Gå til innhold

Nå er det bekreftet: Skyrim kommer til Nintendo Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper 1600x900 oppløsning, 30fps, ingen anti-aliasing, medium på både shadow quality og shadow distance og samme støtte for mods som på ps4, dvs, ingen mods med custom assets.

 

Er uansett meget artig at det kommer ut til switch. Håper å se flere ports av gode titler komme i framtiden til en god pris. F.eks ønsker jeg å se Resident Evil 4 og 5, Trials Fusion og Metal Gear Solid V blandt annet på Switch. Dette ettersom jeg er mest interessert i Switch som en håndholdt maskin primært og som en konsoll for å spille på hjemme veldig sekundært.

Lenke til kommentar

 

Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket.

Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling?

 

Den går heller i "sparemodus" når den er undocked. Full kraft i docked.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket.

 

Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling?

Etter det jeg forstår er det en vifte i docking starsjonen som gir kjøling og lar dem kjøre raskere.

Og ja skyrim er et 360 spill og burte være greit å porte.

Lenke til kommentar

Mulig jeg går glipp av noe her, men er det virkelig noen som ennå ikke har spilt Skyrim til døde på et annet format for lengst? Som kun har hatt hver Nintendo-konsoll opp gjennom, og som gleder seg som barn(!) til å kunne spille et grafisk nedgradert, 5 år gammelt spill??? Hva er det jeg ikke forstår?

Lenke til kommentar

 

Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine.

La oss håpe de heller kjenner presset fra PS4 Pro og Scorpio og upgrader spillene sine *fingers crossed*

 

Altså dette var i hovedsak geniale RPG spill til PC, så la oss heller HÅPE de kjenner presset fra sine origninal fans på PC fra The Elder Scrolls: Dagger fall\Morrowind å tenker på PC. *fingers crossed*

 

Før de fikk konsoll herpes å ble både kraftig forenklet å nedskallert til å fungere på konsoller. Noe RPG spill i utgangspunktet passer veldig dårlig til da de bare har en håndkontroll. Både Oblivion & Skyrim er latterlig forenklet Action(rpg) spill

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Mulig jeg går glipp av noe her, men er det virkelig noen som ennå ikke har spilt Skyrim til døde på et annet format for lengst? Som kun har hatt hver Nintendo-konsoll opp gjennom, og som gleder seg som barn(!) til å kunne spille et grafisk nedgradert, 5 år gammelt spill??? Hva er det jeg ikke forstår?

De poengene til tross, er det nok ikke mer jobb å porte dette spillet enn at det er verdt bryet. Det har jo utløst en viss oppstandelse.
Lenke til kommentar

Skyrim er jo et av tidenes beste open world rpg. At en nå kan spille det på en håndholdt konsoll synes ihvertfall jeg er imponerende. Gjenstår å se hvor mye dem må nedjustere for å få en bra spill opplevelse selvfølgelig.

 

Har kjøpt Skyrim til PS3,PS4,PC og nå mest trolig til Switch :p

Lenke til kommentar

 

 

Jippi, enda en grunn for Bethesda til å downgrade spillene sine.

La oss håpe de heller kjenner presset fra PS4 Pro og Scorpio og upgrader spillene sine *fingers crossed*

 

Altså dette var i hovedsak geniale RPG spill til PC, så la oss heller HÅPE de kjenner presset fra sine origninal fans på PC fra The Elder Scrolls: Dagger fall\Morrowind å tenker på PC. *fingers crossed*

 

Før de fikk konsoll herpes å ble både kraftig forenklet å nedskallert til å fungere på konsoller. Noe RPG spill i utgangspunktet passer veldig dårlig til da de bare har en håndkontroll. Både Oblivion & Skyrim er latterlig forenklet Action(rpg) spill

Spiller selv på PC, men er nok i mindretall der. Skal Bethesda selge nok spill til å tjene på å gjøre så store prosjekter som TES, er de nok ganske avhengige av konsoller, hvertfall sånn det er idag, og hvordan det har vært det siste tiåret med piratkopiering på PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket.

Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling?

 

Den går heller i "sparemodus" når den er undocked. Full kraft i docked.

Jo, ja. Det er jeg klar over. Men jeg hadde håpet at dockingstasjonen ville være mer enn en strømkilde; det hadde vært flott med litt kraftigere innmat. Men kraft har ikke vært første prioritet hos Nintendo på noen år, så det kom for så vidt ikke som noe sjokk. Konsollen vil nok levere uansett.

Lenke til kommentar

 

 

Skyrim er nå ett 5 år gammelt spill, som først kom ut på xbox360 og PS3. Jeg håper virkelig at switch kan kjøre det med akseptable instillinger, selv når den ikke er docket.

 

Ble det ikke avklart at Nintendo Switch ikke kommer til å ha noen ekstra hestekrefter i docket stilling?

Etter det jeg forstår er det en vifte i docking starsjonen som gir kjøling og lar dem kjøre raskere.

Dette var jeg ikke klar over. Det ble kanskje nevnt i konferansen, jeg har ikke rukket å se den enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...