Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

How to install a theme/style

 

 

Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM.

Open the KDE-Menu and start the Control Center.

Select "Look and Feel".

Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme.

Select your theme or style.

Click "Apply"

Have fun! :-)

 

skjønte ikke helt dette!?

noen som kan hjelpe meg!?

 

det er denne jeg vil installere http://www.kde-look.org/content/show.php?c...od&tan=16766389

Du vet det ikke er til Windows?

nei! hvorfor ga dere meg denne linken da hvis det ikke er til windows? :cry:

jeg trenger "Linux" skins som jeg kan bruke på WINDOWS XP! så windows xp ser ut som Linux.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
How to install a theme/style

 

 

Install the Theme/Style by either extracting and compiling it, or installing an RPM.

Open the KDE-Menu and start the Control Center.

Select "Look and Feel".

Select "Style" if the package you installed was a style, or select "Theme Manager" if the package you installed was a theme.

Select your theme or style.

Click "Apply"

Have fun! :-)

 

skjønte ikke helt dette!?

noen som kan hjelpe meg!?

 

det er denne jeg vil installere http://www.kde-look.org/content/show.php?c...od&tan=16766389

Du vet det ikke er til Windows?

nei! hvorfor ga dere meg denne linken da hvis det ikke er til windows? :cry:

jeg trenger "Linux" skins som jeg kan bruke på WINDOWS XP! så windows xp ser ut som Linux.. :)

Hvem ga deg den?

Jeg ga deg denne.

Lenke til kommentar

Endelig klar å fikse litt på skrivebordet mitt.... la med ett bilde...

 

...men lurer også på om noen har ett tips til meg om hvordan jeg kan se CPU statusen, i lik for som minnet her.... ja har lastet ned script osv. fra en annen siden...husker ikke hvor.

'

men pliz svar om dere vet noe da. Vil gjerne lære skjønner dere :)

post-104-1100727895_thumb.jpg

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Har akkurat sittet i 5 timer og modda desktop'en min, dette ble resultatet:

 

Alienware.1.gif

 

Har brukt noen få Alienware ikoner, ellers har jeg funnet alle på www.wincustomize.com.

 

Skinnet er fra Alienware sin GUI pakke, mens doc'en er inspirert av Alienware sitt tema.

Lurer du på noe så er det bare å spørre!

 

Hva synes dere om desktop'et mitt ? =)

Endret av eivindhg
Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd en mengde programmer for å modde desktopen, og alle har sett fine ut, men samtlige har det ulempen at den enten bruker noe enormt med minne eller andre systemressurser, eller gjør noe annet som rett og slett gjør at ingen av dem egner seg godt sammen med spilling. Er det noen deskmod-programmer som enkelt og greit ikke virker inn på spill?

Lenke til kommentar
Jeg har nå prøvd en mengde programmer for å modde desktopen, og alle har sett fine ut, men samtlige har det ulempen at den enten bruker noe enormt med minne eller andre systemressurser, eller gjør noe annet som rett og slett gjør at ingen av dem egner seg godt sammen med spilling. Er det noen deskmod-programmer som enkelt og greit ikke virker inn på spill?

Samurize.... men det er lurt å "minimere" det når du spiller pga. dersom du har et script som oppdaterer seg så vil det blinke i bakgrunnen mens du spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...