Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen her som er MGTOW? (Frivillig singel resten av livet)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ønsker å vise sin ignoranse her tydeligvis.

MGTOW ikke er anti-sex, men anti-forhold. Og det er ganske universalt blant de fleste undergruppene.

jeg skjønner hva MGTOW _skulle_ vært, litt Ron Swanson.

Men ta en titt på r/mgtow - det er 90% kvinnehat, hvis målet er å slippe å bry seg med damer gjør de det veldig feil, for de bruker all tida si på å finne alt som er feil med damer. Nyanser har de heller ikke, alle damer er bare ute etter pengene dine, og burde egentlig ikke hatt stemmerett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har jo blitt fortalt at det eneste jeg mangler er kone og barn, men trenger jeg egentlig det? Blir livet mitt noe lykkeligere av det?

Det spørsmålet jeg gjerne har til de som hinter til noe slikt er: Hvorfor? Jeg mener - det å ha en partner er da ikke et mål i seg selv.

Hva vil det gi meg som jeg ikke har nå? Det eneste jeg kan komme på i farten er bedre økonomi. Det er tross alt billigere med ett bosted på to inntekter enn med kun en inntekt.

Utover det sliter jeg med å se noen fordeler. Og uten nevneverdige fordeler er det jo heller lite å kompromisse for også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som ønsker å vise sin ignoranse her tydeligvis.

MGTOW ikke er anti-sex, men anti-forhold. Og det er ganske universalt blant de fleste undergruppene.

jeg skjønner hva MGTOW _skulle_ vært, litt Ron Swanson.

Men ta en titt på r/mgtow - det er 90% kvinnehat, hvis målet er å slippe å bry seg med damer gjør de det veldig feil, for de bruker all tida si på å finne alt som er feil med damer. Nyanser har de heller ikke, alle damer er bare ute etter pengene dine, og burde egentlig ikke hatt stemmerett.

 

Det er vel bra og være anti-forhold. Ikke alle vil eller passer inn i et forhold. Jeg skjønner de godt. 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som ønsker å vise sin ignoranse her tydeligvis.

MGTOW ikke er anti-sex, men anti-forhold. Og det er ganske universalt blant de fleste undergruppene.

jeg skjønner hva MGTOW _skulle_ vært, litt Ron Swanson.

Men ta en titt på r/mgtow - det er 90% kvinnehat, hvis målet er å slippe å bry seg med damer gjør de det veldig feil, for de bruker all tida si på å finne alt som er feil med damer. Nyanser har de heller ikke, alle damer er bare ute etter pengene dine, og burde egentlig ikke hatt stemmerett.

Det er vel bra og være anti-forhold. Ikke alle vil eller passer inn i et forhold. Jeg skjønner de godt.
Det er ikke noe problem å være mot forhold for seg selv - disse jeg snakker om er mot forhold og damer generelt på alle andres vegne og.

 

www.reddit.com/r/mgtow

 

Eksempel på typisk post:

Women don't have friends. They have people who they get together with for mutual validation. They use people to make themselves feel better or to achieve some end but they don't really love or appreciate anyone. All their acquaintances are replaceable. The cruel ones not only do this, but also feel inclined to put people down as well. Short men, fat women, it doesn't matter to them, because they're insufficient human beings who need so badly to feel better about themselves that they'll go out of their way to hurt strangers. Pretty sick.

 

----

 

Women are always fucking giggling. I have lost count of the amounts of times I have seen it. Aunts, sisters, cousins, friends, old ladies, Japanese girls (the worst ones at this), and of course random strangers.

 

Would that I could, I wood break every single one of their teeth if not for social convention.

 

Just close your eyes and think of the day they will be too old and haggard to attract a man to fund their lifestyle anymore.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har vært gift i 30 år og det har vært et helvete. Bare krangling, så parforhold er veldig oppskrytt.

Jeg skal gifte meg neste måned og har vært sammen med hu i snart 12 år allerede. Er fremdeles lykkelig :-)

 

Lykke til.

 

One good girl is worth a thousand bitches.

Da må nesten Jim Jeffries siteres, fra da han snakket om hvor vanskelig det var å ha et forhold når man er omreisende hele tiden i jobben slik han er.

"It's gonna take a very special woman. Or ... a bunch of average ones."

Lenke til kommentar

MGTOW har mange forskjellige motivasjoner, og ikke alle hater kvinner. Men de hater ett system som favoriserer kvinner (skillsmissesaker, barnefordeling, osv) og de vil ikke gamble med livet sitt. I Japan kalles de "Gras eaters", dette er menn som velger vekk alt av forhold og karierejag for så å bare ha en liten leilighet og en jobb som bare betaler for det mest nødvendige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor må de hate noe de ikke er del av? Kan de ikke bare være likegyldige til kvinner så lenge de eneste de skal ha kontakt med er prostituerte uansett?

Det er vel ganske individuelt hva som er grunnen. Noen vil leve slik nettopp fordi erfaringer har gitt dem et slikt syn på samboerskap eller kvinner generelt. Da har jo avsmaken kommet først, og den vil ikke bli borte bare fordi man har valgt å leve uten en kvinne.

Jeg tror nok du vil finne ytterst få (bortsett fra asexuelle og homofile) som bare har valgt å leve for seg selv med et helt ambivalent syn på kvinner som basis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvis man først frigjør seg fra damene, burde ikke en av fordelene bli at man samtidig slipper å tenke på dem, slipper å la seg irritere?

Helt klart. Slik går hverdagen for meg, hvertfall.

Men sist gang jeg var ute med en dame må jeg innrømme at jeg slet med å ikke se etter feil. Man er garantert å finne opptil flere. Og når dama ville utveksle kroppsvæsker etter endt "date" skal jeg love deg jeg improviserte alt hva remmer og tøy kunne holde for å sno meg unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Men hvis man først frigjør seg fra damene, burde ikke en av fordelene bli at man samtidig slipper å tenke på dem, slipper å la seg irritere?

jeg slet med å ikke se etter feil. Man er garantert å finne opptil flere.
Det er man vel hvis man ser på meg og deg og? Jeg er hvertfall ikke feilfri.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Men hvis man først frigjør seg fra damene, burde ikke en av fordelene bli at man samtidig slipper å tenke på dem, slipper å la seg irritere?

jeg slet med å ikke se etter feil. Man er garantert å finne opptil flere.

 

Det er man vel hvis man ser på meg og deg og? Jeg er hvertfall ikke feilfri.

 

Ingen tvil om det i det hele tatt. Men man begynner å se etter negativer i stedet for positiver. Det er jo ikke snakk om hva som nødvendigvis er faktiske feil, men hva man finner fordi man er forutinntatt om at kvinnfolk kunne fått djevelen til å se ut som Gandhi.

Det betyr jo ikke at man går og tenker på det hele tiden i hverdagen for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper at "MGTOW" har mye av samme brukerbasen som de som henger på Reddit.com/r/incels. Altså de som er ufrivillig sølibat. Forøvrig det mest kvinnefiendtlige miljøet i den vestlige verden tror jeg.

 

Og til jae-ols og de som dømmer forhold nord og ned: Bare for at dere er i forferdelige forhold så betyr ikke det at det er normalt eller normen på noe som helst vis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og til jae-ols og de som dømmer forhold nord og ned: Bare for at dere er i forferdelige forhold så betyr ikke det at det er normalt eller normen på noe som helst vis.

Joda. Alle som har gjort meg ille, selv om de ikke har ment det, er onde dyr. De som har noe til felles med dem, nok til å minne meg om de som har gjort meg vondt, er også onde dyr. Det er dere alles kollektive feil, og det skulle ikke forundre meg om de er i hemmelighet organisert for å felle meg og alle som ligner på meg på noen måte.

Fordi det ikke fungerte for meg, jeg som er det mest balanserte individet på planeten, så kan det ikke fungere for noen. Ergo er det noe feil med alle andre.

 

Ikke sant?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(...)

Og til jae-ols og de som dømmer forhold nord og ned: Bare for at dere er i forferdelige forhold så betyr ikke det at det er normalt eller normen på noe som helst vis.

All tilgjengelig statistikk sier at forhold ender opp dårlig etter litt tid, så det gjør det jo til normen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...