Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

 

 

Hørt at den korte tuben kan være litt løs med 18650s hvis du vigler litt på den, men det er bare no jeg har hørt :) Skal selv shoppa den store pakka neste månede, da jeg gjerne vil teste de iclear 30 clearoene.

Hadde hørt det selv, men om man skrur den hardt igjen så er det Inger problem. Har testa :) Har en iClear30 fra før jeg så bare moden var interessant for meg :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foretrekker rett i kassa selv. Kan man ikke velge da?

 

Ser ut til at man nå bare kan velge mellom en express-variant og rekommandert. Så noe har de endret på. Jeg holder ikke styr på hvor pakkene er uansett. :) Ser dere har holdt på med det. Jeg har aldri "tracket" en pakke. Sitter pent og venter til noe dukker opp i postkassen. :)

Enten pakke, eller hentelapp.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

 

 

Ser ut til at man nå bare kan velge mellom en express-variant og rekommandert. Så noe har de endret på. Jeg holder ikke styr på hvor pakkene er uansett. :) Ser dere har holdt på med det. Jeg har aldri "tracket" en pakke. Sitter pent og venter til noe dukker opp i postkassen. :)

Enten pakke, eller hentelapp.

Oj oj, tålmodig jente du da :) Hadde jeg ikke klart. Er det sporing så må jeg sjekke flere ganger om dagen :)
Lenke til kommentar

Lakus, reagerer du fortsatt sånn når folk kommenterer åpenlyse grammatiske feil? :p

 

Det som er latterlig er at dere faktisk skriver dette. Det er totalt uinteressant, irriterende, wannabe moderator og burde unngåes i alle former, utenom når det er i ekstreme tilfeller.

Vær så snill og move on, gutter.

 

Jeg sjekker heller aldri sporinga. Det kommer når det kommer, og det skjer ikke fortere av at jeg oppdaterer sporinga i tide og utide. :p

 

e: Man finner mye rart når man leser gamle tråder.

Du får pluss for denne, Lakus. ;)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

 

Når bestillte du den?

 

Eg bestille fra damping.no natt til mandag og har enda ikkje fått pakken :(

Jeg bestilte i dag, i ett-tiden :) Ikke sendt i dag, satser på i morra. Merkelig at ditt ikke er sendt. Aldri opplevd at Ramzy har brukt mer enn to dager fra bestilling til utsendelse.
Lenke til kommentar

Kommer nok til å bli hardt å dampe så høy nikotin styrke. Jeg syns tilåmed 18mg blir hardt å dampe en hel dag.

 

Hmm, da får jeg prøve å blande litt ut med 18MG jeg får med i starter kitet. Har fått pakken jeg bestillte etter starter kitet, men ikke den jeg bestilte før.. Merkelig

Lenke til kommentar

Dere som har Nitecore I4 lader, er det noen? Har 2 små og to store på lading nå, og på de små er alle 3 lysene gule, de blinker ikke som de gjør på de store men lyser fast gult. Er de oppladet da eller skal det bli grønt?

 

Edit: Jeg fant det ut med et lite Google søk :) Tre fast lysende gule betyr at de er oppladet og har sluttet å lade :) Det må jeg si, selv med fire batterier på lading samtidig er den mye raskere enn Trustfire laderen. Fornøyd ja :)

 

Edit igjen: De oppladbare AA batteriene til ungenes Wii kontroller lader uten problem :)

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Jeg bestilte i dag, i ett-tiden :) Ikke sendt i dag, satser på i morra. Merkelig at ditt ikke er sendt. Aldri opplevd at Ramzy har brukt mer enn to dager fra bestilling til utsendelse.

Joda, fikk sendelsesbekreftelse på tirsdag. Hadde håpt å hatt dei i går, seinast i dag. Sist gang eg bestilte kom det dagen etter det blei sendt :-)

Lenke til kommentar

 

Joda, fikk sendelsesbekreftelse på tirsdag. Hadde håpt å hatt dei i går, seinast i dag. Sist gang eg bestilte kom det dagen etter det blei sendt :-)

Ja det er litt merkelig. Har alltid fått det dagen etter det er sendt. Mye i posten er usikkert, men varer fra Ramzy har hos meg vært sikkerheten sjøl hele tiden. Da er det noe kluss i posten.
Lenke til kommentar

Så lenge eg får den før helga :-)

 

Har 5 nye juicer eg ikkje har fått testa enda. I dag fikk eg Blueberry, Spearmint, Melon og Vanilla fra Liberty Flight og i går fikk eg 100ml Mojito Madness fra misteliquid. Har to halvfulle Vision Novaer med hhv. Eksotiske Frugter (min favoritt så langt) og Citrus fra Vermillion River.

 

I pakken fra damping.no kjem mange nye tankar og cartomizers slik at eg får prøve resten av smakane mine :-)

Lenke til kommentar

Så lenge eg får den før helga :-)

 

Har 5 nye juicer eg ikkje har fått testa enda. I dag fikk eg Blueberry, Spearmint, Melon og Vanilla fra Liberty Flight og i går fikk eg 100ml Mojito Madness fra misteliquid. Har to halvfulle Vision Novaer med hhv. Eksotiske Frugter (min favoritt så langt) og Citrus fra Vermillion River.

 

I pakken fra damping.no kjem mange nye tankar og cartomizers slik at eg får prøve resten av smakane mine :-)

Jepp, I know The feeling :) Har Juicer jeg ikke har smakt enda selv, og de har steepa i flere uker he he, men i begynnelsen var jeg mer hypp på å smake de med en gang, nå klarer jeg fint å vente så lenge jeg har goddamp å nyte :) Eksotiske Frukter er meget god ja :) Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Har laga ei liste av alle juicane eg har (kun 4stk) og har bestilt. Skriver kommentar på alle slik at eg veit kva eg skal bestille meir av og kva eg skal unngå.

 

Så langt ser det slik ut:

 

1. Eksotiske Frugter (Amtorp) - Veldig god, ikkje for søt.

2. Citrus Explotion - god og frisk, kan bli for mykje i lengden

3. RY4 (amtorp) - Heilt OK.

4. Summer Breeze - Fysj!

 

Oops har allerede dampa opp mer enn halve 50 ml flaska med Forbuden Frukt. Tiden nærmer seg for å ta en ny sjanse å bestille mer.

Forbuden frukt? Spennende! Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...