Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

 

Hva syns dere om dette? Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

Her brenn norske nynazistar regnbueflagg

 

De må selvfølgelig ta ansvar for at de har stjålet andres eiendom, men å brenne flagg mener jeg er innenfor ytringsfriheten.

 

Jeg er ikke enig med disse overhodet, men folk må jo få ha de meningene de vil.

 

Det er jo forsåvidt sant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å svare på påstanden om at dette går under ytringsfriheten, så stiller jeg meg i mot dette. Ytringsfrihet og krenking er to forskjellige ting. Folk kan mene hva enn de vil i det private rom, men krenkelser i det offentlige går da ikke under ytringsfriheten? Mener dere forøvrig også at man skal kunne utøve full rasisme i det offentlige rom pga ''folk må få ha de meningene de vil'' ?

 

Vil til slutt legge til at jeg også mener folk skal få mene hva enn de vil, da vi har ulike verdisyn alle mann, men det å respektere lovverk og normer i samfunnet som gjør at majoriteten har det greit i hverdagen er ytterst nødvendig.

Endret av Utah
Lenke til kommentar

Krenking er noe som ikke burde ha noe juridisk grunnlag. Alle kan være krenket, og vi kan ikke ha et samfunn som tilpasser seg en hver person sine følelser.

 

Ytringsfrihet eller ei så har jeg lyst til å vite at jeg kan gå ut og tenne på et stykke tøy uten å måtte frykte straff.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva syns dere om dette? Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

Her brenn norske nynazistar regnbueflagg

Det er deres fulle rett til å brenne flagg, enten det nå er regnbueflagget, sameflagget, det norske flagget eller for den saks skyld hakekorset. Det er en del av ytringsfriheten og er noe som aldri bør straffes, uansett hvor tåpelig eller krenkende det måtte være for noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Er det OK å brenne koranen i protest har de all rett til å brenne pride flagget på samme grunnlag.

Jeg mener Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

 

En problem er at folk velger å bli "massemordere, overgripere og tyranner" (Satanister) med bakgrunn i Koranen.

 

 

Ja, hadde de bare trodd på den ene sanne guden vår så hadde freden kunne senke seg....

 

Synd begge leire av hjernevaskede sier akkurat det samme noe som fører til at vi sitter stuck i idiotskapet deres alle mann.

 

 

Har du problemer med å tenke på Kristendom på den måten kan du jo tenke på det som en filosofi heller. En filosofi som er langt bedre en filosofien i Koranen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å være Kristen og drepe er en oxymoron.

Jeg har aldri hørt om noen Kristne som "brenner homofile".

 

Det er dog lov å fordømme homofile og være sterk motstander av homofile aktiviteter tross i at noen tyranner forsøker å få alle til å akseptere homofili som normalt, gjennom propaganda og lover. Det finnes også moderasjon i toleranse.

 

 

Sist jeg sjekket så var det nok av drap i bibelen. Men ikke for å ta bort fokuset fra din dobbeltmoral her, der kristendom er en konstant bevegelig målstrek.

 

Jeg har sett nok av folk som kaller seg kristne begå grusomheter, så du får skylde på de at de sliter på din integritet som kristen. Samme med muslimer, buddhister, nynazister og nasjonalister.

 

 

Du vet jo ikke hva du prater om. For å forstå forskjellen på godt og ondt, må begge deler beskrives.

 

Jeg har sett massevis av verk og handlinger fra ikke religiøse folk som glorifiserer drap. Betyr det at alle som ikke er religiøse elsker drap? Betyr det at hver eneste bok eller film som beskriver drap, fokuserer på drap som en positiv ting? Er selve drapet engang hovedhandlingen i disse verkene, eller handler det om helt andre ting?

 

Hadde Hollywood vært fullt av Kristne ville vår kultur vært en helt annen, langt sunnere og mer positiv kultur.

Lenke til kommentar

Krenking er noe som ikke burde ha noe juridisk grunnlag. Alle kan være krenket, og vi kan ikke ha et samfunn som tilpasser seg en hver person sine følelser.

Alikevel så har vi det. Hele homopropagandaen og alt homomaset nå er jo fordi homofile føler seg krenket fordi folk ikke glorifiserer homofile og ikke anser homofili som den seksuelle normalen.

 

Ytringsfrihet eller ei så har jeg lyst til å vite at jeg kan gå ut og tenne på et stykke tøy uten å måtte frykte straff.

