Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For dere som det har sluttet å fungere hos: Kan det stemme at scriptet har lastet ned oversikten etter midnatt?

Nå har jeg prøvd det scriptet du laget og det fungerer ikke det heller.... Jeg avinstallerte hele samurize å sletta hele mappa, men likevel vil det ikke oppdatere seg riktig.

 

Liker forresten at du har laga de pågående programmene gule... fin detalj! :D

 

Fortsatt står det "ingen programmer før imorgen" til meg på samtlige kanaler....

 

Beklager at jeg maser fælt om detta... men jeg vil så gjerne ha dette til å fungere liksom... :D

Lenke til kommentar
Jaggu er ikke samurize'n min litt rar også:

Kan virke som om det har hatt problemer med å få kontakt med SOL da det skulle laste ned oversikten. Eller kanskje det er noe galt med 'NorskTVSetup.txt' hvis du forandret på den før dette skjedde?

 

Prøv å slette 'NorskTV.lat' i '\Samurize\Skins\NorskTV\', reload configen og se om det blir noe annerledes da.

Lenke til kommentar
Jaggu er ikke samurize'n min litt rar også:

Kan virke som om det har hatt problemer med å få kontakt med SOL da det skulle laste ned oversikten. Eller kanskje det er noe galt med 'NorskTVSetup.txt' hvis du forandret på den før dette skjedde?

 

Prøv å slette 'NorskTV.lat' i '\Samurize\Skins\NorskTV\', reload configen og se om det blir noe annerledes da.

Jeg har prøvd å både slette norsktv.lat, slette alle filer som har noe med norsktv scriptet å gjøre og til og med å slette samurize, fjerne alle mapper for så å legge det inn igjen--og enda fungerte det ikke...

 

Det rare er at for to dager siden så fungerte det scriptet du la ut den 4. nov. bare fint, men i dag fungerer ikke det lenger heller...

 

Kan det være at sol har endra på noe som gjør at det ikke går å ta ned tv-oversikten?

 

Etter at jeg loader scriptet blir nemlig nettsida til sol sin tv-oversikt åpna for meg, uten at jeg har gjort noe for at det skulle skje....

 

Hva med å hente oversikten fra vg istedet? Eller er ikke det mulig? (litt grønn jeg da, så jeg har ikke peil i det hele tatt...)

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd å både slette norsktv.lat, slette alle filer som har noe med norsktv scriptet å gjøre og til og med å slette samurize, fjerne alle mapper for så å legge det inn igjen--og enda fungerte det ikke...

 

Det rare er at for to dager siden så fungerte det scriptet du la ut den 4. nov. bare fint, men i dag fungerer ikke det lenger heller...

 

Kan det være at sol har endra på noe som gjør at det ikke går å ta ned tv-oversikten?

 

Etter at jeg loader scriptet blir nemlig nettsida til sol sin tv-oversikt åpna for meg, uten at jeg har gjort noe for at det skulle skje....

 

Hva med å hente oversikten fra vg istedet? Eller er ikke det mulig? (litt grønn jeg da, så jeg har ikke peil i det hele tatt...)

SOL fjerner dagens tv-oversikt bare etter midnatt enkelte dager, så hvis du har slettet NorskTV.lat og reloadet scriptet før det er det nok ikke SOL det er noe galt med. Det fungerer uansett fortsatt hos meg, så jeg tror ikke SOL har forandret noe.

 

Siden det fungerte hos deg for to dager siden, og nå åpner nettsida til sol sin tv-oversikt, kan det virke som at du har forandret på noe, enten i windows, Samurize eller configen til NorskTV_4_1_1. Aner ikke hva det kan være, men det skal ikke åpne noen nettsider, med mindre du trykker på en av lenkene.

 

Får du noen feilmelding? Åpne opp NorskTV.lat og NorskTVNRK1.timing i notepad. Hva står det i dem? Hva er adressen til den siden som åpnes i browseren din etter at du starter scriptet?

