Gå til innhold

Sønnen min på 13 år og seksualsynder


Anbefalte innlegg

Da sønnen min var 13 år begynte han å lese bibelen, han var for ung for å forstå bibelen, siden bibelen er over 1000 sider lang så er den ikke akkurat designet for å være lett forståelig for barn.

 

Da sønnen min var 13 år, så "skumleste" han gjennom bibelen og kom over div. seksualsynder, men forstå ikke noe av det, eller veldig lite, da han ble et par år eldre engasjerte han seg med et ganske rikt sexliv.

 

Etter sønnen min hadde vært seksuelt aktiv i ca 17 år, så begynte han å miste "teken" på damene, han begynte å bli litt oppi årene, og da begynte han å forstå at nå kom det en endring i livet han ikke likte.

 

Han ble misunnelig på andre som var yngre enn han, som fikk seg damer, og han begynte å bli en "pest" for dem, og plaget dem og gjorde livet surt for disse yngre mennene.

 

Men så leste sønnen min bibelen på nytt, og denne gangen forsto han seksualsyndene, som han ikke forsto som 13 åring. Og dermed slo han seg til ro ang. sex, for han forsto at gud hadde sagt til han gjennom skriften at sex ikke var noe for han likevel, så han sluttet å være en plage for de yngre mennene og fikk fred i sjela.

 

Det var jo nettopp derfor gud designet bibelen i over 1000 sider, for å fortelle om seksualsyndene, gjerne litt komplisert og lang bok for å fortelle en så simpel bagatell, men det tok sønnen min akkurat 30 år å forstå synden, det passet han godt, han forsto det akkurat da han ble for gammel til å ha sex.

 

Men 13 åringer forstår ikke den simple beskjeden gud forsøker å fortelle oss ang. seksualsynder, gud forsøker å fortelle det over 1000 kompliserte sider i bibelen, så det er veldig lett for 13 åringer å bare glemme det de har lest, eller ikke forstått det, og så engasjere seg seksuelt, og heller komme tilbake til skriften når de er blitt 30 og kan forstå den, det er en passe tid som gud satt av for folk til å forstå bibelen akkurat når tiden var rett.

 

Er det noen andre som har en sønn med liknende fortellinger?

Endret av Rune48
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Halleluja* Håper virkelig ikke det. Det er var bare helt teit å lese. *Halleluja*

 

Kjenner jeg folkeslaget ditt rett har du kun lest to ord nå av hva jeg skrev: *Halleluja* *Halleluja*

 

Vi fikk kjønnsorganet vårt for å befolke jorden. Hadde det vært så farlig hvordan vi brukte det hadde det hengt en anvisning fra ballene. Ikke skrevet i en bok på et avlegs sted.

 

Det jeg sier er at du må slutte å gi ordet "Gud" all vekt for alt som skjer. Gud er bare et samlebegrep for all slags oppkast den overkristne meninghet klarer å samle seg i sammen om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har ikke en slik fortelling som passer mitt eget liv, men jeg har en liknende om en matteprofessor.

 

Da jeg var 13 år, så var det en matematikkprofessor som kom til meg og smilte, så la han den mest avanserte matematikkboka på bordet, men den vanskeligste oppgaven han kunne tenke seg, så lang oppgave at det var nesten umulig, selv for en voksen å løse den oppgaven. Men matematikkprofessoren la den likevel frem til meg som 13 åring for at jeg skulle forstå den der og da akkurat i det øyeblikket matematikk var viktig for mitt liv og når den virkelig gjelder.

 

Relativt sett, så "komprimerte" gud seksualsyndene til en 1000 sider lang bok designet i "spagetti format", for at det skulle være lettere å forstå seksualsyndene når man ble 30 når man er mot slutten av "villlivet" og gjerne når man begynner å bli en pest for andre yngre menn og forhindrer at de får seg damer, da passer det ganske godt at man forstår at gud var faktisk seriøs ang. seksualsyndene, og bare gi "slipp" på sex og dermed også akseptere de yngre mennene. Det er litt som "to smekk" på en gang.

 

Takk for tjenesten, ha deg vekk. Det er ganske fasinerende faktisk at bibelen er en bok som man virkelig begynner å forstå og sette pris på når man blir 30. Så kan man sette seg i gyngestolen og sette pris på at gud ikke skapte sex for noenting, det er en svært skjelden ting man gjør i livet, og så gynge stolen i full fart mens man ser på dagsrevyen.

 

Er det noen andre som synes det er fantastisk at det ville sexlivet var som ment fra 14 år til 30 år, og at bibelen var ment å forstås fra 30 år til 90 år? Jeg mener, timingen til gud er jo helt fantastisk.

