Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å bare lime de på, men den første er av metall og ville bare falt av igjen. De andre der er av gummi og burde kunne limes på ganske enkelt.

 

Kanskje jeg gjør det om jeg kommer over en superbillig SVD :D

 

Tenker på å lime de på som de stripene her:

 

tumblr_md7kn8ektx1rkgyw3o1_1280.gif

 

Just for fun

Lenke til kommentar

Tenkte å bare lime de på, men den første er av metall og ville bare falt av igjen. De andre der er av gummi og burde kunne limes på ganske enkelt.

 

Kanskje jeg gjør det om jeg kommer over en superbillig SVD :D

 

Tenker på å lime de på som de stripene her:

 

tumblr_md7kn8ektx1rkgyw3o1_1280.gif

 

Just for fun

Ja, så jo ganske stilig ut da :) Apropos superbillig SVD, så var jo min det. 246 kr inkludert porto fra Fasttech, og de har den til samme pris enda :)
Lenke til kommentar

Takk :) Her er den ved siden av Drawtuben. Begge med Kanger ProTank. Drawtuben i 18650 mode og SVD'n i 18350 mode :)

 

Gratulerer Balltuss. :) Looking good.

Jeg har ikke fått noe i dag. Men å vente på ting, det blir vi jo vant til... :) Har konstant ventet på et eller annet i de siste 5-6 månedene. :D

Lenke til kommentar

 

 

Gratulerer Balltuss. :) Looking good.

Jeg har ikke fått noe i dag. Men å vente på ting, det blir vi jo vant til... :) Har konstant ventet på et eller annet i de siste 5-6 månedene. :D

Ja, den følelsen kjenner jeg så alt for godt :) Den kom lenge før jeg trodde. Din dukker nok opp en av dagene får vi håpe :)
Lenke til kommentar

Ja, den følelsen kjenner jeg så alt for godt :) Den kom lenge før jeg trodde. Din dukker nok opp en av dagene får vi håpe :)

 

Ja, det gjør den nok. :) Stresser ikke med det. Nå er jeg så sinnsykt begeistret for den nye glass-tanken min. Den er så fiiin. Og med den dual-coil cartoen som satt i, så smaker den like bra på dag 5.. Helt utrolig. :)

Lenke til kommentar

 

 

Ja, det gjør den nok. :) Stresser ikke med det. Nå er jeg så sinnsykt begeistret for den nye glass-tanken min. Den er så fiiin. Og med den dual-coil cartoen som satt i, så smaker den like bra på dag 5.. Helt utrolig. :)

Så bra da :) Er det den SMOK Pyrex cartotanken fra damping.no? Den har jeg 2 av :)
Lenke til kommentar

 

 

Nei, det er denne her:

 

http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-til-cartomizere/CARTOMIZERTANKE-KAT/pinkmule-pm-glastank-saet-cartomizertank-mini

 

Den er til vanlig carto. Ikke XL. Den størrelsen passer meg bedre. :) Blir ikke så stooor tank. :)

Ok. Har sett dere har linka til denne før her, men er litt glemsk. Ser det følger med 2 ferdigpuncha cartos. Pink-Mule, er det i Danmark? Kanskje jeg bestiller en slik en jeg også siden du er så fornøyd med den :)
Lenke til kommentar

Jepp :) Hva den andre batterituben trengs for skjønner jeg ikke. Jeg får plass til 2 18350 batterier i min.

 

Hørt at den korte tuben kan være litt løs med 18650s hvis du vigler litt på den, men det er bare no jeg har hørt :) Skal selv shoppa den store pakka neste månede, da jeg gjerne vil teste de iclear 30 clearoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...