Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Velge mellom kjæreste og kokain


Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg vet best hva som er bra for meg og ikke.

 

Ikke hør på disse idiotene.

Du sier at du har jo nok cash til at å kjøpe 10kg kokain i året uten at det er no problem..

Jeg sier, hvorfor stoppe på 10kg? Kjør på med 20!! Go big or go home, som det heter.

 

Du vet best! Du er jo tross alt 20 år... Med lang livserfaring...

Alle disse andre er bare tapere, folk som ikke skjønner det.

Sikkert folk som er i 30 og 40 årene som lever bra liv, hvor kjipt er ikke det liksom.

 

 

 

post-147792-0-99894600-1480713430.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei, jeg har drevet med kokain i cirka 1 år nå etter jeg fylte 18... Nå har jeg funnet en jente som jeg liker ekstremt godt... hva faen gjør jeg nå? har ikke lyst til å slutte med cola eller å miste hun... noen forslag?

 

Økonomisk sett så har jeg det fantastisk bra så blir ingen skade der med litt c hver helg.

 

Anonymous poster hash: 52051...fb3

 

Dette bør være en ikke-sak. Selvfølgelig slutter du med den driten og fokuserer på dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hei, jeg har drevet med kokain i cirka 1 år nå etter jeg fylte 18... Nå har jeg funnet en jente som jeg liker ekstremt godt... hva faen gjør jeg nå? har ikke lyst til å slutte med cola eller å miste hun... noen forslag?

 

Økonomisk sett så har jeg det fantastisk bra så blir ingen skade der med litt c hver helg.

 

Anonymous poster hash: 52051...fb3

 

 

Vel, slik jeg ser det har du følgende valg ...

 

Slutt med kokain, fokuser på dama og gjør det beste ut av det. Lykkelig slutt og alt det der.

 

Bli sammen med dama, fortsett med kokain i det skjulte og håp det går bra. Konsekvensene her er såklart at hvis hun finner ut så vil hun med all sannsynlighet stikke på dagen, da sjansene for at hun har de samme meningene om kokain som flertallet av de som har svart i denne tråden er ganske stor. For ikke å snakke om at det er et ganske stort tillitsbrudd at du har holdt det skjult for henne at du er helgenarkis, noe som antagelig ikke kommer til å hjelpe.

 

Drit i dama og fortsett med kokain og hva som helst annet du har lyst til. Ingen hindrer deg, men sjansen for at det ender i grøfta er nok ikke ubetydelig.

 

Du står såklart fritt til å velge hva du vil, men det vil få konsekvenser av ett eller annet slag.

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg det ble mye tull på dere

 

bare for at folk dere har hørt om har gått på en smell så betyr ikke det at jeg blir å gjøre det

 

I motsetning til andre klarer jeg faktisk å begrense meg når jeg vil. Og at dere driver å skriver at jeg blir å faile og at jeg blir å angre er for dumt av dere.

Til opplysning så er faktisk kokain et av de stoffene det er enklest å bli altfor glad i, så linjen mellom kontroll og ikke-kontroll er tynnere og kortere frem i tid enn hva gjelder for de fleste andre stoff. Anbefaler deg å finne noen som dealer fleinsopp eller LSD istedenfor, det kan hjelpe deg med ymse problemer. Det vil neppe dama di ha noen problemer med heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Jeg har ikke møtt en eneste normal, voksen person som har drevet med dop av typen ecstacy og kokain som har endt opp som velfungerende voksne.

 

Nå har vel de 3 siste presidentene i USA gjort det (og garantert den neste) selv om Bush kanskje bare innrømte pot.

 

Typ partydrugs vet jeg om mange som hadde som en epoke men har fint klart å slutte med. Er jo ikke abstinenser og når festinga slutter er det ikke stort behov lenger?

 

W. Bush ble tatt med koks.

 

Velkommen te bygda.....og velkommen te Det hvite hus , huset der ALLE kjenner ALLE. Og hva trur du skjer i det huset når sola har gått ned. Har nok sine svin på skogen (og på soverommet) :D

Lenke til kommentar

Nå syntes jeg det ble mye tull på dere

 

bare for at folk dere har hørt om har gått på en smell så betyr ikke det at jeg blir å gjøre det

 

I motsetning til andre klarer jeg faktisk å begrense meg når jeg vil. Og at dere driver å skriver at jeg blir å faile og at jeg blir å angre er for dumt av dere.

