Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen her som er MGTOW? (Frivillig singel resten av livet)


Anbefalte innlegg

 

 

 

Noen som ønsker å vise sin ignoranse her tydeligvis.

MGTOW ikke er anti-sex, men anti-forhold. Og det er ganske universalt blant de fleste undergruppene.

jeg skjønner hva MGTOW _skulle_ vært, litt Ron Swanson.

Men ta en titt på r/mgtow - det er 90% kvinnehat, hvis målet er å slippe å bry seg med damer gjør de det veldig feil, for de bruker all tida si på å finne alt som er feil med damer. Nyanser har de heller ikke, alle damer er bare ute etter pengene dine, og burde egentlig ikke hatt stemmerett.

Det er vel bra og være anti-forhold. Ikke alle vil eller passer inn i et forhold. Jeg skjønner de godt.
Det er ikke noe problem å være mot forhold for seg selv - disse jeg snakker om er mot forhold og damer generelt på alle andres vegne og.

 

www.reddit.com/r/mgtow

 

Eksempel på typisk post:

Women don't have friends. They have people who they get together with for mutual validation. They use people to make themselves feel better or to achieve some end but they don't really love or appreciate anyone. All their acquaintances are replaceable. The cruel ones not only do this, but also feel inclined to put people down as well. Short men, fat women, it doesn't matter to them, because they're insufficient human beings who need so badly to feel better about themselves that they'll go out of their way to hurt strangers. Pretty sick.

 

----

 

Women are always fucking giggling. I have lost count of the amounts of times I have seen it. Aunts, sisters, cousins, friends, old ladies, Japanese girls (the worst ones at this), and of course random strangers.

 

Would that I could, I wood break every single one of their teeth if not for social convention.

 

Just close your eyes and think of the day they will be too old and haggard to attract a man to fund their lifestyle anymore.

 

Hva om erfaringen deres stort sett er rett..?

 

...

 

Jeg har hatt venninner som er ute etter:

-Sex og forhold med meg

-Sex og forhold til andre

-Pengene mine

-For at jeg skal hjelpe dem med ting og være handyman

 

...

 

Men aldri har jeg hatt en vennine som ikke er ute etter noe.

 

Min mor ville ikke ha mer med meg å gjøre da jeg var for deprimert til å fullføre videregående, og truet med å gjøre meg arveløs om jeg ikke kom inn på universitetet -- og har siden skaffet seg "ny familie" som består av ungdommer fra jobben hennes.

Bestemor tar min mor sin side, og lurer på hvorfor jeg gjør dette mot datteren hennes, min mor.

 

En tidligere kvinnelig arbeidsgiver jeg hadde ansatte meg fordi hun synes jeg var attraktiv

En annen forsøkte å fjerne meg fra jobben fordi hun ville ansette en vennine.

 

...ikke en forbanna jente jeg noen gang har møtt har tilbragt tid sammen med meg uten å ha noen baktanker -- inkluderte familie og slekt.

Alt handler om hvilken verdi tilførte livene deres; ingen av dem brydde seg om meg fordi de ønsket meg godt eller var glad i meg.

De er bare med i oppgangstider -- og forsvinner det sekundet det er nedgangstider, fordi de har andre menn og venner de kan utnytte.

 

...

 

Jeg prøver å date -- men... "Hard to get" er et stort problem.

Venninner sier at jeg bare må vise mer interesse for jentene som spiller "hard to get" -- men det er en avskyelig strategi:

Jeg søker en å få barn med -- og jeg ønsker smarte barn som ikke bidrar til å ødelegge verden;

"Hard to get" er idiotisk på så mange måter:

Du vet aldri hvor du har henne. Hvis hun avviser andre menn, så har du absolutt null garanti for at hun ikke gir etter sekundet de presser hardt nok. Det er en strategi for "plausible deniability" -- en strategi som passer best for manipulerende horer;

Det er null vits i å være "hard to get" med mindre du ønsker å ha sex med psykopater som ikke tar et nei for et nei.

Ærlige jenter -- jenter som viser følelsene sine -- er det eneste jeg er ute etter. En jente med normal empati, som tydeligvis ikke finnes i så alt for mange jenter, i alle fall ikke som jeg har møtt.

 

Jaja.

Jeg har i det minste tilgang på sex et par ganger i uken.

Men ikke på kjærlighet.

Jeg har aldri møtt en jente som er i stand til elske eller være glad i noen uten å ønske å bli betalt i fysiske eller sosiale (respekt, suksess) goder -- ikke engang slekt.

 

Jeg har ingen problemer med å elske andre betingningløst.

Uansett hva de gjør. Hjelpe dem om de trenger hjelp. Ta kontakt om de ikke tar kontakt selv -- selv om jeg må ta kontakt tjue ganger på rad.

Men mengden mennesker med vagina som er verdt å bry seg om øker aldri over 1-2:

Samtlige tror de er verdens navle.

