Gå til innhold

Star Citizen - the open-world space sim from the creator of Wing Commander


Anbefalte innlegg

Enda en fin-fin bekreftelse på at CR og gjengen ikke har noen intensjoner om å skape et P2W betalingssystem. :)

 

 


(and for this I wanted to establish a cap so someone can’t just come in and buy everything, although with a skill based game with a heavy rock paper scissors approach to ship design and weapons this won’t help that much as you think).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot at de tøyer strikken litt med å legge inn mer FPS/3PS-elementer. Man kan gå omkring i hangarer, romstasjoner, borde fiendtlige skip osv i spillet slik som det er designet.. Jeg har vært med og støttet helt fra start, så jeg er med til veis ende. :)

Det første jeg tenkte på når jeg leste det var Star Trek Online, men gjenstår selvsagt å se.

Lenke til kommentar

Hele greia her er jo at de bruker CryEngine, FPS delen er der fra før og krever lite arbeid.

 

At de har med noen FPS-elementer som å ta over romskip og noen kamper på land ser jeg bare på som positivt. Star Citizen setter immersion høyt og at man faktisk er en person i tillegg til å fly romskipet sitt er en naturlig del av den visjonen.

 

Personlig gleder jeg meg enormt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skjer etter 21 millioner?

Kommer de til å sette en grense, ikke for pre-orders men for tillegg til spillet? De kan jo ikke pese på med nye 'features' hele tida, de må jo ta noen steg tilbake å si at nå får vi få inn det vi har lovet først, så kanskje kan vi legge til mer etter hvert. Det er jo ikke et stort team som skal gjøre dette her, de har ikke hundrevis av folk å ta av. Redd for at de lover for mye. Stopp nå.

Endret av Brawler
Lenke til kommentar

 

Hva skjer etter 21 millioner?

 

Kommer de til å sette en grense, ikke for pre-orders men for tillegg til spillet? De kan jo ikke pese på med nye 'features' hele tida, de må jo ta noen steg tilbake å si at nå får vi få inn det vi har lovet først, så kanskje kan vi legge til mer etter hvert. Det er jo ikke et stort team som skal gjøre dette her, de har ikke hundrevis av folk å ta av. Redd for at de lover for mye. Stopp nå.

Siden spillet er under utviklingen og vi vet fortsatt veldig lite, så kan de bare fortsette med å pøse på med "nye" features som de gjør nå.

Lenke til kommentar

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13266-Letter-From-The-Chairman-19-Million

 

Stretch goal for 21 millioner dollar: "Salvage Mechanic: Salvage isn’t an aside: it’s a career, with its own mechanic, story tie-ins and universe-shaping endgames. Search the galaxy for a host of valuable and interesting secrets using both the flight and FPS components. Discover the secrets of the ancient Hadesians, locate valuable components and cargo… or go down in history as the first to make contact with an entirely new alien race!"

 

Er nok en stund til de kommer med 'content lock' og ikke legger inn nye ting i spillet siden, som Heradon sier, det er lenge til Star Citizen blir utgitt. H1 2015 såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...