 

 

Ja, for den der har vi aldri hørt før. Jeg skal si deg at akkurat de samme folka som failer, har sagt de tinga der på et tidspunkt alle sammen og ment det. Og det har sikkert vært sant til en viss grad. Man har kontroll helt til man ikke har det lenger. På samme måte går det helt fint å kjøre bil i 240 km/t, til det smeller. Å drive med denne typen dop er en nokså sikker billett til permanent nedsatt livskvalitet, som er vanskelig å gjøre noe med.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Er selvfølelsen man får som funker så jævlig bra!

 

og økonomisk så kommer jeg aldri ha problem gjennom hele mitt liv. selv om jeg hadde kjøpt 10kg cola i året.

 

 

Anonymous poster hash: 382c7...eb2

Bare vent til du får kjæreste.

 

Vær ærlig, søk hjelp og ta det derifra.

 

Å søke hjelp for rusproblemet sitt er dessverre en dårlig idé i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Don Johnson : We heard you have 20 kees of cocaine on the property....we're shutting you down , mister !

 

Han kommer nok og tar TS snart.......

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Kan dere ikke godta at noen faktisk har kontroll på noe og har det bedre enn dere? virker jo som at dere vil jeg skal faile

 

Har en kompis som ble funnet død i et fengsel i Norge, mulig drap. Har en kompis som har gått igjennom et helvete de siste åra. Uføretrygda med psykiske problemer og kommer neppe ut i jobb noen gang. Begge hadde "kontroll". Så nei, jeg kjøper det ikke. Jeg vil at du skal slutte. Og om du ikke gjør det, så håper jeg selvsagt at du beholder kontrollen og ikke failer. Men jeg vil uansett være et vitne om at det kan gå veldig galt.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Hvis du har lyst til å løpe rundt på tynn is, og det foreløpig har gått bra - så for all del. Det er ditt liv.

Bare ikke forvent at folk skal si at det er en god ide og at det kommer til å gå bra.

Til slutt sprekker isen og du kommer til å gå under. Det er ikke snakk om hvis, men når.

 

 

Kjør på. Lykke til

Lenke til kommentar

Kan dere ikke godta at noen faktisk har kontroll på noe og har det bedre enn dere? virker jo som at dere vil jeg skal faile

Er nok ingen her som vil at du skal "faile" og havne på kjøret. Det er bare sjeldent at de som driver med det ofte ikke får andre varige mén av det eller problemer.

 

Blir liksom litt som når du er 18 - starten av 20 årene det. Du kan drikke som helt, sove minimalt og våkne frisk og rask klar for runde 2 dagen etter. Gradvis, så går ikke det lenger, på samme nivå. På lik linje som at gradvis, så vil du ikke kunne holde det løpet kjørende. At du besitter en form for kontroll og har det bra nå, supert for din egen del - men igjen, snakkes når du nærmer det slutten av 20-åra og se om du er like bastant da.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvem som er verst her. 18-åringen som lager en tråd for å (åpenbart) skryte av at han tar kokian i helgene. Eller de som mener at alle som tar dop ender opp som nervevrak med ødelagte liv.

 

Det går bra med de aller, aller fleste som prøver narkotika. Det er fakta. De fleste bruker det bare litt, er flinke til å gjemme det, og blir aldri avhengige.

 

Det sagt, så er kokain kanskje det aller verste man kan drive med når det kommer til narkotika. Heroin, for eksempel, er mye mindre skadelig for kroppen. Kokain endre den kjemiske balansen i hjernen. Den ødelegger dopamin-reseptorer, og gjør deg deprimert.

 

Kokain er gøy, men ta det med måte. Hver helg er alt for mye.

Lenke til kommentar

 

 

Vær ærlig, søk hjelp og ta det derifra.

 

Å søke hjelp for rusproblemet sitt er dessverre en dårlig idé i Norge.

 

 

Finnes mange måter man kan søke hjelp på. Også i Norge.

 

 

La meg si det på en annen måte: Å søke hjelp for rusproblemet sitt i helsevesenet er dessverre en dårlig idé i Norge.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...