Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den funker heller ikke til meg, har prøvd alle versjoner av norsktv jeg har funni, sikkert bare en filleting som stopper det, men her er feilmeldinga jeg får:

"[Error] En initialiseringsrutine for et bibliotek for dynamiske koblinger (DLL) mislyktes." Den kommer i "TV-program:" tekstlinja.

 

I resten står det "File not Found".

Noen forslag?

Lenke til kommentar
"Farger, hva er det?":

åssen fikk du det greie på sida?

er det desktopX?

hvor fant du det og åssen installerer mann det?

takk! :)

Det er Sysmetrix(rimelig ukjent for de fleste), med MyShex Sidebar(Lautsprecher B/W Edit :thumbup: )

hvor finner jeg det?

åssen program er det du bruker?? :cry:

hjelp meg!

Lenke til kommentar
GLEM DET, fant det ut :)

 

btw: er dere bare meg det ikke funker nå etter kl 12?

tv programmene alså...

SOL.no fjerner dagens tv-oversikt etter midnatt enkelte dager. Vet ikke om det er tilfeldig hvilke dager dette skjer, men det ser ut som at det ihvertfall gjelder i helgene. Hvis du bruker NorskTV v0.41 (NTV.zip) vil du da få opp teksten "Ingen programmer før i morgen" siden den hele tiden laster ned oversikten fra SOL.no og ikke finner noe der etter midnatt. Dette kan du unngå hvis du bruker NorskTV_4_1_1, den laster nemlig ned oversikten bare 1 gang om dagen. Så lenge du har kjørt programmet en gang før midnatt vil du altså ha oversikten på harddisken.

En ting jeg lurer på er hvorfor det står Dagens Filmer? Er f.eks tabloid en film?

'Dagens filmer' er en link. Hvis du ikke har aktivert 'Click through', kan du trykke på 'Dagens filmer' og få opp en oversikt over dagens filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...