Gå til innhold

Dette er månedens beste mobilabonnement - februar 2017


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Telenor krever i tillegg sine ublu priser for overforbruk, med 5 kroner per megabyte, tilsvarende 5000 kroner per gigabyte. Du får imidlertid surfe inntil 10 GB for maksimalt 399 kroner."

 

Dere nevner ikke at det finnes en tjeneste for å sperre for overbruk. Alternativt kan du kjøpe en 10gb pakke igjennom telenor appen for 199...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vil bare nevne at ICE har et abonnement på 4GB til 199,- som ikke er listet opp på sidene deres + de har data rollover.

Så.. Hvem sin snopp må suttes på for at en skal få dette da?

Hahaha long story short send en melding til dem og si at du trenger en 3 GB pakke.

 

Long story long: Jeg ville oppgradere fra 1 GB til noe større og tok kontakt med ICE på FB, og sa at det var merkelig at jeg med 1 GB til 99,- kunne bestille 1 GB ekstra og fortsatt være under 2 GB abonnementet deres til 199,- i pris (1 GB i tillegg til 1 GB abonnementet mitt koster 79,-). Så da sa kundeservice på FB at de hadde abonnement som ikke var listet opp og hadde 2 GB i i 12 mnd uten binding til 149,- og 4 GB til 199,- i 12 mnd uten binding. Så da tok jeg og bestilte det.

 

Planen min er jo da å be om det samme når de 12 månedene er gått. ICE er alltid grei på kundeservice så det går alltid fint å be om sånt.

Lenke til kommentar

"Telenor krever i tillegg sine ublu priser for overforbruk, med 5 kroner per megabyte, tilsvarende 5000 kroner per gigabyte. Du får imidlertid surfe inntil 10 GB for maksimalt 399 kroner."

 

Dere nevner ikke at det finnes en tjeneste for å sperre for overbruk. Alternativt kan du kjøpe en 10gb pakke igjennom telenor appen for 199...

Skjønner ikke helt hvorfor dette ikke er tatt med?

Ellers har jo Telenor endel mer innhold som følger med, men skjønner at dette ikke er fokus her. Kunne dog vært en grei notis på slutten.

Lenke til kommentar

"Hos Telia blir du ikke automatisk fakturert, men må kjøpe ekstra datapakke - 1 GB for 79 kroner eller 10 GB for 249 kroner. 10 GB for 249 kroner er en rimelig mye bedre deal enn 80 MB for 399, som Telenors tilbud i praksis er." Slik sto det i fra beste mobilabonnement i desember. Det dere glemmer å nevne er at hos Telenor kan du hoppe fra Frihet 40GB til Frihet 60GB som er 100kr forskjell. Det er 20GB ekstra for 100 kroner. Og selv uten bytte av abonnement, så koster 1GB datapakke også 79kr og en 10GB datapakke 199kr hos Telenor. 50 kroner billigere enn Telia sin på 249 kroner. Så at dere anbefaler Telia som backup over Telenor på superbruker skjønner jeg veldig lite av.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...