Du har ikke lov å si hva du vil i Norge. I vesteuropeiske land er det bortimot straffbart å diskutere innvandring og utlendiger på politisk nivå. Dette ville ikke ha vært noe overraskelse om disse landene også begynte å straffe andre ting, som å brenne flagg eller liknende. For våre samfunn skal være over-tolerante og en del av det er at ingen skal føle seg krenket på noen måte, at vi ikke har noe som helst moderasjon i toleransen og ingen grenser for hva vi aksepterer for at ingen skal føle seg krenket.

 

Et pysesamfunn med endeløs dumhet uten grenser.

Lenke til kommentar

 

Det kan også være for å hindre at flere får en oppfatning som deg, der man tror homofili er en mental sykdom. Å spre oppmerksomhet normaliserer noe som tidligere har vært tabubelagt, og det er klart at det er et stort behov for å normalisere folk sine seksuelle legninger, slik at de kan leve vanlige liv.

 

I så fall har det motsatt effekt, for det er mange psykiatriske tilfeller ute og går i Pride paradene hvert år.

 

Og ja - enten samfunnet vil innrømme det eller ikke så er homofili medfødt - det er en ugunstig sykdomstilstand forårsaket enten av genetikk eller forhold under svangerskapet.

 

At det er "feil" å si at homofili er et medfødt lyte sier noe om samfunnet og tabuer, ikke om selve tilstanden.

 

Det har kanskje motsatt effekt på trangsynte mennesker som ikke klarer å tenke selvstendig. Men de er ikke til å redde uansett.

 

Det er helt riktig at homofili er medfødt. Men at det er en sykdom stemmer slett ikke. En sykdom har en negativ effekt på en organisme. Homofili i seg selv har ingen negativ effekt på selve organismen. Det negative kommer gjennom slike som deg, som snakker dritt om homofile.

 

Uansett, i og med at det er medfødt så er det ganske meningsløst å diskutere det. Homofile vil alltid forbli homofile. Hva er poenget med å rakke ned på dem for noe de ikke kan noe for engang, og som de aldri vil kunne endre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forherligelse av sykdom og degenerasjon er feil og hører ikke hjemme noen plass, det gjør ikke nazister heller.

 

For meg så framstår det flagget som et symbol på å være stolt av noe man ikke bør være stolt av, glorifisering av sykdom.

Homofili er da ingen sykdom. Det er du som har sykdommen her. Den kalles ignoranse og trangsynthet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

For meg er det sånn: "Se på oss, vi er spesielle, og har vår egen dag som bare er vår der vi får masse oppmerksomhet"

Hvorfor skal de ha så mye oppmerksomhet for dette, de er jo bare vanlige folk som oss andre?

De selv er mer grunnen til at mange folk ser rart på de enn noe annet. Hvem bryr seg egentlig om noen er annerledes, færre enn mange tror.

Ja, de har behov for å uttrykke seg fordi de fortsatt er en undertrykket minoritet. Selv i Norge i 2017 møter de svært negative holdninger - bare se på noen av kommentarene i tråden her, inkludert dine.

 

De ønsker mye oppmerksomhet nettopp på grunn av slike som deg.

 

Når du så begynner å skylde på offeret så blir det bare parodisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Forherligelse av sykdom og degenerasjon er feil og hører ikke hjemme noen plass, det gjør ikke nazister heller.

 

For meg så framstår det flagget som et symbol på å være stolt av noe man ikke bør være stolt av, glorifisering av sykdom.

Homofili er da ingen sykdom. Det er du som har sykdommen her. Den kalles ignoranse og trangsynthet.

 

Jeg vil tro teknisk sett at homofili er en slags hjerneskade. Det er normalt å være heterofil og unormalt å være homoseksuell. Mye tyder på at de som er homofile faktisk er degenererte (skadet) for å ha blitt slik som de er.

 

De fleste homseksuelle jeg har truffet har vist andre tegn på delvis hjerneskade.

 

Jeg har ingenting imot homoseksuelle, men å forsøke å beskrive de som normale eller glorifisere en ekkel og sykelig livsstil er delaktighet i dumhet.

 

 

Når du så begynner å skylde på offeret så blir det bare parodisk.

