gamle batteriene mine, selv om det ikke var deres skyld :p

 

Moralen er vel å passe på at coilen du lager ikke er dritt :p

Lenke til kommentar

Har ikkje begynt enda, men ser nå at jeg har unprotected batteri, så får vente med den mekaniske.

 

Men kan jeg lage coil med unprocteded batteri på en vw eller vv mod?

Bruk kun batterier uten beskyttelse, men god kvalitet, hva slags batteri har du?

Batterier med beskyttelse er hovedsakelig beregnet for lommelykter og div annet.

Det beste er å bruke batterier med trygg kjemi, som AW IMR, Efest imr, div Panasonic og Sony.

Lenke til kommentar

Crud. Der knuste jeg Nautilus-tanken igjen. Denne gangen falt den ned to meter på flisbelagt gulv, så det er jo forståelig, men likevel irriterende. Ser ikke ut til at Ramzy har fått inn noen nye enda, heller.

Huffda. Klarte å knuse min forrige uke. Fant ikke kun glasstanken hos Ramzy, så jeg bestilte en ny en. :green: Klarer meg ikke uten. De dagene jeg måtte bruke Aspire BDC var jævlige, og tenk at før Nautilus så elsket jeg BDC :dribble:

Glass suger.

 

 

 

Fikk endelig en sjefsReo i går:

 

14221254044_6258906cb0_b.jpg

14241638003_bb0c853f13_b.jpg

Virkelig heftig den der :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg klarte å knuse tanken til Nautilus før jeg fikk tatt den i bruk. Det er tomt for glasstankt over alt, men kommer inn i slutten av mai.

 

Vurderer en ståltank med lite område glass så en kan se hva som er i den også.

 

Nærmere bestemt en slik:

 

http://www.ebay.com/itm/Aspire-Nautilus-V3-by-ACEXUS-BDC-Replacement-tank-Stainless-Steel-with-Color-/201069312841?pt=LH_DefaultDomain_0&var=500251508251&hash=item2ed0aa3b49

Lenke til kommentar

Jeg klarte å knuse tanken til Nautilus før jeg fikk tatt den i bruk. Det er tomt for glasstankt over alt, men kommer inn i slutten av mai.

 

Vurderer en ståltank med lite område glass så en kan se hva som er i den også.

 

Nærmere bestemt en slik:

 

http://www.ebay.com/itm/Aspire-Nautilus-V3-by-ACEXUS-BDC-Replacement-tank-Stainless-Steel-with-Color-/201069312841?pt=LH_DefaultDomain_0&var=500251508251&hash=item2ed0aa3b49

 

Du kan skylde på kjærringa mi for at det ikke er igjen glass der. Hu klarte å knuse 3 stykker den første uka. Så jeg kjøpte inn for å være sikker på at hun hadde ei stund.

 

Jeg har igjen noen ekstra glass.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, grunnet diverse symptomer jeg måtte se som mulige bivirkninger/reaksjoner på PG/VG ligger alt utstyr i skuffen foreløpig, til jeg evt har utredet symptomene ferdig, eller vært symptomfri lenge nok til å prøve på ny og dermed utelukke sammenheng.

Til trøst og glede for dere andre mener ingen av legene at en sammenheng er sannsynlig, bare at det ikke kan utelukkes :)

Endret av toth
Lenke til kommentar

Ah. Da er du heldigere enn meg. Legen min mener at bruken av e-sigaretter har for årsaket ticks hos meg. Jeg blunker tidvis uavbrutt og usammenhengende med venstre øye. Folk tror jeg legger an på dem.

 

Dette til tross for at jeg har fortalt legen min at det begynte lenge før jeg begynte med e-sigaretter, og at det ikke er stressrelatert da jeg ikke blir stresset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...