Gå til innhold

"Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør" - Lan Marie Nguyen Berg og MDG ute på nye eventyr


Gjest Slettet+2534

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og når MDG avslører de kyniske grå politikerene som løgnere, er det da fortsatt de grønne som fortjener denne evige politiske hetsen?

Alle politikere er løgnere (eller idioter) som fortjener denne evige politiske hetsen!

 

Godene bør deles jevnt mellom dem.

 

 

Det er menneskekjenneren sin det, som kjører Hansson og Hoksrud ned i samme sekk... hehe. One size fits all your hate? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

God idè: kan jo begynne å saksøke dette svinet.

 

Nei huff. For 7 år siden så misforsto JGS et spørsmål da spørsmålet omhandlet en sak som var 11 år gammel, får så å svaret på spørsmålet når han forsto hva TV2 ville frem til.

 

Nå vil jeg si at å henge ut noen fordi man har glemt noe eller har sterke politiske følelser som går i strid med det vedkommende står for blir noe annet enn å ønske å ta et spørsmål på nytt etter en oppklaring.

Vi kan vel i så fall nesten felle deg for samme sak?

 

 

 

Hva er det egentlig som er å misforstå med dette utsagnet? "Var på utenlandsferie kanskje når selvinnsikt ble utdelt?"

 

Det er ikke noe argument, det er ren og skjær trolling og er ikke verdig et svar.

Den påstanden er ikke engang fra samme debattant eller om samme sak. Tvert imot kom det herfra.

 

Og, ganske så ironisk nok var den kommentaren du siterte angående denne posten fra deg:

 

Går du på autopilot eller siden du glemmer hva du skrev for to innlegg siden? Tror du bør ta deg en pause der du gjør følgende:

  • Les det andre debattanter.
  • Forsøk å forstå det andre debattanter skriver.
  • Tenk før du skriver.
For det du holder på med nå, det er ikke noe annet enn ren og skjær trolling.

 

Om ikke trolling så gikk det hvertfall troll i ord der. 
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

<Trolling>

Blir du litt snurt når o Store Jonas blir avlørt som en lystløgner, og at man husker det mange år senere? Men skjønner deg godt da, er kanskje lettere å leve i fornektelse enn å innse at ditt store forbilde er en maktgal psykopat av en lystløgner.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Blir du litt snurt når o Store Jonas blir avlørt som en lystløgner, og at man husker det mange år senere? Men skjønner deg godt da, er kanskje lettere å leve i fornektelse enn å innse at ditt store forbilde er en maktgal psykopat av en lystløgner.

 

Nope. Jeg har virkelig ikke sansen for Jonas Gahr Støre selv. Jeg er nok mer for en mye mer liberal lovgivning med en noe mer marxistisk fordelingspolitikk enn det vi har i Norge nå i dag. Et sted mellom SV, MDG og Rødt her i Norge, men er ikke enig nok i noen av partiene til å stemme på dem ;)

 

Men det er bare artig hvordan du kritiserer andre for samme feil som du til tider begår selv.. Og konkluderer med at han er en maktgal psykopat av en lystløgner, mens det egentlig kun handler om at han er en politiker og alle politikere er jo maktgale psykopater av noen lystløgnere. Korrekt?

 

Det er også artig at når du blir konfrontert med en tilsvarende feil du har begått selv, så er JEG snurt fordi jeg prøver å "beskytte" mitt store "forbilde" JGS.

Helt fantastisk. 

Når noen vifter med noe relatert til politikk så er du som en okse som ser rød farge. Hjernen kobler fullstendig ut så er det full charge ahead.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

....Når noen vifter med noe relatert til politikk så er du som en okse som ser rød farge. Hjernen kobler fullstendig ut så er det full charge ahead.

Oooog et flamebait.

Lenke til kommentar

Nope. Jeg har virkelig ikke sansen for Jonas Gahr Støre selv. Jeg er nok mer for en mye mer liberal lovgivning med en noe mer marxistisk fordelingspolitikk enn det vi har i Norge nå i dag. Et sted mellom SV, MDG og Rødt her i Norge, men er ikke enig nok i noen av partiene til å stemme på dem ;)

 

Men det er bare artig hvordan du kritiserer andre for samme feil som du til tider begår selv.. Og konkluderer med at han er en maktgal psykopat av en lystløgner, mens det egentlig kun handler om at han er en politiker og alle politikere er jo maktgale psykopater av noen lystløgnere. Korrekt?

 

Det er også artig at når du blir konfrontert med en tilsvarende feil du har begått selv, så er JEG snurt fordi jeg prøver å "beskytte" mitt store "forbilde" JGS.

Helt fantastisk.

Når noen vifter med noe relatert til politikk så er du som en okse som ser rød farge. Hjernen kobler fullstendig ut så er det full charge ahead.

"Shit, jeg ble satt på plass! Du er ikke noe bedre enn meg, for jeg anklager deg herved grunnløst for å idolisere dine ledere også. Der da er det en etablert sannhet og jeg har ikke tapt likevel XDDD" Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Sjeldent fornuftig kronikk av Rødt i Dagbladet:

 

Slå ring om Lan Marie

Først skriver hun

- For det er ikke ordfører Marianne Borgen fra SV, byrådsleder Raymond Johansen fra Ap eller vår egen partileder Bjørnar Moxnes fra Rødt som blir hetset på det aller groveste. Nei, for ingen av disse er en ung kvinne med utenlandsk utseende.

 

Og så skriver hun

- Vi har sett det før: Kommentarfeltet, bestående av en større brøkdel av menn som pusher 50, har gått løs på Venstre-leder Trine Skei Grande, Senterpartiet-politiker Sandra Borch, forfatter Sumaya Jirde Ali, statsminister Erna Solberg, SV-byråd Inga Marte Thorkildsen – lista er lang.

 

Er de også unge kvinner av utenlandsk opprinnelse? Alle kjente og kontroversielle politikere opplever hets. Det er helt normalt, og er noe man bør forvente som politiker. Ingen slo ring rundt Listhaug når hun fikk drapstrusler.

Endret av Camlon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...