Slai Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 bestilt en s8+, noen som har mottatt sin enda? ser at s8 har kommet, så på telenor at de forventet utlevering i uke18, altså neste uke. Ja, fikk min s8+ forrige torsdag =) . Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Lørdag kan den vel uansett ikke ankomme da det ikke er post lenger på lørdager.Altså skal de ha one-day shipping ? Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Ja, skulle likt å se det ? Har fått 2 mnd gratis abonnement så langt pga min klaging jeg, så det er bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Ja, skulle likt å se det ? Har fått 2 mnd gratis abonnement så langt pga min klaging jeg, så det er bare å kjøre på.Haha ? Får prøve det Endret 27. april 2017 av Tryminator Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Har heller ikke fått min. Bestilte 10. april og skulle få innen 28.Via telering, har ikke fått sporingsnummer eller noen info som helst, de på telering kan ikke gi meg noen info heller fordi den ikke går via dem med direkte fra leverandør pga. forhåndsbestilling. Vet ikke om de har et mellomledd mellom dem og Samsung som er leverandør. Kontaktet Samsung men de kan ikke hjelpe meg. Kjenner jeg er frustrert. Hvis jeg ikke får i morgen får de en saftig klage! Har rett og slett blitt løyet til! Endret 27. april 2017 av OddZen Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Da kan jeg garantere at du ikke får i morgen. Akkurat samme opplegg som meg... Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Fikk nettopp mail fra Telering. Har fått tilbakemelding på denne forhåndsbestillingen; den har ubekreftet dato til 17.05.17(!), som vil si at den mest sannsynlig ikke vil bli levert. Samsung opererte med to forskjellige varer ift om det var forhåndsbestillinger eller vanlige bestillinger. Da har ordren på deg vært så langt bak i ”køen” hos Samsung at den ikke har kunnet blitt levert til ”presale”... Jeg har bestilt inn på vanlig måte også, altså ikke av presale variantene. Jeg får ikke noen S8+ til salgsstart i morgen ser jeg, men får inn i neste uke. Fargen Orchid Grey er ikke tilgjengelig enda og har ubekreftet dato 18.mai. Skal jeg holde av en i Black til deg heller? Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Hva tenker du om det da? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Hva tenker du om det da? Jeg kjøper en annen plass. Latterlig opplegg! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Kan nevne tipset som er fra noen sider tilbake her og som jeg fulgte. Bestill fra Samsung sin egen hjemmeside. Jeg bestilte en S8+ på lørdag 22.04 og mottok den på Tirsdag 25.04. 2 Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Har fått bekreftet fra lager som skal sende til meg at den blir sendt i morgen, SENEST mandag. Får jeg plutselig en dato langt uti mai da då blir det fryktelig månelyst. Er det slik å forstå at det egentlig kun er Samsung som har hatt lov til å sende ut telefoner før releasedato? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Noen erfaringer med clear view standing cover? Ikke så mye tilgjengelig ennå å lese. Noen rapporter snakker om ekstrem fingeravtrykk-smørje, dekselet blir fort matt, og at AOD er på i noen få sekunder. -Tanker? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Noen erfaringer med clear view standing cover? Ikke så mye tilgjengelig ennå å lese. Noen rapporter snakker om ekstrem fingeravtrykk-smørje, dekselet blir fort matt, og at AOD er på i noen få sekunder. -Tanker? AOD slår seg av, er som vanlig med fingeravtrykksmørje på frontbiten (Altså som med vanlig plast, blir en del, men lett å tørke bort) Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 (endret) Da fikk jeg leveringsbekreftelse fra Telenor, dog ikke noe sporingsnummer -,- Edit: da fikk jeg sporing også. Står allerede at den er innlevert til terminal og videresendt. Edit 2: Nå er den under transport. Ser ut som det er et lite håp likevel Endret 27. april 2017 av Tryminator 1 Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Også kom jeg til å tenke på at på mandag, da er det selvfølgelig 1 mai og heller ikke post. Helvete... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Trym; du har den vel i morgen. Lenke til kommentar
magb Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 Selv om postbud ikke jobber på lørdager så blir pakker levert til butikkene. Jeg fikk min s8 Lørdag for en uke siden. 1 Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 27. april 2017 Rapporter Del Skrevet 27. april 2017 For en deilig telefonen da! Prøvde begge to for første gang i dag, og jeg ble forelsket ved første øyekast ☺ Ble overrasket over hvor liten S8 er. Føles ut som en iPhone 6/7 i størrelse! Utrolig hvor mye skjem de har fått ut av den lille "kroppen". 1 Lenke til kommentar
keemvann Skrevet 28. april 2017 Rapporter Del Skrevet 28. april 2017 Bestilte min S8+ silver gjennom Telenor/Swap for en uke siden. Ringte kundeservice igår og fikk høre at det er 1-2 uker til jeg får den Noen som er i samme dillemma? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. april 2017 Rapporter Del Skrevet 28. april 2017 Da var TWRP og root blitt en del av min S8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå