Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem med at notifikasjoner ikke kommer før jeg vekker telefonen. Er ikke i noen strømsparemodus men notifikasjoner kommer ikke før jeg låser opp telefonen, så tikker det inn mail jeg fikk for 15-20 minutter siden. Er egentlig litt irriterende.

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med at notifikasjoner ikke kommer før jeg vekker telefonen. Er ikke i noen strømsparemodus men notifikasjoner kommer ikke før jeg låser opp telefonen, så tikker det inn mail jeg fikk for 15-20 minutter siden. Er egentlig litt irriterende.

Har du sjekket denne innstillingen? Var egentlig et svar til en annen som hadde et liknende problem, men kan ha sammenheng med ditt issue.

 

Kanskje dette;

 

28wjrk2.png

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Då fekk jeg endelig dex´en i hus :D

Utrolig gøy sak, men håper plex (les edit) og spotify snart vil få støtte for det. 

Det er eneste jeg mangler.

 

Edit:

Plex fungerer i samsung sin nettleser. men fullscreen er "fullscreen", baren på toppen av appen og menyen nederst på skjermen vil fortsatt vises.

Endret av Iminzil
Lenke til kommentar

Då fekk jeg endelig dex´en i hus :D

Utrolig gøy sak, men håper plex (les edit) og spotify snart vil få støtte for det. 

Det er eneste jeg mangler.

 

Edit:

Plex fungerer i samsung sin nettleser. men fullscreen er "fullscreen", baren på toppen av appen og menyen nederst på skjermen vil fortsatt vises.

Jepp, samt youtube støttet bare 1080p og appen oppførte seg litt rart, men tror dette kan bli utrolig bra :)

Lenke til kommentar

 

Då fekk jeg endelig dex´en i hus :D

Utrolig gøy sak, men håper plex (les edit) og spotify snart vil få støtte for det. 

Det er eneste jeg mangler.

 

Edit:

Plex fungerer i samsung sin nettleser. men fullscreen er "fullscreen", baren på toppen av appen og menyen nederst på skjermen vil fortsatt vises.

Jepp, samt youtube støttet bare 1080p og appen oppførte seg litt rart, men tror dette kan bli utrolig bra :)

 

Får oppdateringen fikk jeg max 720p, selv på 4k og 8k videoer, men nå ser jeg ut til å få helt opp til 1440p.

Lenke til kommentar

Må innerøme at her har Samsung overgått seg på alle punkter. Dette er stort..

Og her har vell den nye standar for mobiltelefoner kommet.

 

-Testet LG G6 Vs S8. Og S8 slår Lg med et hestehode på alle punkter så og si. Har brukt siste uka til og sammenligne, og JEG konkluderer med at S8 er mobilen jeg trodde jeg ikke fikk se før 2020.

Faktisk liker jeg Bixby og. Tror når den får en stund og 'vokse' blir den utrolig 'morro'

Batteritid, ja jeg må kanskje vært heldig, men jeg greier og presse 8+ timet ut av den,(SOT) Håper dere og greier det:-)

-T

post-370331-0-68351600-1493241295_thumb.png

post-370331-0-61329800-1493241308_thumb.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må innerøme at her har Samsung overgått seg på alle punkter. Dette er stort..

Og her har vell den nye standar for mobiltelefoner kommet.

 

-Testet LG G6 Vs S8. Og S8 slår Lg med et hestehode på alle punkter så og si. Har brukt siste uka til og sammenligne, og JEG konkluderer med at S8 er mobilen jeg trodde jeg ikke fikk se før 2020.

Faktisk liker jeg Bixby og. Tror når den får en stund og 'vokse' blir den utrolig 'morro'

Batteritid, ja jeg må kanskje vært heldig, men jeg greier og presse 8+ timet ut av den,(SOT) Håper dere og greier det:-)

-T

Hvordan gjør du når du legger ut bilder? Jeg har forsøkt å legge ut URL fra tre ulike programmer, og får samme beskjed - det er et ugyldig format, og samme hva jeg gjør så får jeg ikke klemt inn et bilde her - hva gjør du?

Lenke til kommentar

 

Må innerøme at her har Samsung overgått seg på alle punkter. Dette er stort..

