Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen her som er MGTOW? (Frivillig singel resten av livet)


Anbefalte innlegg

Jeg vil påstå at alle som identifiserer seg med MGTOW-gruppen gjør det fordi de ikke har hell i kjærlighet og ikke av fri vilje.

 

Regner med at hver og en hadde valgt et kvinnfolk hvis de møtte noen de likte som også likte de tilbake.

 

MGTOW er gjennomsyret av personer som ikke eier nok sosial intelligens til å få seg et kvinnfolk.

 

Det er synd i noen av de/dere, men å prøve å påstå at det er frivillig blir som at jeg skal si at jeg frivillig ikke er lotto-millionær. Komisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at alle som identifiserer seg med MGTOW-gruppen gjør det fordi de ikke har hell i kjærlighet og ikke av fri vilje.

 

Regner med at hver og en hadde valgt et kvinnfolk hvis de møtte noen de likte som også likte de tilbake.

 

MGTOW er gjennomsyret av personer som ikke eier nok sosial intelligens til å få seg et kvinnfolk.

 

Det er synd i noen av de/dere, men å prøve å påstå at det er frivillig blir som at jeg skal si at jeg frivillig ikke er lotto-millionær.

Dette kan jeg personlig skrive under på at er feil.

 

Komisk.

Sneversynt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du vil ikke være i et forhold selv om du møtte drømmepersonen og den personen likte deg like godt? Tror jeg ikke noe på.

Jeg tror altså ikke noen drømmeperson finnes. Bra personer, helt klart. Noen fantastisk andre halvdel som på magisk vis skulle mangle fra livet mitt - nei, det tror jeg ikke.

 

Har du vært i forhold før?

Det ville vel vært sneversynt av meg å påstå noe slikt uten å ha litt bakgrunn, syntes du ikke?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er MGTOW

 

Jeg har ikke problem med å få meg dame, altså damer å ligge med, eller som vil ha meg som kjæreste. Men.. 

 

Har vært i 3 seriøse forhold som koster meg mye hjertesorg, energi og vond tid. Etter det siste bruddet så har jeg rett og slett ikke hatt ork til å utsette meg for sånt igjen. Stortrives nå i en alder av 35 og singel og ingen barn. 

 

Damene føler jeg også kommer "tomhendt" rent økonomisk. De fleste har ikke spart noe særlig og ser på meg som har hus med dollartegn i øynene. Det provoserer meg, for jeg har jobbet hardt og vært sparsom med pengene. At de liksom skal "ligge" seg til å få boplass uten å fått skitt under neglene fra hardt arbeid og fornuft plager meg. 

 

Så finner jeg ei dame som har pengene sine på stell, er sportslig aktiv og sunn, har fornuft og hode på skuldrene så skal jeg virkelig vurdere ett seriøst forhold. 

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem å kreve delt økonomi? Hvis hun vil flytte fra nåværende bosted til ditt, er det naturlig at hun dekker 50% av løpende kostnader (ikke avdrag), og at dere har en mat/forbrukskonto dere skyter inn 50/50 eller brøk ifht inntekt på. Hvis hun rett og slett ikke er villig til det, er det noe feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem å kreve delt økonomi? Hvis hun vil flytte fra nåværende bosted til ditt, er det naturlig at hun dekker 50% av løpende kostnader (ikke avdrag), og at dere har en mat/forbrukskonto dere skyter inn 50/50 eller brøk ifht inntekt på. Hvis hun rett og slett ikke er villig til det, er det noe feil.

ikke alle som er så fornuftige som deg desverre ..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er så gøy se hvor generaliserende folk blir ovenfor "kvinnfolk". Tydelig at det mangler innsikt og erfaring med det motsatte kjønn, da det er så utrolig mange forskjellige typer kvinnfolk. Faktisk like mange forskjellige typer kvinnfolk som mannfolk. Rart det der. 

