Gå til innhold

Lars Lagerbäck | Norges landslagstrener


Latias

  

39 stemmer

  1. 1. Hvem bør bli ny landslagstrener?

    • Ståle Solbakken
    • Ole Gunnar Solskjær
    • Trond Sollied
    • Kjetil Rekdal
    • Tom Nordlie
    • Lars Lagerback
    • Erik Hamren
      0
    • Andre (nevn i tråden)


Anbefalte innlegg

Har null gode spillere å jobbe med. Møkkalag.

 

Blir litt dumt når man tar hardt i. Det var ikke noviselag vi møtte, det er en ting. Og vi manglet noen av de beste spillerne, det er annen.

Når man skal sette inn spillere som ikke har vært på landslaget noe særlig, kan man ikke vente at spillet fungerer optimalt. Dette var for å teste andre spillere, fordi spillere som Berge, Johansan, King, Alasomi.. var ute.

 

Det er i forsvarrekken vi først og fremst har et problem. Der har vi stort sett tippeliga og noen bakgårdsproffer. Vi har ingen stopprere av klasse slik vi hadde før, og hele laget sliter pga det. Vi ser jo det hver gang: Vi slipper inn unøvendige goller for lett, fordi forsvarsrekka er på et nivå som ikke henger med i svingene.

 

Det kommer, men vil ta litt tid enda. Kankje også EM 2020 blir litt for tidlig. En Ajer på u laget viste meget gode tendenser i går. Man snakket om at man så en ny Bratseth i Ajers spill. Vi må få fram noen sånne. Spillere på u laget lover godt så det kommer nok.

 

Om Lagerback er virkelig rett mann for Norge er jeg usikker på. Akkurat nå tenker jeg at man skulle latt Hareide fortsette videre. Men men, vi får gi det sjansen enda. For tidlig å skylde på Lagerback. Det er neste kvalik som blir det endelige examen.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor lang tid det skal gå før vi slutter med disse idiotiske innkastene jeg. Greit det fungerte for Island i et mesterskap, men slik Norge holder på nå hvor det skal gjøres igjen og igjen, uten at man er i nærheten av å skape noe som helst begynner å bli en farse. Var tvilsom til at Lagerback var rett man da han ble ansatt, og kan ikke si mye har overbevist meg om noe annet dette første året.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
Delvis skrev (På 6.12.2019 den 9.17):

Hadde helst håpet Hareide hadde fått overtatt nå.

Det beste hadde vært å vente til etter playoffen og eventuelt EM, så tar vurderingen da. Lagerbäck er en gammel mann etterhvert, og vi begynner å få et spillermateriale som kanskje kan kle et annerledes system enn Lagerbäcks rigide 4-4-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...