Gå til innhold

Opticom, og hva så?


Anbefalte innlegg

Det var da fælt til mas fra deg da... Som DesertGlow nevnte er dette mer en sak for dagens næringsliv. Bare fordi det er en IT-bedrift betyr ikke det at alle IT-relaterte nettsteder må skrive en artikkel om hver enkelt ting som foregår med bedriften. De kan gjerne skrive en artikkel om disse über-harddiskene eller hva det nå er de skal produsere, men når det gjelder investeringer, samarbeid, aksjer og penger må du vel fatte at det blir litt off-topic for hardware.no

 

Akkurat nå er dette blitt en litt "statisk" side, som kun FÅR nyheter, dere lager dem ikke.

Den må du forklare :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er vel det jeg lenge har antydet, at det snart er slutt for disse luringene.

Tenk å få så mye penger ut av IT-uvitende, pengesterke investorer og blåøyde aksje-eiere.

Er det ingen i HW.no-redaksjonen som har det minste interesse av å publisere kritiske artikler innen IT?

Eller har INGEN i HW.no , noe snev at undersøkende journalistikk i redaksjonen?

 

Jeg mener at dette burde dere se på.

Akkurat nå er dette blitt en litt "statisk" side, som kun FÅR nyheter, dere lager dem ikke.

Hvis opticom faktisk klarte og lage noen disker vill nok det vert mere en sak for hw.no, at de ikke klarer det er vel mer av interesse for investorer, aksjonærer og slike folk.

 

EDIT: når skal jeg lære og ikke svare på inlegg uten og refreshe :blush:

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Hvis opticom hadde klart å lage det (noe som faktisk ikke er så usansynlig) så kommer de til å bli det største selskapet i Norge. teknologien er overlegen men de har problemer med å finne en måte å bruke sin teknologi på dagens datamaskiner. Hvis de får det til kan de lage harddisker på mange titals terrabyte i første omgang ettervert flere tusen.

Lenke til kommentar

Dette er vel det jeg lenge har antydet, at det snart er slutt for disse luringene.

Tenk å få så mye penger ut av IT-uvitende, pengesterke investorer og blåøyde aksje-eiere.

Er det ingen i HW.no-redaksjonen som har det minste interesse av å publisere kritiske artikler innen IT?

Eller har INGEN i HW.no , noe snev at undersøkende journalistikk i redaksjonen?

 

Jeg mener at dette burde dere se på.

Akkurat nå er dette blitt en litt "statisk" side, som kun FÅR nyheter, dere lager dem ikke.

:no:

 

Trist!

 

:hmm:

Jeg har tjent gode penger på Opticom, jeg... :thumbup: Finansiert en del turer rundt om i verden som en følge av gode aksjekjøp i dette selskapet.

Lenke til kommentar
Dette er nok mer en sak for DN.no enn HW.no vil jeg tro. Dette har fint lite med hardware å gjøre, men analyse av strategier og pengeforbruk til et firma som gir svært liten info om hva de egentlig holder på med og hvordan utviklingen blir.

Enig der,kanskje kan det bli komersielt utnyttbar,det som de sliter med er å komersialisere produktet.Dette er for risikovillige investorer.Da det kan gi en gigantfortjeneste hvis de lykkes,men det er somkjent flere som utvikler samme teknologi.

Lenke til kommentar
TV2 Nettavisen.

Dette er vel det jeg lenge har antydet, at det snart er slutt for disse luringene.

Tenk å få så mye penger ut av IT-uvitende, pengesterke investorer og blåøyde aksje-eiere.

Er det ingen i HW.no-redaksjonen som har det minste interesse av å publisere kritiske artikler innen IT?

Eller har INGEN i HW.no , noe snev at undersøkende journalistikk i redaksjonen?

 

Jeg mener at dette burde dere se på.

Akkurat nå er dette blitt en litt "statisk" side, som kun FÅR nyheter, dere lager dem ikke.

:no:

 

Når Opticom kommer med et ferdig produkt så tipper jeg at HW.no viser sin interesse...

Lenke til kommentar

Flott å se at det er ulikt syn på dette, men jeg tror faktisk at hvis man hadde publisert enkelte kritiske artikler basert på undersøkende journalistikk, hadde reklameeffekten nærmest vert ubetalelig for hw.no. Da igjen hvis DN hadde for.ex publisert at : "IT-nettsiden HW.no har bublisert en kristisk artikkel til Opticom" o.l .

Da hadde plutselig en helt annen kunde/målgruppe også begynt å besøke HW.no.

 

Det jeg mente med at jeg synes at HW.no er blitt litt "statisk", er at de bør nå tenke på å utvide horisonten sin. Man kan ikke etter mitt syn, leve for alltid på test av hardware. Når HW.no kan skrive om firmaer som saksøker MSI, er ikke dette "rene" hardware-nyheter.

 

Med all den kunnskapen og den gode oversikten dette nettstedet sitter inne med over "alt" som rører seg innen IT-verden, skulle grunnlaget for å gi enkelte konkurrenter her i Norges land, skikkelig konkurranse, være lagt.

 

:thumbup:

Endret av Gisle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...