Gå til innhold

Opel Ampera-e kan leveres i 2019. Søstermodellen Chevrolet Bolt kan du få på 12 uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/

 

Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3.

Endret av Sturle S
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at mange velger å heller kjøpe en brukt Modell S enn å strekke seg så langt etter en Chevy/Opel som er mye mindre også. Jeg skjønner ikke helt at folk legger pengene i Opelen heller, men det er nå min personlige mening

 

Har du en upersonlig mening også? Denne bilen er praktisk og samme størrelse som det som selger aller mest her i landet. Den har knapt utgifter til drivstoff og en har enda en god stund uten bompenger. Tesla S koster fremdeles minst 50% mer, og da begynner det å bli mulighet for store utgifter i tillegg.

Lenke til kommentar

Elon Musk forklarer kvifor Chevrolet ikkje vil selje meir enn ca 25-30.000 Bolt i året: http://insideevs.com/elon-musk-talks-carb-zev-credits/

 

Dei tener ingenting på å selje bilen i Europa. Difor kjem det berre ei symbolsk mengde for å dempe interessa for konkurrerande bilar. Bilen må seljast i USA først, og kan evt importerast brukt etter registrering i USA. Du kan like godt vente på Tesla Model 3.

Det kunne jo lønne seg for dem å tenke langsiktig. Ved å etablere seg nå kan de selge mer på sikt. Men de velger å klamre seg til fossiler?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...