Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan komme i kontakt med jenter, utenom tinder og byen?


Anbefalte innlegg

Noen som har tips til hvordan møte jenter rundt min egen alder? er selv 21. Byen jeg bor i mangler student miljø og bra utesteder for folk på min alder. nærmeste by med dette og studentliv ligger tre kvarter unna med motorveikjøring. Tinder er ikke akkurat der jeg har mest treff. Matcher med en del jenter, men  mange svarer ikke eller så unmatcher de meg. 

 

Selvtilliten er ikke på topp og er sjenert av meg. Men er gjennomsnittlig på utseende, normalt bygd. Jeg er en nice guy, men virker ikke som om det hjelper. 

Prøver å smile og være litt extra hyggelig hvis det sitter en søt jente bak kassa på  butikken for eksempel. Prøver også å si hei, hvis jeg går forbi en søt jente i butikken eller på gata. 



Anonymous poster hash: 27023...eb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med hekomo.

 

Utover dette så vil jeg anbefale deg å heller fokusere mer på å komme deg ut og finne på ting med venner, og med det så vil din kontakt med damer også ta seg opp.

Enig. Sånne ting skjer jo naturlig. Men prøv også å finne på nye ting, nye hobbyer for eksempel. 

 

I tillegg må jeg si at mange som sier at de er "nice guy"-typen er ganske sjenerte faktisk. 

Lenke til kommentar

Du er alt på god vei med det du alt gjør, men neste steg er å føre en samtale og etter det må du ta initiativ til å treffes igjen.

 

Skjer det på åpen gate eller ellers i situasjoner hvor dere ikke naturlig kan havne i en samtale anbefaler jeg å være direkte. For eksempel:

 

"Jeg la merke til deg når du gikk forbi og synes du var vakker. Tenkte jeg kunne stoppe deg og si hei."

 

Traff kjæresten min slik på en kafe midt på dagen og helt ut av det blå. :) 

Lenke til kommentar

Kjør nå på med tinder til tross for lite respons, matcher du med 100 stk og får en grei dialog med none få av de så burde vel det være tilstrekkelig.

Jenter får veldig mye flere matcher enn deg, til og med de horribelt stygge jentene (lol), men sånn er det bare.

Det er likevel muligheter, bare ikke tro at hver match faktisk er interessert.

 

Litt teit, men sånn er det, dog fungerer tinder også for gutter.

 

EDIT: Forutsetter vel et greit utseende, på tinder er det jo utseende som teller og ikke så mye annet.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Jeg er sjenert av meg og dårlig selvtillit. ikke tøff nok til å gå opp til en jente og bare starte en samtale ved baren. Er litt derfor jeg hilser til jenter som jeg går forbi eller sitter i kassa, prøve å få litt mer tro meg selv og som en av dere skrev; ta steget videre til en samtale. 

Det er ikke så lett i en butikk, med tanke på flere folk i kø, kolleger osv.

 

Min hobby er airsoft og gaming. Er desverre ikke mange jenter som spiller airsoft og de som gjør det er med typen sin. Er også dårlig med andre hobbyer i byen her, som jeg kunne tenkt meg å drive med.

 

Vennene mine er litt kjedelige. Etter en uke med jobb i mitt tilfelle og skole i deres og helga kommer, så vil de bare sitte inne å game. spurte om de ville ta en tur på byen for noen uker siden, men fikk fort nei av alle. De jeg spiller airsoft med, hadde kanskje vært på byen.

 

Tinder har jeg hatt flaks med tidligere, endt opp med å date to bra jenter. Var sammen med hun henne i et halvt år. Hun siste har jeg fremdeles kontakt med, og kommer faktisk på besøk i helga, men ikke som dating, bare besøk.

 

Er fornøyd med utseende mitt, så tror ikke akkurat at det er det som er problemet. 190cm høy, slank, litt skjegg, tattoo half sleeve på den ene armen, føler at jeg kler meg bra. 

 

Er ikke desperat etter en kjæreste, men hadde vært veldig hyggelig med en. Dra på tur i skog og mark med, hyttetur, kos i armkroken. slike ting vil jeg ha. Hverdagene mine er ganske ensformige...

 

håper dette er litt mer utfyllende for dere

- TS



Anonymous poster hash: 27023...eb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...