Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang Bixby: Som Slai sier, min er lite responsiv (knappen selv). Men opk, er det virkelig ikke noe vi kan bruke denne forbanna Bixbyen til, er den bare en pest og en plage, er det noen som bruker den og liker den?

Pest og en plage? Hvordan plager den deg da?

Blei nettopp linket til noen omprogramerings apper.

Les to innlegg over deg

Lenke til kommentar

 

Ang Bixby: Som Slai sier, min er lite responsiv (knappen selv). Men opk, er det virkelig ikke noe vi kan bruke denne forbanna Bixbyen til, er den bare en pest og en plage, er det noen som bruker den og liker den?

Pest og en plage? Hvordan plager den deg da?

Blei nettopp linket til noen omprogramerings apper.

Les to innlegg over deg

 

Meg plager den ikke overhodet, ei heller ønsker jeg å omprogrammere selve Bixby-knappen, men etter å ha sett hvordan folk flest ønsker den vekk/reprogrammert, så undrer jeg meg på om det finnes noen utgaver av mennesket med S8 som bruker/ser nytten i Bixby, do ya get mai drift? :-)

Lenke til kommentar

Ja, ser alles mening her. Liker dne svarte veldig godt. Ikke sett sølv ennå. Grå ser også meget fin ut. Kult at fargen varierer litt. Men liker veldig godt at den svarte er svart rundt også.

Men så skal  man jo kanskje ha en case på og. Ikke bare bare å bestemme seg!

Lenke til kommentar

Testet "Dex" en liten stund i dag, virker ganske bra hittil, må bare få skikkelig appstøtte, så blir dette knall!

Er denne slik at du "MÅ" lade trådløst i den? Eller er den mer som de gamle dockingene der en hadde en slik "hannplugg" som stakk opp fra bunnen og huket telefonen på. Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp kvittet meg med de trådløse laderne og vil ikke ha denne hvis en "tvinges" til å samtidig lade den trådløst ved bruk opp mot PC.

Lenke til kommentar

 

Testet "Dex" en liten stund i dag, virker ganske bra hittil, må bare få skikkelig appstøtte, så blir dette knall!

Er denne slik at du "MÅ" lade trådløst i den? Eller er den mer som de gamle dockingene der en hadde en slik "hannplugg" som stakk opp fra bunnen og huket telefonen på. Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp kvittet meg med de trådløse laderne og vil ikke ha denne hvis en "tvinges" til å samtidig lade den trådløst ved bruk opp mot PC.

Det er usb c kobling til telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Testet "Dex" en liten stund i dag, virker ganske bra hittil, må bare få skikkelig appstøtte, så blir dette knall!

Er denne slik at du "MÅ" lade trådløst i den? Eller er den mer som de gamle dockingene der en hadde en slik "hannplugg" som stakk opp fra bunnen og huket telefonen på. Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp kvittet meg med de trådløse laderne og vil ikke ha denne hvis en "tvinges" til å samtidig lade den trådløst ved bruk opp mot PC.

Det er usb c kobling til telefonen.

 

Stemmer, det er en usb c kobling nederst.

post-266150-0-93916400-1493045949_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjorde factory reset på S6'en min, og har nå startet S8+en! For en fantastisk skjerm. Har ikke brukt den enda, annet enn å komme dit du skriver inn pin koden. Men glemte at det stod du må lade telefonen før bruk. Men er dette egentlig nødvendig? Den er på 70 prosent. 

Går egentlig så fort å lade at dette er ikke et problem. Blir en fryd å teste ut telefonen! 

Lenke til kommentar

 

 

 

Testet "Dex" en liten stund i dag, virker ganske bra hittil, må bare få skikkelig appstøtte, så blir dette knall!

Er denne slik at du "MÅ" lade trådløst i den? Eller er den mer som de gamle dockingene der en hadde en slik "hannplugg" som stakk opp fra bunnen og huket telefonen på. Grunnen til at jeg spør er at jeg nettopp kvittet meg med de trådløse laderne og vil ikke ha denne hvis en "tvinges" til å samtidig lade den trådløst ved bruk opp mot PC.

Det er usb c kobling til telefonen.

 

Stemmer, det er en usb c kobling nederst.

attachicon.gifsamsung-dex-docking-station-7-1500x1000.jpg

 

Mange takk til dere begge! Ser Multicom har den helt nede i rett under tusenlappen, andre ligger rundt 1500,- Men på Multicoms sider så er det avbildet en trådløs lader, men teksten tilsier en Dex, så jeg regner med at det er en Dex og ikke en lader de selger.

Lenke til kommentar

Noen som opplever problemer med notifikasjoner etter siste oppdatering?

Alt av mine notifikasjoner som innebærer bruk av internett (gjelder ikkje tlf samtale eller sms) så nekter den å gi meg beskjed.

Med en gang jeg låser opp tlfen så tikker de inn på sekundet.

 

Har prøvd å resette nettverksinstillinger.

Dobbelsjekket alt av innstillinger på hele tlfen.

Avinstallert appene og installert de på nytt.

Prøvd på forsjellige wifi nettverk og med wifi avslått.

 

Dette begynte etter sist oppdatering.

Så lite lyst å prøve factory reset nå. 

Selv om det ser ut som siste utvei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...