Og her har vell den nye standar for mobiltelefoner kommet.

 

-Testet LG G6 Vs S8. Og S8 slår Lg med et hestehode på alle punkter så og si. Har brukt siste uka til og sammenligne, og JEG konkluderer med at S8 er mobilen jeg trodde jeg ikke fikk se før 2020.

Faktisk liker jeg Bixby og. Tror når den får en stund og 'vokse' blir den utrolig 'morro'

Batteritid, ja jeg må kanskje vært heldig, men jeg greier og presse 8+ timet ut av den,(SOT) Håper dere og greier det:-)

-T

Hvordan gjør du når du legger ut bilder? Jeg har forsøkt å legge ut URL fra tre ulike programmer, og får samme beskjed - det er et ugyldig format, og samme hva jeg gjør så får jeg ikke klemt inn et bilde her - hva gjør du?

Jeg velger å vise nettsiden i full versjon, då får man opp noen valg som bilde mitt viser. Og så bruker jeg app'en mine filer til å finne bilde dersom det ligger på telefonen.

 

Husk å trykke på Legg ved denne filen før du poster innlegget, ellers kommer ikke bilde med.

post-24440-0-18010200-1493267037_thumb.png

Endret av ICS-FD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Må innerøme at her har Samsung overgått seg på alle punkter. Dette er stort..

Og her har vell den nye standar for mobiltelefoner kommet.

 

-Testet LG G6 Vs S8. Og S8 slår Lg med et hestehode på alle punkter så og si. Har brukt siste uka til og sammenligne, og JEG konkluderer med at S8 er mobilen jeg trodde jeg ikke fikk se før 2020.

Faktisk liker jeg Bixby og. Tror når den får en stund og 'vokse' blir den utrolig 'morro'

Batteritid, ja jeg må kanskje vært heldig, men jeg greier og presse 8+ timet ut av den,(SOT) Håper dere og greier det:-)

-T

Hvordan gjør du når du legger ut bilder? Jeg har forsøkt å legge ut URL fra tre ulike programmer, og får samme beskjed - det er et ugyldig format, og samme hva jeg gjør så får jeg ikke klemt inn et bilde her - hva gjør du?

Jeg velger å vise nettsiden i full versjon, då får man opp noen valg som bilde mitt viser. Og så bruker jeg app'en mine filer til å finne bilde dersom det ligger på telefonen.

 

Husk å trykke på Legg ved denne filen før du poster innlegget, ellers kommer ikke bilde med.

 

Tusen takk skal du ha - dette er ift å legge inn bilder fra mobilen, og jeg får bare sjekke ut dette og slutte å postere fra PCen.

 

Når jeg poster bilder fra PCen, og dette fikk jeg til "før i tiden", så bruker jeg et eller annet program som lar meg aksessere bildet via en URL. Når jeg da forsøker å legge inn bildet via denne URL, slik en skal gjøre når en får full editor som PCbruker - så får jeg denne feilmeldingen hver gang, samme hvilket ekstern program jeg bruker til å lage URL, og endog om jeg forsøker å direkteposte en nettadresse fra eksempelvis Google Bilder.

 

Denne feilmeldingen får jeg, og det nytter ikke hva jeg "gjør" med selve filnavnet: "Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif"

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Holder på å skal drenere batteriet til 0 for å "kalibrere" det. Slik ser det ut foreløpig:

 

 

 

Pokker, får ikke til det der med å legge inn bilder her! Prøvde trikset til blured her på forumet, men nei, noen som har en enkel løsning?

Fikk det til via mobilen nå takket være bruksanvisningen fra ICS-FD, men har noe en løsning ift det jeg spør om gjeldende å postere fra PC og bruken av URL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt min noen dager og er fornøyd med overgangen fra s6 edge.

 

Har vanlig s8 men syns fingeravtrykkleseren er vanskelig å betjene når jeg holder telefonen i en hånd. Den passer også dårlig i bukselomma på jentebukser:)

 

Men det som jeg syns er tungvindt er at det ikke er micro usb lader. Jeg har en lader på kontoret, to hjemme og en i bilen. Går det an å få kjøpt slike overganger for en billig penge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...