Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke fått min. Bestilte 10. april og skulle få innen 28.
Via telering, har ikke fått sporingsnummer eller noen info som helst, de på telering kan ikke gi meg noen info heller fordi den ikke går via dem med direkte fra leverandør pga. forhåndsbestilling. Vet ikke om de har et mellomledd mellom dem og Samsung som er leverandør. Kontaktet Samsung men de kan ikke hjelpe meg. Kjenner jeg er frustrert. Hvis jeg ikke får i morgen får de en saftig klage! Har rett og slett blitt løyet til!

Endret av OddZen
Lenke til kommentar

Fikk nettopp mail fra Telering.
 

 

Har fått tilbakemelding på denne forhåndsbestillingen; den har ubekreftet dato til 17.05.17(!), som vil si at den mest sannsynlig ikke vil bli levert. Samsung opererte med to forskjellige varer ift om det var forhåndsbestillinger eller vanlige bestillinger. Da har ordren på deg vært så langt bak i ”køen” hos Samsung at den ikke har kunnet blitt levert til ”presale”...

 

Jeg har bestilt inn på vanlig måte også, altså ikke av presale variantene. Jeg får ikke noen S8+ til salgsstart i morgen ser jeg, men får inn i neste uke. Fargen Orchid Grey er ikke tilgjengelig enda og har ubekreftet dato 18.mai. Skal jeg holde av en i Black til deg heller?

 

Lenke til kommentar

Har fått bekreftet fra lager som skal sende til meg at den blir sendt i morgen, SENEST mandag. Får jeg plutselig en dato langt uti mai da då blir det fryktelig månelyst. Er det slik å forstå at det egentlig kun er Samsung som har hatt lov til å sende ut telefoner før releasedato?

Lenke til kommentar

Noen erfaringer med clear view standing cover? Ikke så mye tilgjengelig ennå å lese. Noen rapporter snakker om ekstrem fingeravtrykk-smørje, dekselet blir fort matt, og at AOD er på i noen få sekunder.

-Tanker?

AOD slår seg av, er som vanlig med fingeravtrykksmørje på frontbiten (Altså som med vanlig plast, blir en del, men lett å tørke bort)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg leveringsbekreftelse fra Telenor, dog ikke noe sporingsnummer -,-

 

Edit: da fikk jeg sporing også. Står allerede at den er innlevert til terminal og videresendt.

 

Edit 2: Nå er den under transport. Ser ut som det er et lite håp likevel :)

Endret av Tryminator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...