Det er ingen som skylder på en tilbakestående for å være tilbakestående. Man synes heller synd på de. På samme måte synes man synd på homoseksuelle. De er ikke et offer.

 

De fleste normale heteroseksuelle synes nok også at homofili er ekkelt, tross all propagandaen som foreslår at folk skal synes det er normalt.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg mener Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

Og jeg mener at kristne bør "brenne bibelen", spesielt de kristne som brenner homofile.

Å være Kristen og drepe er en oxymoron.

Jeg har aldri hørt om noen Kristne som "brenner homofile".

Gamle testamentet. De fleste kristne har funnet ut at det er oppspinn/ikke gjelder, slik at de kan fortsette å være kristen. "Ekte" kristendom passer ikke noe sted.

Lenke til kommentar

 

Forherligelse av sykdom og degenerasjon er feil og hører ikke hjemme noen plass, det gjør ikke nazister heller.

 

For meg så framstår det flagget som et symbol på å være stolt av noe man ikke bør være stolt av, glorifisering av sykdom.

Homofili er da ingen sykdom. Det er du som har sykdommen her. Den kalles ignoranse og trangsynthet.

 

 

Hvis jeg var ignorant så hadde jeg glorifisert homofili på lik linje med resten av saueflokken.

 

Noe blir ikke sant selv om du repeterer det og fortrenger virkeligheten. Selv om noe føles godt å tro betyr det ikke at det er sant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Forherligelse av sykdom og degenerasjon er feil og hører ikke hjemme noen plass, det gjør ikke nazister heller.

 

For meg så framstår det flagget som et symbol på å være stolt av noe man ikke bør være stolt av, glorifisering av sykdom.

Homofili er da ingen sykdom. Det er du som har sykdommen her. Den kalles ignoranse og trangsynthet.

 

Jeg vil tro teknisk sett at homofili er en slags hjerneskade. Det er normalt å være heterofil og unormalt å være homoseksuell. Mye tyder på at de som er homofile faktisk er degenererte (skadet) for å ha blitt slik som de er.

 

Problemet ditt er at du tror. Du er dominert av irrasjonelle, faktabenektende tanker. Forhold deg heller til fakta.

 

De fleste homseksuelle jeg har truffet har vist andre tegn på delvis hjerneskade.

På hvilken måte?

 

Jeg har ingenting imot homoseksuelle, men å forsøke å beskrive de som normale eller glorifisere en ekkel og sykelig livsstil er delaktighet i dumhet.

Sykdom er normalt. Betyr det at sykdom er positivt? Alt normalt er positivt, og alt unormalt (som Einstein og andre genier) er negativt?

 

Bruk hodet. Det gjør du ikke nå.

 

 

Når du så begynner å skylde på offeret så blir det bare parodisk.

Det er ingen som skylder på en tilbakestående for å være tilbakestående. Man synes heller synd på de. På samme måte synes man synd på homoseksuelle. De er ikke et offer.

 

De fleste normale heteroseksuelle synes nok også at homofili er ekkelt, tross all propagandaen som foreslår at folk skal synes det er normalt.

 

Du fremstår som tidenes skaphomo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Forherligelse av sykdom og degenerasjon er feil og hører ikke hjemme noen plass, det gjør ikke nazister heller.

 

For meg så framstår det flagget som et symbol på å være stolt av noe man ikke bør være stolt av, glorifisering av sykdom.

Homofili er da ingen sykdom. Det er du som har sykdommen her. Den kalles ignoranse og trangsynthet.

 

 

Hvis jeg var ignorant så hadde jeg glorifisert homofili på lik linje med resten av saueflokken.

 

Noe blir ikke sant selv om du repeterer det og fortrenger virkeligheten. Selv om noe føles godt å tro betyr det ikke at det er sant.

 

Jeg ser på hva forskningen på området tilsier. Det er altså ikke jeg som fortrenger virkeligheten.

 

Det du gjør er å glorifisere hat og menneskeforakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vis meg den såkalte forskningen, da. Som nevnt tidligere i tråden så er ikke homofili lenger klassifisert som sykdom av politiske grunner.

 

Haha, glorifisere hat og menneskeforakt? Du er jo helt hinsides på villspor. Det du gjør er å finne opp en masse løgn for å rettferdiggjøre følelsene dine. Du bør nedtone ad hominemene og stråmennene dine hvis vi skal ha en ordentlig diskusjon.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...