Gå til innhold

Norske nynazister brenner regnbueflagg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Who cares. Nynazister er idioter generelt sett, ikke fordi de brenner et regnbueflagg.

 

Jeg kunne godt ha brent slike flagg selv. Å ta seg nær av at noen brenner et flagg er tull, også når noen på tv eller i en demonstrasjon eller liknende brenner et flagg av betydning som f.eks et nasjonalflagg.

 

Om noen brenner et piratflagg eller regnbueflagg. Who cares? Det verste med det er at de muligens inneholder plastikk som kan forurense luften.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er vell ikke så mye annet å si enn at dette er en idiotisk handling utført av det som fremstår som en bedriten gruppe. Man kan mene mye om "pride" som fenomen og feiring eller LGBT-bevegelsen, men dette virker som et fullstendig uproduktivt stunt som kun bidrar til å skremme og få andre til å føle seg dårlig. 

Lenke til kommentar
Jeg personlig syns at det er forferdelig at slike mennesker faktisk fortsatt finne. Dem burde få straff får det de har gjort.

 

 

Nøkkelord her er "jeg personlig" og "jeg synes".

 

Det er mange som synes homofili fremdeles burde være straffbart. Kan ikke folk få synes hva de vil uten at noen skal i fengsel med mindre de faktisk utøver vold?

 

Jeg sier heller nei til barnehagesamfunnet hvor subjektive følelser legges til grunnlag for lovverk.

Endret av misanthrope
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ser flaggbrening som krenkelse av det flagget faktisk står for. Helt ærlig, jeg får faktisk litt ond inni meg å se slikt skjer. Spesielt hvis man er skjeiv selv, så ser man det flagget man er, blir brent. Det er ikke artig. Jeg er enig i at vi mennersker bryr oss om det meste nå for tiden, fra en liten sandkorn til en skapning som ikke finnes, Gud. Det viktigste er at man skal ikke la nynasister vinne sånn uansett. Så klart det er trist å se slik brening, men ikke la det skremme oss.

Lenke til kommentar

 

Hva syns dere om dette?

De tok feil flagg?

1837735.jpg

 

Mange hadde freaket ut av et slikt bilde og bygd opp den nasjonale stoltheten i seg selv og fordømt handlingen.

 

Normale folk reagerer ikke slik.

 

Jeg snakker om radikale reaksjoner på handlinger som stort sett er irrelevant.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg ble født i en muslimsk familie, jeg kunne ikke gitt mer faen hvis noen brenner en koran. Du og jeg vet at det de driver med er barnslig og idiotisk, hvorfor holder ikke det? Vi kommer aldri til å kunne kontrollere hva folk tenker, men vi kan kontrollere hvordan vi velger å reagere på det. Det er litt som hvis noen mobber deg, de livnærer seg av oppmerksomheten du gir dem.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Fra artikkelen; "Det viktigaste me har gjort er at så mange personar står saman og ønskjer at alle skal høyre til"

Dobbelmoral deluxe. Homolobbyen som nynazistene kaller dem støtter sterk sensur og redusert ytringsfrihet. Frem til de faktisk ønsker at alle skal høre til og ønsker at ytringsfriheten fortsatt skal være en ting så får de ingen respekt fra meg.

 

Når det er sagt så er ikke disse flaggbrennerne mer enn en gjeng tafatte aper. De ekte (ny)nazistene holder ikke på slik da de vet at det har motsatt effekt.

 

La nå barna brenne flagg uten at folk bryr seg. Hvis de ikke får det de vil, altså oppmerksomhet, så blåser luften raskt ut av dem. Å tolerere handler også om evnen til å kunne ignorere ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det OK å brenne koranen i protest har de all rett til å brenne pride flagget på samme grunnlag.

Jeg mener Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

 

En problem er at folk velger å bli "massemordere, overgripere og tyranner" (Satanister) med bakgrunn i Koranen.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Muslimer selv bør brenne Koranen sin og kovertere til Kristendommen. Det er den enkle og raske løsningen på mange av dagens problemer.

Enkle og raske ahahahahah :D:D:D:D:D

Du har virkelig ikke skjønt noe av denne religionen og folketypen.

Vesten har allerede importert tykt av disse folkene og deres kultur brer seg om bredt her i Europa.

"Integrering" er en utopi, deres kultur følger dem overalt i verden og vil aldri forandre seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...