Endret av Rune48
Lenke til kommentar

*Halleluja* Håper virkelig ikke det. Det er var bare helt teit å lese. *Halleluja*

 

Kjenner jeg folkeslaget ditt rett har du kun lest to ord nå av hva jeg skrev: *Halleluja* *Halleluja*

 

Vi fikk kjønnsorganet vårt for å befolke jorden. Hadde det vært så farlig hvordan vi brukte det hadde det hengt en anvisning fra ballene. Ikke skrevet i en bok på et avlegs sted.

 

Det jeg sier er at du må slutte å gi ordet "Gud" all vekt for alt som skjer. Gud er bare et samlebegrep for all slags oppkast den overkristne meninghet klarer å samle seg i sammen om. 

In case of emergency - squeeze here !

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Da sønnen min var 13 år begynte han å lese bibelen, han var for ung for å forstå bibelen, siden bibelen er over 1000 sider lang så er den ikke akkurat designet for å være lett forståelig for barn.

Da sønnen min var 13 år, så "skumleste" han gjennom bibelen og kom over div. seksualsynder, men forstå ikke noe av det, eller veldig lite, da han ble et par år eldre engasjerte han seg med et ganske rikt sexliv.

Etter sønnen min hadde vært seksuelt aktiv i ca 17 år, så begynte han å miste "teken" på damene, han begynte å bli litt oppi årene, og da begynte han å forstå at nå kom det en endring i livet han ikke likte.

Han ble misunnelig på andre som var yngre enn han, som fikk seg damer, og han begynte å bli en "pest" for dem, og plaget dem og gjorde livet surt for disse yngre mennene.

Men så leste sønnen min bibelen på nytt, og denne gangen forsto han seksualsyndene, som han ikke forsto som 13 åring. Og dermed slo han seg til ro ang. sex, for han forsto at gud hadde sagt til han gjennom skriften at sex ikke var noe for han likevel, så han sluttet å være en plage for de yngre mennene og fikk fred i sjela.

Det var jo nettopp derfor gud designet bibelen i over 1000 sider, for å fortelle om seksualsyndene, gjerne litt komplisert og lang bok for å fortelle en så simpel bagatell, men det tok sønnen min akkurat 30 år å forstå synden, det passet han godt, han forsto det akkurat da han ble for gammel til å ha sex.

Men 13 åringer forstår ikke den simple beskjeden gud forsøker å fortelle oss ang. seksualsynder, gud forsøker å fortelle det over 1000 kompliserte sider i bibelen, så det er veldig lett for 13 åringer å bare glemme det de har lest, eller ikke forstått det, og så engasjere seg seksuelt, og heller komme tilbake til skriften når de er blitt 30 og kan forstå den, det er en passe tid som gud satt av for folk til å forstå bibelen akkurat når tiden var rett.

Er det noen andre som har en sønn med liknende fortellinger?

Om jeg skal komme frem til en konklusjon her så må det være at det dummeste sønnen din gjorde var å bruke fritiden sin som 13 åring å skumlese 1000 sider med vrøvl.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

det passet han godt, han forsto det akkurat da han ble for gammel til å ha sex.

 

For gammel til å ha sex når man er 30 år? Kan du ikke mene seriøst håper jeg.

 

Angående det andre så virker det som om du prøver å fortelle at sex er noe ingen skal ha og at vi med det skal la menneskeheten dø ut. Merksnodig som vanlig Rune, men artig lesing.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er et utmerket eksempel på hvorfor barn ikke skal hjernevaskes av religiøse løgner og vrøvl!.

Barn skal ikke lese bibelen i første omgang, det er heller ingenting som heter seksuelle synder!. Disse syndene er bare feilslåtte fantasier som eksisterer i hodet på religiøse ekstremister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis dette er sant, er det jo tydelig at gutten hadde foreldre og nærmiljø som ga blaffen i å lære ham noe om Bibelen... til tross for at de i gammel tid var svært opptatt av å gi veiledning til de unge. "Lær din sønn tidlig den veien han skal gå"... Den norske Kongsspegelen er også en slik tale til en ung og uvitende sønn.

 

Og hverken i ungdomsår eller voksne år tenkte sønnen på at han kunne sendt brev til ymse bibelskoler og spurt om hva som er seksuell synd, eller han kunne gått på en slik skole selv.

Iallfall for en del år siden, vil jeg tro han hadde fått med seg aksjoner som "Verd å vente på" som handlet om å vente med sex til ekteskapet.

Lenke til kommentar

Da sønnen min var 13 år begynte han å lese bibelen, han var for ung for å forstå bibelen, siden bibelen er over 1000 sider lang så er den ikke akkurat designet for å være lett forståelig for barn.

