Gå til innhold

Julekalender 2003 dag 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, denne tuben var kanskje ikkje det heilt store, men det er vel ikkje alle dager sjokoladen i julekalenderen smaker godt?

 

Dersom de hadde lagt ut massevis av CPU, RAM, harddisker, skjemkort osv til nedsatt pris hadde de tapt på tusenvis av det.

 

Dette er ein av 24, ikkje la den ødelegge alt, vær heller glad for at det eksisterer.

Lenke til kommentar
Vel, denne tuben var kanskje ikkje det heilt store, men det er vel ikkje alle dager sjokoladen i julekalenderen smaker godt?

 

Dersom de hadde lagt ut massevis av CPU, RAM, harddisker, skjemkort osv til nedsatt pris hadde de tapt på tusenvis av det.

 

Dette er ein av 24, ikkje la den ødelegge alt, vær heller glad for at det eksisterer.

Da har pokker meg ikke du smakt Kinder-kalenderen :thumbs::devil:

Lenke til kommentar
Vel, denne tuben var kanskje ikkje det heilt store, men det er vel ikkje alle dager sjokoladen i julekalenderen smaker godt?

 

Dersom de hadde lagt ut massevis av CPU, RAM, harddisker, skjemkort osv til nedsatt pris hadde de tapt på tusenvis av det.

 

Dette er ein av 24, ikkje la den ødelegge alt, vær heller glad for at det eksisterer.

Seriøst, de taper jo ikke på å selge ting billig... til innkjøpspris. Tror neppe de selger billigere enn innkjøpsprisen.

 

De får en fornøyd kunde, og når jeg først bestiller fra en webshop er det sjelden jeg bare bestiller 1 ting... så de vil vel tjene på de andre tingene jeg legger siden av det jeg kjøper. Også er det jo bra å få litt reklame :)

 

Men tube med AS5... dette er for dårlig. Syns det var noen i julekalender tråden (der man kunne legge inn ønske) sa noe om at det hvertfall ikke var noen vits i å legge ting der frakten koster mer?

 

Vel, tror dere det kommer noen jumpere snart? Det kan jeg få bruk for :)

Lenke til kommentar
Vel, denne tuben var kanskje ikkje det heilt store, men det er vel ikkje alle dager sjokoladen i julekalenderen smaker godt?

 

Dersom de hadde lagt ut massevis av CPU, RAM, harddisker, skjemkort osv til nedsatt pris hadde de tapt på tusenvis av det.

 

Dette er ein av 24, ikkje la den ødelegge alt, vær heller glad for at det eksisterer.

Lar den ikke ødelegge noen ting. Synes kalenderen er helt topp jeg, men lurer på om det er så mange som bestiller den tuben der ;)

 

 

Uansett.....jeg kommer nok til å sitte like utålmodig hver eneste kveld frem til jul uansett :D

Lenke til kommentar
Den var vel heller tiltenkt de som handler litt mer enn kunn det som er på tillbud, du vet faste kunder som bestiller flere ting . For dem /meg blir jo det en liten ekstra rabatt.

Jeg tenkte på det, men hva ellers trenger man? Jeg mener, det er da bedre å kjøpe et hovedkort(eller hva det måtte være) på tilbud og slenge på AS5, enn motsatt ikke sant?

Lenke til kommentar

Har hittils "forsvart" juletilbudene, men uansett hvordan du vrir og vender på dette så blir dette skuffende (med mindre du går sammen 30 kompiser og kjøper en tube hver da =). Skal du bare bestille pastaen så blir det jo dyrt pga frakt. Om du også skal kjøpe f.eks en CPU så blir det jo snakk om 30(?) kroner rabatt på kanskje 1-2000 totalt. Handler du for totalt 2000 kroner vil altså dette gi deg en rabatt på 1.5%

 

Dersom de hadde lagt ut massevis av CPU, RAM, harddisker, skjemkort osv til nedsatt pris hadde de tapt på tusenvis av det.

 

Det sa jeg også inntil jeg så dette tilbudet. Tror mange her heller hadde sett at en Raptor var satt ned med 40 kroner enn at denne kjølepastaen er satt ned med 30kr. Og 40 kroner kan de sette en Raptor ned uten å tape på det.

Lenke til kommentar
Enkelt. Et rått hk, skjermkort, skjerm etc..det er slike ting som trekker folk (alle husker vel topline med sitt gf3 ti 200 kort til fantasipris omtrent)

 

ikke prosjektorer til 9000,- eller kjølepasta til 30-40kr

 

den først er alt for dyr, den andre er bare tåplig :roll:

Eneste jeg husker fra topline var useriøsiteten. Heldigvis gikk de konkurs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...