Lenke til kommentar
Konfabulator er nice den .. men ta en titt på minnebruken så slutter du å bruke programmet fort ;)

 

Anbefaler aveDesk istedenfor. Kan bruke Widgets fra ObjectDock / Y z Dock.

Bruker mye mindre minne.

 

Se screenshot på sist side.

 

http://www.avedesk.com/

hvordan setter jeg en snarvei til min datamaskin?

 

og sånn rent generelt, ovordan får jeg forandret papirkurven i både størrelse og bilde?

 

 

 

akkurat nå bruker jeg style XP for å få brukt themes, går det like greit å redigere den fila som det stod om på X-byted siden? (den er nede akkurat nå, så jeg får ikke sjekket det nøyaktig)

Lenke til kommentar
[Firefox-wallpaper]

Kul wallpaper! Hvor fant du den?

 

Konfabulator er nice den .. men ta en titt på minnebruken så slutter du å bruke programmet fort ;)

 

Argh! Nå trodde jeg ENDELIG at jeg hadde funnet det perfekte programmet, men neida...

 

:wallbash:

 

Men det går vel greit så lenge man ikke har for mange widgets, eller?

post-104-1100212406_thumb.jpg

Lenke til kommentar

SOL fjerner dagens tv-oversikt bare etter midnatt enkelte dager, så hvis du har slettet NorskTV.lat og reloadet scriptet før det er det nok ikke SOL det er noe galt med. Det fungerer uansett fortsatt hos meg, så jeg tror ikke SOL har forandret noe.

 

Siden det fungerte hos deg for to dager siden, og nå åpner nettsida til sol sin tv-oversikt, kan det virke som at du har forandret på noe, enten i windows, Samurize eller configen til NorskTV_4_1_1. Aner ikke hva det kan være, men det skal ikke åpne noen nettsider, med mindre du trykker på en av lenkene.

 

Får du noen feilmelding? Åpne opp NorskTV.lat og NorskTVNRK1.timing i notepad. Hva står det i dem? Hva er adressen til den siden som åpnes i browseren din etter at du starter scriptet?

Kan hende at jeg forandret på noe en gang, men da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke fungerer etter at jeg fjerner ALT og legger det inn på nytt... da burde det jo fungere igjen...

Eneste som er nytt, er at jeg la inn konfabulator... for da tenkte jeg at min desktop ville bli komplett.... ihvertfall såpass at jeg synes den er digg for min del... den er såklart milevis unna det andre folk har postet her.. :D men i selve samurize og tv-scriptet skal alt være som orginalt... så jeg skjønner det rett og slett ikke....

 

NorskTV.lat:

11.11.2004

 

NorskTVNRK1.timing:

-- der står det ingenting --

 

Adressen som åpnes er jeg ikke sikker på, for det skjer bare når jeg har reinstallert alt sammen... å det gidder jeg ikke gjøre igjen akkruat nå... men jeg kommer inn på siden med oversikt over alle filmene, så det kan også hende at jeg tabber og klikker på den "dagen filmer" linken... men jeg mener å huske at det skjedde av seg selv....

 

Men bare for å ha sagt det da... jeg begynner å bli litt lei av at jeg ikke får det til... så hvis du eller dere andre begynner å bli lei av at jeg maser, så tar jeg bare å fjerner hele greia og får leve med å kjøpe Her&Nå for å få en billig tv-oversikt for uka... :D

Lenke til kommentar

jeg prøvde talisman klienten............ den er dårlig.. mye bedre med samurize sin klient....

 

 

åssen får jeg til norsk tv.. jeg fikk menyen på desktoppen men det kom opp ingen infomasjon !! har noen en liten read me til meg?? trenger jeg noe skripts??

 

åssen får jeg opp den kalenderen?? jeg service pack 2 inne!

og de hardid\sk ikonene de er råe med den infon under!

 

plz hjelp meg driver og modder nå!!

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...