Gå til innhold

Knagger for 10x USB minnepenner - hvor?


Anbefalte innlegg

Egentlig ikke peil hvor denne hører hjemme hen, har dere forslag så send dem på PM, så flytter jeg selv (ingen grunn til å rapportere denne ;) )

 

Ønsker å ha et lite knaggesystem jeg kan ha på veggen på jobb, men plass til f.eks 10 knagger (dog noen færre kan gå greit) som jeg kan henge USB minnepenner på.

Bør se greit ut (altså ikke en planke med x antall spiker i liksom)

 

Noen som har noe tilsvarende og ev. vet hvor jeg kan få ta i noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en billig USB-hub, og teip den til veggen.

 

Eller kjøp en slik oppbevaringsløsning slik jeg gjorde for noen uker siden:

http://www.ebay.com/itm/Multifunction-Organizer-case-USB-Thumb-Carrying-Storage-Holder-Wallet/132155505442?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

 

Edit: Kjenner du til noen som har tilgang til en laserkutter og litt akryl så kan du lage en plate med hull for USB plugger. Jeg har en slik plate liggende, men det er for sent på kveld til at jeg orker knipse bilde nå. Om forklaringen er noe tynn så kan jeg ta et bilde.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dessverre ingen tilgang på 3D printer, men takk likevel, kanskje andre ser denne og faktisk har slik tilgang ;)

Går du på 3dhubs.com kan du laste opp 3D-filene og se hvor mye det koster å få noen til å 3D-printe for deg. Det er folk der fra hele verden, inkludert haugevis fra Norge. Den første printen som er linket over er det f.eks folk som tilbyr å printe til under hundrelappen. Venter selv på en print jeg har bestilt gjennom den tjenesten, hvor han jeg la inn ordre hos svarte på request på 20 min og hadde saken i posten før jeg sto opp dagen etter.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

 

 

Dessverre ingen tilgang på 3D printer, men takk likevel, kanskje andre ser denne og faktisk har slik tilgang ;)

Litt sent svar, men bare si hvilken du vil ha så kan jeg se om jeg får printet den :p

 

 

Kult.

 

Hva vil noe som dette komme på da? https://www.thingiverse.com/thing:1018482

 

Må installere printer programvaren senere ikveld evt imorgen så kan jeg se. Nettopp reinstallert systemet her :)

 

Men tipper mellom 5-10kr. er vel frakten som er dyrest (minimum 45kr i porto tenker jeg)

Lenke til kommentar

Må installere printer programvaren senere ikveld evt imorgen så kan jeg se. Nettopp reinstallert systemet her :)

 

Men tipper mellom 5-10kr. er vel frakten som er dyrest (minimum 45kr i porto tenker jeg)

 

 

Huff, det var dyrt ;) - Go ahead when you are ready :D

Lenke til kommentar

Må installere printer programvaren senere ikveld evt imorgen så kan jeg se. Nettopp reinstallert systemet her :)

 

 

Men tipper mellom 5-10kr. er vel frakten som er dyrest (minimum 45kr i porto tenker jeg)

 

 

Hei, tror du at du får muligheten til å lage dette? Skulle hatt to faktisk om mulig ;)

Lenke til kommentar

 

Må installere printer programvaren senere ikveld evt imorgen så kan jeg se. Nettopp reinstallert systemet her :)

 

 

Men tipper mellom 5-10kr. er vel frakten som er dyrest (minimum 45kr i porto tenker jeg)

 

 

Hei, tror du at du får muligheten til å lage dette? Skulle hatt to faktisk om mulig ;)

 

Beklager sen tilbakemelding! hatt litt problemer med programvaren til printereren etter at jeg har reinstallert stuffet her.

 

skal få printet deg 2 stk ja :) sier ifra med en gang jeg få konfigurert softwaren og printa ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...