Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Må dele litt gode nyheter

Fantastisk!  

 

* IGJEN! *

 

Miven gjør en kjempejobb for Lyoness-medlemmer som ønsker seg ut av konseptet, og er til uvurderlig hjelp for folk som ønsker å redde stumpene før det er for sent.

 

Jeg vet at Miven begynner å bli sliten etter å ha jobbet frivillig med å hjelpe Lyoness-medlemmer ut over lengre tid nå, men jeg er sikker på at meldinger som det bringer ny motivasjon og inspirasjon til å stå på videre. Det er fortsatt tid igjen til å løsrive seg fra Lyoness sitt klamme tak...Ta kontakt med Miven i dag, og du vil få all den rettledning og veiledning du trenger for å komme deg ut.

 

Har ikke annet å si enn at jeg er i nesegrus beundring for arbeidsinnsatsen Miven har lagt ned. Du har virkelig utgjort en forskjell for folk! Stå på videre, jeg heier på deg! :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Takk for fine ord altså. ?

Jeg vet av en familie som skal feire i kveld. Og jobben gjorde de selv! Min eneste rolle er å veilede (og mase)

Jeg har også en partner med som virkelig fortjener honnør ? To nye kontrakter signert så dette går veien.

 

 

MEN! Nå skal de ned.

Lenke til kommentar

Takk for fine ord altså. ?

Jeg vet av en familie som skal feire i kveld. Og jobben gjorde de selv! Min eneste rolle er å veilede (og mase)

Jeg har også en partner med som virkelig fortjener honnør ? To nye kontrakter signert så dette går veien.

 

 

MEN! Nå skal de ned.

Jeg er vitne på at Miven og jada jada er dyktige og hjelper folk ut :) uten de hadde jeg enda sovet dårlig og hatt vondt i magen av dårlig innvestering av mine penger. TUSEN TAKK. :) Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Kolla här mina herrar, det är såhär dem försöker generera pengarna inför Project X så dem har något att betala ut med.

Jag kan ju lova er att alla hjärntvättade klappmongon sitter och tokrunkar till detta nu och kommer ta lån för att kunna köpa alla dessa andelar. :rofl:

 

DXOEKek.png

 

HÄR HAR NI EN SNABB LITEN UTRÄKNINGEN PÅ HELA KALASET:

 

KSyq6Dz.png

Legg merke til Shopping poeng du får på skyer og dere skjønner det er butikk for markedsfører og selge skyer og dermed klatre i level. Dette er faktisk bevis for verving lønner seg og denne burde noen sende lotteritilsynet i Norge

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nå som Lyoness har kortinformasjon min belastet de meg uten at jeg har hadde godkjent transaksjonen jeg har snakket med DNB om dette og fått reklamasjon på transaksjonen men lurer på om de er desperate nå og advarer folk selskapet :nei:  

Det er jo helt sprøtt. Anmeld de?

Lenke til kommentar

det er det jeg ikke forstår jeg hadde send melding om jeg ville kanseller alle transaksjonen på grunn av all kontroversiell samt det tok all for langt tid å få gave kortet men tror det har noe med at Elkjøp trakk seg fra  Cashback World uansett fikk jeg melding om at alt var kansellert før jeg ble belastet men dette skjedde etter jeg fikk reklamasjon for start pakken  DNB sa at dette er på grunn av  de har kortinformasjon  men kortet er sperret. irritert nok men tror saken min kommer til å bli handlaget om jeg anmelder saken samt jeg må la den gå igjennom for å reklamere igjen  :hm:

Lenke til kommentar

det er det jeg ikke forstår jeg hadde send melding om jeg ville kanseller alle transaksjonen på grunn av all kontroversiell samt det tok all for langt tid å få gave kortet men tror det har noe med at Elkjøp trakk seg fra  Cashback World uansett fikk jeg melding om at alt var kansellert før jeg ble belastet men dette skjedde etter jeg fikk reklamasjon for start pakken  DNB sa at dette er på grunn av  de har kortinformasjon  men kortet er sperret. irritert nok men tror saken min kommer til å bli handlaget om jeg anmelder saken samt jeg må la den gå igjennom for å reklamere igjen  :hm:

Godt mulig den blir henlagt, men hvis mange anmelder Lyoness blir det vanskelig for økokrim og myndighetene å se bort fra svindelen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

my world og andre selskap som driver på denne måten er kriminell virksomhet som må opphøre for allmennhetens beste.

Dette er bygget opp på skaffe seg posisjon og tjene penger som andre skyter inn i god tro om fremtidig utbytte.

Helt utrolig sleip konsept og jeg advarer alle mot innvovelere seg i dette. Dette med bakgrunn fra innersiden og vært med selv.

Lenke til kommentar

Jeg var en av de første i Norge som ble spurt (mast) på om å være med i T5PC da tilbudet kom fra utlandet, et par måneder senere er det størst i en kommune lenger opp i landet, til og med Ordføreren stod fram å pratet varmt om dette.

 

Jeg sa fortsatt nei, og mot alle odds så trynet dette, akkurat som alle andre pengepyramider har gjort før denne, og som alle andre kommer til å gjøre framover.

 

Men for all del, vil du bli rik kjør på - Bitcooooooooooooooooooooooooooonnect

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...