Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I førstepost står det ein god del sider som mange på forumet har hatt gode erfaringer med. Gjengangere er vel ecigwizard, liberty-flights, t-juice. Om du har hast tilbyr ecigwizard "next-day delievery" eller så er dansken som driver amtorp.net ganske rask (2 dager på forrige bestilling).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hurra jippi, lyssverdet mitt har ankommet nærbutikken her :) Da gikk det på 9 dager fra Kina da. Det er jo raskt når det først ble sendt. Nå blir det noen smertefulle timer mens jeg må vente på at posten kommer med hentelappen.

 

 

Du trenger ikke hentelappen så lenge du har sporingsnummeret! Bare å hente den med èn gang. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Du trenger ikke hentelappen så lenge du har sporingsnummeret! Bare å hente den med èn gang. :)

De insisterer på underskrift og slik på hentelappen, har henta ut juice der en gang før uten hentelappen, og da måtte jeg krangle litt slik at de laget en midlertidig kvittering jeg signerte på. Kan kanskje gjøre det igjen, er fristende men er litt styr da.
Lenke til kommentar

De insisterer på underskrift og slik på hentelappen, har henta ut juice der en gang før uten hentelappen, og da måtte jeg krangle litt slik at de laget en midlertidig kvittering jeg signerte på. Kan kanskje gjøre det igjen, er fristende men er litt styr da.

 

Merkelig, jeg henter sikkert 90% av pakkene mine uten hentelapp, kommer vel an på personalet tenker jeg. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kun på rekommandert (leg altså) Men de skriver jo bare ut lappen der og da. Ellers signeres vanlige pakker elektronisk, så der er ikke hentelappen nødvendig i det hele tatt.

Ok, dette er rekommendert. Rart de ikke kan skrive ut en ny hentelapp her også da. Kanskje annerledes med post i butikk?
Lenke til kommentar

Da er lyssverdet i hus :) Har testet med forskjellige batterier. Den er jo større enn Drawtuben i 18350 mode mens Drawtuben er i 18650 he he. Har testet den i 18650, 18350 og med 2 18350 batterier. Den er enorm med to 18350 og med et 18650 batteri :) Betegnelsen lyssverdet fortjener den ja. Meget vakker og meget god å bruke. Har satt den på 10 watt og testet med forskjellige tanker. Den sier at 1.8 hodene jeg har i ProTankene mine er på 2.0 ohm?..? Hmm, den har sikkert rett. Nå bruker jeg den i 18350 mode. Mer behagelig størrelse he he. Meget fornøyd så langt. Nå skal jeg bare dampe og kose meg :)

Lenke til kommentar

GP Paps i 18350 modus sidenav 18500 og 18650 tubene sine ;) Vamoen er i 18350-modus.

 

post-96473-0-61764100-1372257615_thumb.jpg post-96473-0-08758300-1372257619_thumb.jpg

 

Resten er dagens vapemail, og den smaker sweeeeet :D

 

EDIT: Glemte å si grattis, balltuss. Alltid gøy å få nye dampedingser.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

GP Paps i 18350 modus sidenav 18500 og 18650 tubene sine ;) Vamoen er i 18350-modus.

 

post-96473-0-61764100-1372257615_thumb.jpg post-96473-0-08758300-1372257619_thumb.jpg

 

Resten er dagens vapemail, og den smaker sweeeeet :D

 

EDIT: Glemte å si grattis, balltuss. Alltid gøy å få nye dampedingser.

Takk Lakus :) Ja det er alltid gøy ja. Alltid gøy å se bilder av andres utstyr også ha ha. Det var da en gedigen flaske med juice da :)
Lenke til kommentar

120ml med himmel :love:

 

Kjøpte den direkte fra Fuzion Vapor i USA. Er 0mg nikotin da, siden jeg ikke ville risikere å miste den i tollen på vei inn i landet. Har nikotin stående i hylla så jeg blander vel frem en 30ml med ca 12mg nikotinnivå å ha sidenav mens den store flaska står og steeper fremover. Og den er så god, så himmelsk, himmelsk god. Om noen av dere kjøper Unicorn Blood dreper jeg dere, for jeg vil ha all Unicorn Blood for meg selv. Bare miiiiiiiiiiiiin.

 

Men balltuss, kjøp noen små monteringskinner og fest den på SVDen så får du en "skikkelig" lightsaber. Har vurdert å gjøre det selv. Vi kan leke Star Wars sammen :p

Lenke til kommentar

120ml med himmel :love:

 

Kjøpte den direkte fra Fuzion Vapor i USA. Er 0mg nikotin da, siden jeg ikke ville risikere å miste den i tollen på vei inn i landet. Har nikotin stående i hylla så jeg blander vel frem en 30ml med ca 12mg nikotinnivå å ha sidenav mens den store flaska står og steeper fremover. Og den er så god, så himmelsk, himmelsk god. Om noen av dere kjøper Unicorn Blood dreper jeg dere, for jeg vil ha all Unicorn Blood for meg selv. Bare miiiiiiiiiiiiin.

 

Men balltuss, kjøp noen små monteringskinner og fest den på SVDen så får du en "skikkelig" lightsaber. Har vurdert å gjøre det selv. Vi kan leke Star Wars sammen :p

Monteringsskinner? Har du link?
Lenke til kommentar

120ml med himmel :love:

 

Kjøpte den direkte fra Fuzion Vapor i USA. Er 0mg nikotin da, siden jeg ikke ville risikere å miste den i tollen på vei inn i landet. Har nikotin stående i hylla så jeg blander vel frem en 30ml med ca 12mg nikotinnivå å ha sidenav mens den store flaska står og steeper fremover. Og den er så god, så himmelsk, himmelsk god. Om noen av dere kjøper Unicorn Blood dreper jeg dere, for jeg vil ha all Unicorn Blood for meg selv. Bare miiiiiiiiiiiiin.

 

Men balltuss, kjøp noen små monteringskinner og fest den på SVDen så får du en "skikkelig" lightsaber. Har vurdert å gjøre det selv. Vi kan leke Star Wars sammen :p

Har sett fleire seier den er super. Men du elska jo og Summer Breeze fra Vermillion River. Den du sendte meg var litt for søt for min smak, spesielt for å dampa lenge. Får testa den litt meir når eg får nye cartomizers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...