 

Da sønnen min var 13 år, så "skumleste" han gjennom bibelen og kom over div. seksualsynder, men forstå ikke noe av det, eller veldig lite, da han ble et par år eldre engasjerte han seg med et ganske rikt sexliv.

 

Etter sønnen min hadde vært seksuelt aktiv i ca 17 år, så begynte han å miste "teken" på damene, han begynte å bli litt oppi årene, og da begynte han å forstå at nå kom det en endring i livet han ikke likte.

 

Han ble misunnelig på andre som var yngre enn han, som fikk seg damer, og han begynte å bli en "pest" for dem, og plaget dem og gjorde livet surt for disse yngre mennene.

 

Men så leste sønnen min bibelen på nytt, og denne gangen forsto han seksualsyndene, som han ikke forsto som 13 åring. Og dermed slo han seg til ro ang. sex, for han forsto at gud hadde sagt til han gjennom skriften at sex ikke var noe for han likevel, så han sluttet å være en plage for de yngre mennene og fikk fred i sjela.

 

Det var jo nettopp derfor gud designet bibelen i over 1000 sider, for å fortelle om seksualsyndene, gjerne litt komplisert og lang bok for å fortelle en så simpel bagatell, men det tok sønnen min akkurat 30 år å forstå synden, det passet han godt, han forsto det akkurat da han ble for gammel til å ha sex.

 

Men 13 åringer forstår ikke den simple beskjeden gud forsøker å fortelle oss ang. seksualsynder, gud forsøker å fortelle det over 1000 kompliserte sider i bibelen, så det er veldig lett for 13 åringer å bare glemme det de har lest, eller ikke forstått det, og så engasjere seg seksuelt, og heller komme tilbake til skriften når de er blitt 30 og kan forstå den, det er en passe tid som gud satt av for folk til å forstå bibelen akkurat når tiden var rett.

 

Er det noen andre som har en sønn med liknende fortellinger?

Jeg tror ikke på et ord du skriver.

Du burde skamme deg.

Lenke til kommentar

 

Da sønnen min var 13 år begynte han å lese bibelen, han var for ung for å forstå bibelen, siden bibelen er over 1000 sider lang så er den ikke akkurat designet for å være lett forståelig for barn.

Da sønnen min var 13 år, så "skumleste" han gjennom bibelen og kom over div. seksualsynder, men forstå ikke noe av det, eller veldig lite, da han ble et par år eldre engasjerte han seg med et ganske rikt sexliv.

Etter sønnen min hadde vært seksuelt aktiv i ca 17 år, så begynte han å miste "teken" på damene, han begynte å bli litt oppi årene, og da begynte han å forstå at nå kom det en endring i livet han ikke likte.

Han ble misunnelig på andre som var yngre enn han, som fikk seg damer, og han begynte å bli en "pest" for dem, og plaget dem og gjorde livet surt for disse yngre mennene.

Men så leste sønnen min bibelen på nytt, og denne gangen forsto han seksualsyndene, som han ikke forsto som 13 åring. Og dermed slo han seg til ro ang. sex, for han forsto at gud hadde sagt til han gjennom skriften at sex ikke var noe for han likevel, så han sluttet å være en plage for de yngre mennene og fikk fred i sjela.

Det var jo nettopp derfor gud designet bibelen i over 1000 sider, for å fortelle om seksualsyndene, gjerne litt komplisert og lang bok for å fortelle en så simpel bagatell, men det tok sønnen min akkurat 30 år å forstå synden, det passet han godt, han forsto det akkurat da han ble for gammel til å ha sex.

Men 13 åringer forstår ikke den simple beskjeden gud forsøker å fortelle oss ang. seksualsynder, gud forsøker å fortelle det over 1000 kompliserte sider i bibelen, så det er veldig lett for 13 åringer å bare glemme det de har lest, eller ikke forstått det, og så engasjere seg seksuelt, og heller komme tilbake til skriften når de er blitt 30 og kan forstå den, det er en passe tid som gud satt av for folk til å forstå bibelen akkurat når tiden var rett.

Er det noen andre som har en sønn med liknende fortellinger?

Om jeg skal komme frem til en konklusjon her så må det være at det dummeste sønnen din gjorde var å bruke fritiden sin som 13 åring å skumlese 1000 sider med vrøvl.

 

 

Nesten like dumt som en sjalu 30-åring som plager og gjør livet surt for yngre menn...

For deretter å bruke tid på å lese de samme 1000 sidene med vrøvl enda en gang!

Lenke til kommentar

Det var jo nettopp derfor gud designet bibelen i over 1000 sider, for å fortelle om seksualsyndene...

 

Er man kristen og har lest hele blekka, å det er alt man har fått seg med, så er det kanskje på tide med noe mer lettlest også for far ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...