Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har så smått fått prøvd meg frem nå med min 7820X, kan ikke si annet enn at denne jævelen er varm! Kjører den nå på 4.5GHz @ 1.15v, og da ligger temps i RealBench mellom 87-90 grader. Noen som har et delid-tool til låns? :p

Hva kjøler du med? Det var rimelig varmt ja.

sikkert lettere å få låne et tool om du forteller hvor du befinner deg?

Lenke til kommentar

Misunnelse passer dere ikke, men godt å se at janteloven fortsatt lever i beste velgående her inne på på diskusjon.no :wee:

Hvis det er meg du henviser til, får jeg vel legge til at Nizzen og jeg spiller en del sammen og at dette var et forsøk på humor. ;)

Lenke til kommentar

Testet litt videre ikveld etter å ha montert CPU-blokken på nytt, ga meg noe bedre temps. Foreløpig greier jeg å holde den stabil på 4.7GHz @ 1.23v, men da går temperaturene opp mot 95-97 grader ved RealBench  :confused: .

 

Minnebrikkene er G.Skill Ripjaws V 2666MHz CL15 som nå kjører 3200MHz CL17. Helt greit med tanke på at det var et godt black friday tilbud, 2400 kr for 32GB må jo nesten betraktes som et røverkjøp nå til dags  :) .

 

Mesh kjører jeg på 3300MHz.

 

Satser på at delidding gjør at jeg kan klatre høyere, for foreløpig er toppen nådd.

 

post-65834-0-71680700-1513707714_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

 

har noen sett ITX kabinett med plass til 2 x 280mm radiator? I want.

 

Ikke akkurat ITX kabinett, men Fractal har akkurat lansert Define R6 da :)

 

 

er jo all in på ASRock X299 kortet.. må ha ITX kabinett :D

 

 

Har du råd til en 7920X, så har du vel råd til å bytte til et ATX hovedkort også.... Dere selger jo Asrock hovedkort, så nok å velge blandt vel :p

Lenke til kommentar

aiai..da er det mulig det kommer G.skill 3800Mhz SODIMM kit til meg snart. kuuuuuuuuult :D

 

Samsung b-die sodimm parret med 7920X blir bra. vurderer å bytte ut kabinettet mitt.. har noen sett ITX kabinett med plass til 2 x 280mm radiator? I want.

 

J2Z fikk tilsendt en modulær sak der man kan legge til ramme over og under kabinettet. Kanskje det kan være noe? Mulig det var en prototype though..

 

Edit: ÅHERREGUD, sorry.. Er en Kickstarter med estimated delivery i april 18.. :(

 

Endret av Gabri3L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...