 

Anonymous poster hash: 26b41...732

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^
Ikke MGTOW -- selv om jeg er det i praksis.
Konkrete eksempler:
Venninne: Sluttet å snakke med meg etter at hun hadde sex med min bror -- som hun ønsket
Venninne: Sluttet å snakke med meg etter at hun hadde sex med min bror -- som hun ønsket
Venninne: Sluttet å snakke med meg etter at jeg fikk kjæreste
Venninne: Sluttet å snakke med meg fordi jeg ikke gikk ut på byen hver helg etter at jeg fikk kjæreste; Slettet meg og sluttet å svare på meldinger
Venninne: Sluttet å snakke med meg etter at hun sluttet å trene med meg -- selv om vi hadde felles interesser og møttes utenfor jobben


Kusine(!): Ønsket bare sex
Arbeidsgiver: Ansatte meg fordi hun synes jeg var attraktiv, ødela mulighetene mine på arbeidsstedet fordi vi ikke kunne jobbe for nære, fordi jeg såret henne konstant på grunn av manglende interesse
Arbeidsgiver: Forsøkte å tvinge meg til å si opp gjennom manipulasjon og helvete for å ansette en vennine.
Min første kjæreste: Ønsket bare sex og komfort: Dumpet meg da jeg ble syk på grunn av jobben over, samme kveld som vi mistet vår ufødte datter: Hun sa at hun aldri hadde synes at jeg var attraktiv. Etter seks års samboerskap.
Min mor: Nektet å ha noe med meg å gjøre fordi hun ikke kan skryte over mine prestasjoner i sosiale settinger; De fleste hun kjenner vet ikke at jeg finnes.

Eneste nåværende venninne: Synes at jeg er attraktiv og vil ha sex.
Min eneste nåværende partner: Hun fortjener ikke å være noe mer enn pulevenn, fordi hun er for egoistisk: Jeg søker aktivt nye forhold, med jenter som faktisk bryr seg.

Men ingen bryr seg.
Daglig leder på Tinder: Masse matcher
Ingen stillingstittel: Ingen matcher

Jeg blir så sykt sint, finnes det virkelig ikke jenter som ikke er superegoister?



Anonymous poster hash: 26b41...732
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg blir så sykt sint, finnes det virkelig ikke jenter som ikke er superegoister?

 

Anonymous poster hash: 26b41...732

 

 

Enten så har du bare hatt maks uflaks med hvem du møter, ser etter feil ting i personer, eller så er det kanskje noen sider ved deg som ikke er ønskelig hos andre. 

 

I følge min venninne, så er jeg max uheldig og for lite selvsikker.

 

Det er stort sett det eneste som holder meg flytende:

Håpet om at det finnes bedre miljøer og mennesker.

 

Jeg har ingen problemer med å ha guttevenner, og ingen problemer med å finne jenter som vil ha tilfeldig sex.

 

Anonymous poster hash: 26b41...732

Lenke til kommentar

Vel... Dette er ikke ad hominem eller trolling, men: "Grow a pair!!!"

 

Hadde du vært min kompis hadde jeg tuppa deg i ræva til du hadde gått fra kjerringa. Det kan godt være dere er likendes mennesker begge to men ikke passer sammen. Men kom dere unna hverandre... 

 

DU HAR BARE ET LIV!

På den annen side har han klart å komme seg i en situasjon hvor han ikke behøver anstrenge seg, mens han slipper ta nevneverdig skyld for at det er slik det er.
Lenke til kommentar

I følge min venninne, så er jeg max uheldig og for lite selvsikker.

 

Det er stort sett det eneste som holder meg flytende:

Håpet om at det finnes bedre miljøer og mennesker.

 

Jeg har ingen problemer med å ha guttevenner, og ingen problemer med å finne jenter som vil ha tilfeldig sex.

 

Anonymous poster hash: 26b41...732

Har hørt den før. Det koker som regel ned til at man setter fokus på samvær for samværets skyld. Det blir så altoverskyggende å være "oss" at det drukner ut det som holder "oss" sammen. Forholdet blir hovedfokus. Og om du finner en dame hvis hovedfokus er forholdet, da burde du kanskje ikke bli så overrasket over at det ikke er du som er viktig, men forholdet. Med slike prospekter har man tråkket med begge beina uti et hav av selvopptatte damer hvor du alltid vil spille andrefiolin.

Litt mindre fokus på at man skal være to, og kanskje mer fokus på at man skal ha det ålreit sammen (ikke bare sørge for at den andre har det bra) kan kanskje være positivt for endel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Min mor: Nektet å ha noe med meg å gjøre fordi hun ikke kan skryte over mine prestasjoner i sosiale settinger; De fleste hun kjenner vet ikke at jeg finnes.

 

Anonymous poster hash: 26b41...732

 

Jeg håper du vet at ikke de fleste mødre er slik? Om det du forteller stemmer, er det vel gode muligheter for at din mors behandling av deg har ført til et forkvaklet kvinnesyn.

De aller fleste mødre er ganske så ubetinget kjærlige, og veldig sjeldent flau av barna sine.

Lenke til kommentar

Jeg er (u)frivillig singel

Venter fortsatt på at noen skal komme på døra, for å jakte selv det klarer jeg ikke

Ikke har jeg mye interesse av å ha egne barn heller, klarer seg lenge å være onkel for 2 gutter

Interesse av, i ditt tilfelle, er det det samme somvst du ikke ønsker barn?

Lenke til kommentar

 

MGTOW er bare ett steg mot et samfunn med Hikikomori som i Japan.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hikikomori

 

Sōshoku-kei danshi er det i japansk kultur du burde sammenligne med MGTOW, det er ingenting som tilsier at mgtow ønsker isolasjon.

 

Ja, stemmer. Ble litt feil sammenlikning. Kan ikke huske alle disse utrykkene. Men du har rett, det er mest sammenliknbart.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Herbivore_men

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Har jo blitt fortalt at det eneste jeg mangler er kone og barn, men trenger jeg egentlig det? Blir livet mitt noe lykkeligere av det?

 

Strengt tatt trenger du jo ikke det. Kone og barn innebærer stor risiko for en mann i 2018. Utroskap, skilsmisse, barnebidrag, mobbing og kriminalitet i skolen, osv. Men så klart finnes det fordeler også, spesielt om du klarer å finne en av de bra kvinnene som fortsatt finnes. Skjønner godt at MGTOW vokser, men vil ikke si at det nødvendigvis er et riktig valg for alle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...