Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

har noen sett ITX kabinett med plass til 2 x 280mm radiator? I want.

 

Ikke akkurat ITX kabinett, men Fractal har akkurat lansert Define R6 da :)

 

 

er jo all in på ASRock X299 kortet.. må ha ITX kabinett :D

 

More powa: http://www.guru3d.com/news-story/review-zotac-geforce-gtx-1080-ti-arcticstorm-mini-in-that-liquid-cooled-flavah.html

 

 

solgte 1070Ti med vannblokk nå.. kjøpte meg 1080Ti STRIX. :)

 

bare cpu på vann.. 4.8Ghz på ITX kortet med 3200Mhz SODIMM CL18. 2Ghz på GPU - yey!

Lenke til kommentar

har såvidt begynt å teste litt. jeg er jo vant til at 1070Ti kortet drar opp tempen i loopen til litt mer enn "innafor".

 

gikk rett opp 200Mhz på cpu nå med lavere temps ;)

 

helt crazy hvor stort det Strix kortet er.. fyller hele ITX kassen. kan glemme å få på sidedekselet for å si det sånn. blir noe modding etter hvert :D (les: borre masse hull i tempered glass (går det???) )

 

tror 4700Mhz er fin frekvens. trenger bare 1.15.-1.17v. (280mm radiatoren med Vardar vifter holder den lasten fint).

 

 

post-88790-0-50695400-1514109339_thumb.png

Lenke til kommentar

Du får eget bor til og Borre i herdet glass dp :) monter, byggmakker, xl bygg osv har sånt, men skal du være sikker på at du får et ordentlig bor så snakker du med noen på Tess / swedol, Di har en tendens til og ha litt bedre "kvalitet" på utstyret sitt :)

 

Du får også blad til stikksag om du skal ha noe fancy

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Du får eget bor til og Borre i herdet glass dp :) monter, byggmakker, xl bygg osv har sånt, men skal du være sikker på at du får et ordentlig bor så snakker du med noen på Tess / swedol, Di har en tendens til og ha litt bedre "kvalitet" på utstyret sitt :)

 

Du får også blad til stikksag om du skal ha noe fancy

Herdet glass kan man ikkje borre i vel. Det blir 10000 små biter.

Lenke til kommentar

 

Du får eget bor til og Borre i herdet glass dp :) monter, byggmakker, xl bygg osv har sånt, men skal du være sikker på at du får et ordentlig bor så snakker du med noen på Tess / swedol, Di har en tendens til og ha litt bedre "kvalitet" på utstyret sitt :)

 

Du får også blad til stikksag om du skal ha noe fancy

Herdet glass kan man ikkje borre i vel. Det blir 10000 små biter.

Gikk nå fint når vi borra på jobben, hadde skikkelig underlag under hele glasset og borrer sakte Så fikk vi lagd 8mm hull til en ledning :)

Lenke til kommentar

æsj... :(

 

da får jeg begynne med prosjekt ny sidevegg i 2018 da.. gpuen ligger typ 0,5cm fra veggen / sidepanelet.. = 90C og 1750mhz frekvens ila 2min i PUBG.

Du har vel noen i Oslo som lager vindskjermer til båt i kvalitets "plast", og de kan "knekke" for deg  ønskede vinkler og buer.

Fåes i klare og Tinted i en rekke varianter.

God motstand mot riper, eventuelt kan man legge på en kvalitets folie(reklamebyrå)

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

 

æsj... :(

 

da får jeg begynne med prosjekt ny sidevegg i 2018 da.. gpuen ligger typ 0,5cm fra veggen / sidepanelet.. = 90C og 1750mhz frekvens ila 2min i PUBG.

Du har vel noen i Oslo som lager vindskjermer til båt i kvalitets "plast", og de kan "knekke" for deg  ønskede vinkler og buer.

Fåes i klare og Tinted i en rekke varianter.

God motstand mot riper, eventuelt kan man legge på en kvalitets folie(reklamebyrå)

 

Kjenner du noen i Kr.sand som gjør slik?

 

Kjøpte meg en GH15 i sommer, og har en Mercury 50HK (2T, 98 mod) som trenger en hekk å henge på. Kunne trengt en vindskjerm på konsollen. :p

Lenke til kommentar

 

æsj... :(

 

da får jeg begynne med prosjekt ny sidevegg i 2018 da.. gpuen ligger typ 0,5cm fra veggen / sidepanelet.. = 90C og 1750mhz frekvens ila 2min i PUBG.

Du har vel noen i Oslo som lager vindskjermer til båt i kvalitets "plast", og de kan "knekke" for deg  ønskede vinkler og buer.

Fåes i klare og Tinted i en rekke varianter.

God motstand mot riper, eventuelt kan man legge på en kvalitets folie(reklamebyrå)

 

 

hmmm.. mulig. lage ny plate burde egentlig være veldig enkelt. det er en helt rett plate med avtagbare fester til kabinettet. skal tegne litt og se hva jeg klarer å komme opp med :)

 

øke tilgangen til frisk luft blir nøkkel her... ;)

Lenke til kommentar

 

 

æsj... :(

 

da får jeg begynne med prosjekt ny sidevegg i 2018 da.. gpuen ligger typ 0,5cm fra veggen / sidepanelet.. = 90C og 1750mhz frekvens ila 2min i PUBG.

Du har vel noen i Oslo som lager vindskjermer til båt i kvalitets "plast", og de kan "knekke" for deg  ønskede vinkler og buer.

Fåes i klare og Tinted i en rekke varianter.

God motstand mot riper, eventuelt kan man legge på en kvalitets folie(reklamebyrå)

 

Kjenner du noen i Kr.sand som gjør slik?

 

Kjøpte meg en GH15 i sommer, og har en Mercury 50HK (2T, 98 mod) som trenger en hekk å henge på. Kunne trengt en vindskjerm på konsollen. :p

 

 

Vet ikke i Kristiansand, mener det ligger noen i Risør området. Ellers hør med båtforretningene i Kristiansand. Eventuelt de som lager reklameskilt

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

 

æsj... :(

 

da får jeg begynne med prosjekt ny sidevegg i 2018 da.. gpuen ligger typ 0,5cm fra veggen / sidepanelet.. = 90C og 1750mhz frekvens ila 2min i PUBG.

Du har vel noen i Oslo som lager vindskjermer til båt i kvalitets "plast", og de kan "knekke" for deg  ønskede vinkler og buer.

Fåes i klare og Tinted i en rekke varianter.

God motstand mot riper, eventuelt kan man legge på en kvalitets folie(reklamebyrå)

 

 

https://www.plastbutikken.no/shop/polykarbonat-brudsikkert-1260c1.html?gclid=Cj0KCQiAg4jSBRCsARIsAB9ooau_6Lf8oR16i8aXP6FmQ-5nr42OWHQRQUBGyOe4cNRQJyyRe-kCPU4aAkqlEALw_wcB

 

Den der kan vel muligens fungere.. 4mm er glasset i Phanteksen. Kan borres/sages i også.... :D

Lenke til kommentar

Da var ikke det herdet glass, borring i herdet glass går ikke. Man må borre før det herdes evt.

 

Det er mest vanlig å borre før herding. Det gjør vi på de produktene vi leverer på jobb.

 

 

Men: (det går ann på et vis)

Men nr 2: Det anbefales ikkje...

 

 

Hvordan å bore et hull i herdet glass

 

bdc3c45cf22e9d9ab374cbf04558befe.jpg

 

 

Boring i herdet glass krever spesielle diamant borekroner for å skjære gjennom den tette glass. Prosedyren kan være lang avhengig av tykkelsen av glasset, og borkronen trenger konstant smøring for å gjøre det gjennom glasset. Visse glass og borekroner krever ulike borehastigheter i boreteknikk.

Bruksanvisning

1 Løsne grepet på bore for diamanten bit installasjon. Sett diamant stykke inn i åpningen. Stram grep på diamond bit. Justere hastigheten på bore: 800 rpm hvis biten er 1,3 cm lang, 500 rpm hvis biten er 2,6 cm lang, 250 rpm hvis biten er 5,2 cm lang, 160 rpm hvis biten er 7,6 cm lang og 125 rpm hvis biten er 10 cm lang.

2 Clamp glasset ned med C-klemmer. Buffer området mellom glasset og klemmen med gummien. Plasser glass under bore eller posisjonere bore på glasset der du ønsker å bore. Dobbeltsjekk hastigheten på drillen.

3 Lag en tykk kant av leire ca 2,5 cm unna, og helt rundt, boreområdet. Begynn boring. Hold området du borer fuktig hele tiden med vann for å smøre bore. Spray vann med en skvett flaske inn i demmet opp i området; hvis du holder litt godt smurt du forhindre oppsprekking glasset eller redusere levetiden på litt.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...