archongamer Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Et forutsigbart og kjedelig valg. Kunne sikkert fått Drillo billigere. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Flott med Lagerbäck. Mitt førstevalg. Blir spennende å se hva han kan gjøre Endret 1. februar 2017 av Nettels Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Nå syns jeg ørene holdt på å dette av. Svensken i denne videon kalte Zlatan for Sveriges "John Carew".. Endret 1. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Nå syns jeg ørene holdt på å dette av. Svensken i denne videon kalte Zlatan for Sveriges "John Carew".. :lol: Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Flott med Lagerbäck. Mitt førstevalg. Blir spennende å se hva han kan gjøre Flott for Norge. Kanskje den beste vi kunne fått. Men jeg skjønner ikke helt at han vil dette. Sjansen for å lykkes er veldig liten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Tilbake til drillo fotball da, greit at island hadde resultater i em men syns de spilte ganske kjedelig, typ forsvar seg og pump lange baller. Vi har jo ikke spillere til å spille attraktiv fotball, med mindre vi spiller med både MØ og Samuelsen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 (endret) Flott med Lagerbäck. Mitt førstevalg. Blir spennende å se hva han kan gjøre Flott for Norge. Kanskje den beste vi kunne fått. Men jeg skjønner ikke helt at han vil dette. Sjansen for å lykkes er veldig liten. Han hadde fått mange tilbud, men så kun denne jobben som "fotball-messig" interessant. Selv penger hadde mindre betydning. Endret 4. februar 2017 av Delvis Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2017 Virker som en veldig sympatisk fyr ja, fikk litt trua på landslaget sånn plutselig. Vi ligger på 80ish plass på rankingen, det kan jo nesten ikke bli verre vel? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. april 2017 Rapporter Del Skrevet 16. april 2017 Nå syns jeg ørene holdt på å dette av. Svensken i denne videon kalte Zlatan for Sveriges "John Carew".. Takk for denne! Veldig morsom Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Veldig positiv avslutning på kvaliken med 3 seire på de siste 4. Hadde NFF fått ut fingeren etter Ungarn-nederlaget i playoff eller til og med etter bortetapet mot Aserbajdsjan så tror jeg vi hadde hatt playoff nå. Jaja, lite man får gjort med det nå.Dette var viktige seiere med tanke på det som skjer videre. Vi havner i UEFA Nations League C, altså på det tredje nivået av UEFAs nye divisjonssystem. Så er spørsmålet hvilket pot vi får. Vi ligger og vipper mellom pot 2 og 3, det endelige svaret får vi nok tirsdag kveld. Format og konsept er forklart på lenken over, men kort fortalt vil hver divisjon ha fire grupper. Gruppevinnerne rykker opp til divisjonen over og jumboen rykker ned. De som gjør det best i hver divisjon vil også få muligheten til å spille playoff til EM, dersom man ikke skulle kvalifisere seg via den vanlige kvaliken. Heldigvis er ikke trekningen til EM-kvaliken før i desember 2018, altså etter at gruppespillet i Nations League er konkludert. Om trekningen hadde vært nå i desember (slik den har pleid å være) så ville vi vært i pot 4. Men nå vil vi med hjelp av Nations League ha muligheten til å jobbe oss oppover mot pot 3. Blir spennende å se hva slags motstand vi møter frem til sommeren. Ekstra viktig å bruke denne tiden godt ettersom dette er siste sesong med privatlandskamper. Alle landskamper etter det vil enten være divisjonsspill, kvalik eller mesterskap. Vi har allerede begynt å se tendenser av strukturen og innsatsen svensken krever, har trua på at han kan lede oss til EM 2020! Endret 8. oktober 2017 av Latias 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2017 Det med privatkamper har jeg ikke fått med meg. Høres ut som et spennende konsept! Forøvrig er jeg enig med deg om Lagerbäck. Han har gjort mye bra, bortsett fra Tyskland-kampen i september. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 8. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2017 (endret) Det med privatkamper har jeg ikke fått med meg. Høres ut som et spennende konsept! Forøvrig er jeg enig med deg om Lagerbäck. Han har gjort mye bra, bortsett fra Tyskland-kampen i september. Jeg forventer ikke en dritt mot Tyskland. Enten kan vi bare sitte oss bak hele kampen og kanskje tape 2-0, eller prøve å få til noe og feile totalt. Tyskland er milevis bedre enn oss og det vil de alltid være, hva som skjer i den kampen er totalt irrelevant i forhold til hvordan det norske landslaget skal vurderes. Hadde Høgmo blitt sparket når han burde ha blitt det, hadde vi hatt em plass nå. Laget våres er ikke så dårlig at vi ikke fortjener å være med i konkurransen. Startet uten spiss mot Ungarn, noen som forsatt husker det? Endret 8. oktober 2017 av .berZerk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2017 EM-plass nå om vi hadde sparket Høgmo tidligere? Tror ikke vi hadde havna foran Tyskland uansett akkurat. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2017 Landslaget er alltid på høyden i oktober. Det var da vi også slo Kroatia (med Høgmo), så ikke legg for mye i det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 9. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2017 Det med privatkamper har jeg ikke fått med meg. Høres ut som et spennende konsept! Enig i det. Bra at det blir slutt på de mer meningsløse privatlandskampene. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 9. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2017 EM-plass nå om vi hadde sparket Høgmo tidligere? Tror ikke vi hadde havna foran Tyskland uansett akkurat. EM-kvaliken starter ikke før høsten 2018 så det må vi vente med å konkludere med. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2017 EM-plass nå om vi hadde sparket Høgmo tidligere? Tror ikke vi hadde havna foran Tyskland uansett akkurat. EM-kvaliken starter ikke før høsten 2018 så det må vi vente med å konkludere med. Innlegget mitt var et svar til berZerk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. november 2017 Rapporter Del Skrevet 10. november 2017 Veldig interessang PK med Lageback i dag.https://www.vgtv.no/live/149121/direkte-12-20-pressekonferanse-med-lars-lagerb-ck (starter ca på 9.00)Mange synspunkter på Norsk fotball, og hvordan man bør arbeide med spillere. Lenke til kommentar
Osteknutevindu Skrevet 14. november 2017 Rapporter Del Skrevet 14. november 2017 Jeg unner ingen den drittjobben det er å være landslagstrener for Norge. Det er en håpløs oppgave. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. november 2017 Rapporter Del Skrevet 14. november 2017 Har null gode spillere å jobbe med. Møkkalag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå