Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Ja, jeg sa de kan sees om man roter rundt i signaturen min, og gav et hint om at det ikke var YouTube-profilen. :p

 

http://new.sjurvaage.com/?page_id=141

 

Jeg har hatt HP på alt fra plasttanker og cartos til glasstanker og i nesa - sistnevnte var ikke med vilje - og det har gått bra alle ganger.

 

Takk. :) "movie-time"

 

Da får jeg kanskje dedikere den nye iClear30 som kommer i morra til Hawaiian Pineapple, eller kanskje Texas Watermelon? Synes den er like god. Toller som skjermsparer ha ha jomen sa jeg smør :) ikke for allt i verden :)

 

Texas W har jeg ikke prøvd.. (tror jeg). Må vel sette den på "lista". :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Takk. :) "movie-time"

 

 

 

Texas W har jeg ikke prøvd.. (tror jeg). Må vel sette den på "lista". :)

Ja burde prøve den. Frisk og god :)

 

 

Ja, jeg sa de kan sees om man roter rundt i signaturen min, og gav et hint om at det ikke var YouTube-profilen. :p

 

http://new.sjurvaage.com/?page_id=141

 

Jeg har hatt HP på alt fra plasttanker og cartos til glasstanker og i nesa - sistnevnte var ikke med vilje - og det har gått bra alle ganger.

He he jo da kjenner følelsen. Fått en del juice i munnen etterhvert, men ikke i nesa enda :)
Lenke til kommentar

Balltuss, skulle lukte på en flaske mens jeg lå i senga, klarte å klemme til, og opp i nesa med juicen. :p

 

Amaline, jo, takk for det. Jeg håper bare folk forstår det jeg rører om. Det er ikke akkurat en rett frem dialekt. En salig blanding av trøndersk, stavangersk, riksmål og engelsk. I tillegg snakker jeg så lite at stemmen min fort blir oppbrukt, noe man hører gjennom de fire filmene. :p

 

Legger vanligvis om til riksmål når jeg snakker med ikke-trøndere. Gjør det hele mye enklere, folk sier jeg har en klassisk lørenskog-dialekt, men jeg synes ikke jeg høres ut som noen av de jeg kjenner fra Lørenskog. :p

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Logic Platinum sigarett når eg var på USA tur, å nå er batteriet tomt og eg fikk ikkje med meg noe ladet. Burde ikkje dette følger med, når man kjøper seg dette produktet?

 

Men er det mulig å få tak i andre smaker til desse e-sigarettene? På Logic Platinum finner eg berre Menthol og Tobacco smak, er det mulig å få andre smaker?

Lenke til kommentar

Balltuss, skulle lukte på en flaske mens jeg lå i senga, klarte å klemme til, og opp i nesa med juicen. :p

 

Amaline, jo, takk for det. Jeg håper bare folk forstår det jeg rører om. Det er ikke akkurat en rett frem dialekt. En salig blanding av trøndersk, stavangersk, riksmål og engelsk. I tillegg snakker jeg så lite at stemmen min fort blir oppbrukt, noe man hører gjennom de fire filmene. :p

 

Legger vanligvis om til riksmål når jeg snakker med ikke-trøndere. Gjør det hele mye enklere, folk sier jeg har en klassisk lørenskog-dialekt, men jeg synes ikke jeg høres ut som noen av de jeg kjenner fra Lørenskog. :p

 

Neida, du var klar og tydelig. :) De som tenker på å begynne med e-sig burde ta seg en titt på disse videoene.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Logic Platinum sigarett når eg var på USA tur, å nå er batteriet tomt og eg fikk ikkje med meg noe ladet. Burde ikkje dette følger med, når man kjøper seg dette produktet?

 

Men er det mulig å få tak i andre smaker til desse e-sigarettene? På Logic Platinum finner eg berre Menthol og Tobacco smak, er det mulig å få andre smaker?

 

Du har antageligvis kjøpt disposables. Altså "bruk og kast". De kommer ofte bare i tobakk og menthol. :) Se om du finner deg et sett som du kan lade, og fylle juice i selv. Sjekk f.eks damping.no.

Lenke til kommentar

Er mulig å lade opp, var innom siden dems og der hadde dem adaptere til både støpsel og USB.

 

Dersom du er sikker på det, så kan du vel bestille deg en lader derfra. :) Du må også tenke på fordampere til den. Om den ikke er disposable, så har de vel også fordampere som kan byttes ut.

Lenke til kommentar

VAPEMAIL fra damping.no

  • F16 carto tank
  • Smok Pyrex tank
  • Kanger Pro Tank (kun 1 av to medfølgande fordamparar fungerte =/ )
  • 5 vanlige cartos
  • 5 F16/Smok cartos
  • IGO-L
  • Silica
  • Coil tråd

Endelig kom det, litt synd at den eine fordamparen til Kanger Pro Tanken ikkje fungerte. Det andre er at eg bestilte IGO W (Dual Coil) men fikk IGO-L.

Lenke til kommentar

FY FAE.... Fikk 250ml med juice idag fra ecigwizard, å en av smakene var Nuclear Plusion, dæven for en heftig smak! Fylte opp Protanken, å lakris smaken er ganske intens, aldrig smakt noen juice som er så sterk å ren i smaken før.

 

Glad jeg shoppa 100ml med Plusion, fordi detta kommer til å bli dampa ofte hehe.

Lenke til kommentar

VAPEMAIL fra damping.no

  • F16 carto tank
  • Smok Pyrex tank
  • Kanger Pro Tank (kun 1 av to medfølgande fordamparar fungerte =/ )
  • 5 vanlige cartos
  • 5 F16/Smok cartos
  • IGO-L
  • Silica
  • Coil tråd

Endelig kom det, litt synd at den eine fordamparen til Kanger Pro Tanken ikkje fungerte. Det andre er at eg bestilte IGO W (Dual Coil) men fikk IGO-L.

Bra at pakka endelig dukka opp. Har hatt noe problem med noen av hodene til ProTanken selv. Noen ganger har jeg skrudd det av og på igjen, noen ganger flytta litt opp den gummistrikkgreia nederst, da har jeg fått det til å funke. Nå fungerer den ene tanken på Drawtuben men ikke på SVD'n. SVD'n sier none når jeg skal sjekke ohm, og det er ikke trekk, så flytter jeg den over på Drawtuben og den damper som bare det. :) Virker som om det er forskjellig kvalitet på disse hodene.
Lenke til kommentar

FY FAE.... Fikk 250ml med juice idag fra ecigwizard, å en av smakene var Nuclear Plusion, dæven for en heftig smak! Fylte opp Protanken, å lakris smaken er ganske intens, aldrig smakt noen juice som er så sterk å ren i smaken før.

 

Glad jeg shoppa 100ml med Plusion, fordi detta kommer til å bli dampa ofte hehe.

Jeg liker lakris. Tipset er notert :)

 

Får lønning på mandag og har lyst å gå bananas på internett, men reiser på ferie til uka så får jo ingenting før jeg drar.

 

Luksusproblem... :ermm:

He he, javisst :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...