Men når man ikke finner noen som liker en selv godt nok så er det jo kjekt å kunne skylde på at alle kvinner er like/dumme/sluts/etc.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Men når man ikke finner noen som liker en selv godt nok så er det jo kjekt å kunne skylde på at alle kvinner er like/dumme/sluts/etc.

Vel... Mitt problem er ikke slik i det hele tatt. Du virker veldig oppsatt på at folk som ikke vil ha et forhold er fordi de ikke vet eller kan, og derfor finner på grunner til å la være.

Jeg har erfaring både på giftemål og mer tilfeldige møter, og mine erfaringer er utelukkende at enten blir man forsøkt overstyrt, eller så er de så ettergivende at det blir for mye.

Jeg innser problemet. Jeg passer ikke sammen med dem. Men dette er helt greit for meg, for jeg er heller ikke ensom i mitt eget selskap. Win-win.

 

Din kontinuerlige påstand om at det være at man ikke kan er ikke annet enn et godt bevis på at du kanskje selv mangler litt erfaring med bredden av hva man finner på "markedet". Eller lav standard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å være MGTOW? Klarer man ikke å holde seg unna damer uten å gjøre et stort nummer ut av det? Vi lager ikke en klubb for folk som ikke er interessert i fotball.

Det er da vel ikke snakk om å være med i en klubb. Jeg er ikke MGTOW, men jeg vil heller ikke ha dame/kone/osv.

Litt som at jeg ikke heller tror på noen gud så er jeg heller ikke medlem av ateistklubben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Din kontinuerlige påstand om at det være at man ikke kan er ikke annet enn et godt bevis på at du kanskje selv mangler litt erfaring med bredden av hva man finner på "markedet". Eller lav standard.

Har erfaring over hva man finner på markedet, både personlig og via andre, selv om det er noen år siden jeg selv var på markedet da jeg har funnet ei fantastisk jente selv som jeg forhåpentligvis tilbringer livet med. Overhodet ikke noe med lav standard over hun her. 

 

Jeg har på flere tidspunkt vurdert om det aldri ble aktuelt å være i langtidsforhold. Trivdes godt i mitt eget og venners selskap, og annet enn hookups så møtte jeg aldri noen jeg kunne tenkt å tilbringe livet med. Men det er lang  vei å gå derfra til å aktivt jobbe mot det og sette det som en regel, eller si høyt at "jeg skal aldri i et forhold". Jeg bare godtok at det kunne bli slik, men ikke noe jeg ble å jobbe mot.  Det er noe annet å være åpen for at man aldri havner i et forhold, og det å bestemme seg for å aldri gjøre det. Det siste oser av at folk bare gir opp fordi de ikke får til, ikke fordi de ikke vil. Om noen vil være alene, hvorfor prøve forhold? Hvorfor er det noe å "gi opp", om dere i utgangspunktet ikke vil ha det?

 

 

Det er ganske naturlig å ville ha noen å være i et forhold med, og ser man innleggene her inne så virker det som om de aller aller fleste ønsker det men bare gir opp fordi det ikke fungerer. De har bare ikke møtt noen som passer dem ordentlig. Er det en sjanse for at de aldri møtes? Klart, men den sjansen synker drastisk når man blir "MGTOW" eller noe slikt.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg har vært gift i 30 år og det har vært et helvete. Bare krangling, så parforhold er veldig oppskrytt.

Hvorfor i all videste er du enda gift da???

 

Det kan du lure på. Det har vært et helvete de 10 siste årene, krangling hver dag. Men greier ikke å bryte ut. Det blir for stor omveltning. Men min erfaring er at parforhold er utrolig oppskrytt. Veldig mange har det bedre som singel. Jeg har vært singel i mange år før jerg giftet meg, og det var en fin tid. 

Lenke til kommentar

Vel... Dette er ikke ad hominem eller trolling, men: "Grow a pair!!!"

Hadde du vært min kompis hadde jeg tuppa deg i ræva til du hadde gått fra kjerringa. Det kan godt være dere er likendes mennesker begge to men ikke passer sammen. Men kom dere unna hverandre... 


DU HAR BARE ET LIV!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...