Gå til innhold

Samsung Galaxy S8/S8+ diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

Jævlig irriterende at iris scanner ikke virker. Lurer på om det er nok til å kreve pengene tilbake. Er jo en funksjon de reklamerer med.

Har du en defekt enhet?

Aner ikke, iris scanner kommer aldri over 50% når jeg skal registrere øynene. Kan registrere ett øye men det fungerer så dårlig for opplåsing at det er bedre uten.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig...

 

Bruker du linser eller briller? Har du/har du hatt noen form for øyesykdom, feks strabisme eller noe slikt som kan gjøre det vanskelig?

 

Anbefaler uansett så langt face unlock til vanlig bruk, men har bare brukt iris scanner under en dag.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

 

 

Jævlig irriterende at iris scanner ikke virker. Lurer på om det er nok til å kreve pengene tilbake. Er jo en funksjon de reklamerer med.

Har du en defekt enhet?

Aner ikke, iris scanner kommer aldri over 50% når jeg skal registrere øynene. Kan registrere ett øye men det fungerer så dårlig for opplåsing at det er bedre uten.

 

Er du asiatisk? xD

Lenke til kommentar

Til de av dere som har fått telefonen; Er appene tilpasset det nye skjermformatet? De appene dere har lastet ned altså, regner med at se som følger med er tilpasset skjermen.

 

F.eks: Snapchat, Facebook, Instagram, Chrome, Twitter osv.. ☺

 

Vil tro de fleste ikke er det, men alltids spennende å høre hvor raskt ute de er med å tilpasse de forskjellige appene.

De fleste apps er bra tilpasset, sendte forsåvidt en mail til chompSMS teamet, og de skulle visst komme med en update snart :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Noen som kan anbefale et hurtig og stabilt minnekort til S8 på iallefall 128GB, helst under 1000kr?

 

https://www.lefdal.com/search?SearchTerm=Sony+Micro+SD+minnekort+128+GB+%2B+adapter&search=&searchResultTab=Products

 

Sto å vurderte det selv. Insane at noe så smått koster så mye.

Helt sinnsykt. Har et på 64GB fra SanDisk nå, og det betalte jeg vel rundt 600kr for, men det er veldig kjapt og bra. Men vil ha all musikk på, så da blir det knapt med 64 dessverre. Men er Sony pålitelig?

Lenke til kommentar

Sjekk ut unbox therapy sin s8 video. Har 10 telefoner på bordet og man kan se forskjell på fargetemperaturen på flere av dem.

Dårlig kvalitetskontroll? Eller det er vel bedre nå enn før. Husker Note 4 som jeg og samboer fikk.. Der var den ene så rødaktig at det var ubehagelig mens den andre var kald igjen.

Endret av Randeboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...