Gå til innhold

Stadig flere foretrekker å søke anonymt på Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Selv om det var akkumulert så er konklusjonen trukket på det grunnlag feil.

Se mitt tidligere svar.

 

Misforståelse på misforståelsen. Grafen sier millioner per dag, du sier millioner per år og jeg trodde det var millioner fra første dag. Veldig stor forskjell.

 

Enig med deg i det. Jeg så heller ikke at det var per dag, trodde det var per år når jeg først leste artikkelen. Om det er per dag eller per år har heldigvis ikke noe å si, heldigvis for meg, siden det bare er en faktor 365 forskjell. Litt flaks skal man ha. Konklusjonene man leser ut av grafen er uavhengig av om det er per dag eller år. Den er også uavhengig av om grafen det er kumulativ eller ikke. Iallefall den kvalitative konklusjonen: Nemlig at antall søk har økt, og derfor sannsynligvis også antall brukere.

 

Du har uansett rett, det ble mye rot. Får håpe vi har fått orden i det nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til sammenligning: Google hadde ca 7.7 milliarder søk per dag i gjennomsnitt i 2015.

http://www.statisticbrain.com/google-searches/

 

Google er store, ja. Your point?

Google har blitt et av verdens største firma - er de størst for tiden? - i stor grad på å gjøre dine søkevaner om til reklamepenger. De har gjort det på en slik måte at de fleste synes det er greit. Men det betyr ikke at man ikke kan ha alternativer, som i mindre grad kapitaliserer på våre nettvaner. Det kan til og med være bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...