Gå til innhold

[Løst] Bank som ikke sender opplysninger


mix122

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

Trenger å gjemme en sum med penger som er på litt over 200,000kr i et bank i norge som ikke skattetatten/nav og andre får greie på de, er det noen banker som det funker?

ehhhh nei.

Lenke til kommentar

Yes, jeg eier tilfeldigvis en bank som passer utmerket til dette formålet da alt vil stå under mitt navn. Jeg har opprettet en konto til deg, bare send meg en PM så får du et kontonummer du kan overføre alle pengene til. 

 

Jada - finnes massevis av slike banker. De gir 45% rente også.

TAPERE

Lenke til kommentar

 

Yes, jeg eier tilfeldigvis en bank som passer utmerket til dette formålet da alt vil stå under mitt navn. Jeg har opprettet en konto til deg, bare send meg en PM så får du et kontonummer du kan overføre alle pengene til.

 

Jada - finnes massevis av slike banker. De gir 45% rente også.

TAPERE

 

Du skjønte vel selv at å tro på at det finnes en slik bank er like sannsynlig som at månen er av grønn ost og at julenissen finnes? (oops, sorry for at jeg røpet det...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Yes, jeg eier tilfeldigvis en bank som passer utmerket til dette formålet da alt vil stå under mitt navn. Jeg har opprettet en konto til deg, bare send meg en PM så får du et kontonummer du kan overføre alle pengene til.

 

Jada - finnes massevis av slike banker. De gir 45% rente også.

TAPERE

 

Du skjønte vel selv at å tro på at det finnes en slik bank er like sannsynlig som at månen er av grønn ost og at julenissen finnes? (oops, sorry for at jeg røpet det...)

 

ikke uttale deg med svar som er ikke hjelsom takk.

Lenke til kommentar

Trenger å gjemme en sum med penger som er på litt over 200,000kr i et bank i norge som ikke skattetatten/nav og andre får greie på de, er det noen banker som det funker?

Og hvorfor vil du ikke at nav/skatteetaten skal få greie på det? Jeg antar at du vil rapportere om aktivaene dine ved neste selvangivelse om et år og ved eventuell søknad om sosialhjelp?

Og på bakgrunn av det kan jeg anbefale bankboks. Ingen rente, men det er i en bank, og det er trygt. 

Hvis du ikke kommer til å rapportere om aktivaene dine til myndighetene på riktig tidspunkt så vennligst se bort fra denne posten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trenger å gjemme en sum med penger som er på litt over 200,000kr i et bank i norge som ikke skattetatten/nav og andre får greie på de, er det noen banker som det funker?

Og hvorfor vil du ikke at nav/skatteetaten skal få greie på det? Jeg antar at du vil rapportere om aktivaene dine ved neste selvangivelse om et år og ved eventuell søknad om sosialhjelp?

Og på bakgrunn av det kan jeg anbefale bankboks. Ingen rente, men det er i en bank, og det er trygt. 

Hvis du ikke kommer til å rapportere om aktivaene dine til myndighetene på riktig tidspunkt så vennligst se bort fra denne posten :)

 

raportere hva ? skjønte ikke helt det du mente nå

Lenke til kommentar

Bankboks eller trygg oppbevaringsboks om du har det kontant. Har du det ikke kontant så finnes det ikke noen bank i Norge som kan gjemme det uten å rapportere det.

Forøvrig er det ikke så lurt å stille slike spørsmål på et åpent forum som logger ip-adressen din. Det gjør det enkelt for skattemyndighetene og NAV å finne ut hvem du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt finnes det ingen norsk bank som de facto blir din medhjelper i å lure og snyte skattevesen og andre offentlige myndigheter.  Og ingen utenlandske banker heller - iallefall ikke banker hvor pengene dine er trygge.  Og godt er det - du får bidra til samfunnet du som alle andre - du er sikkert kjapt nok ute om du skulle trenge hjelp fra samfunnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Yes, jeg eier tilfeldigvis en bank som passer utmerket til dette formålet da alt vil stå under mitt navn. Jeg har opprettet en konto til deg, bare send meg en PM så får du et kontonummer du kan overføre alle pengene til. 

 

Jada - finnes massevis av slike banker. De gir 45% rente også.

TAPERE

 

 

Når du starter en tråd hvor du lurer på hvordan du kan snylte samfunnet vårt for småpenger på bekostning av oss som faktisk betaler for oss, så klarer jeg ikke helt å bli fornærmet av slike utbrudd.

 

Det blir mer: 

 

 

 

giphy.gif

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...