Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg tenker mye på den stakkars kvinnen jeg møtte på møte i fjor høst som gråt og fortalte hun hadde lånt 500 tusen kr bak sin ektefelle sin rygg og sov dårlig om natten og gikk all inn i dette. Det er tusenvis av skjebner der ute som tror på dette tullet og det vil komme skilsmisser og brutte familie relasjoner og sår som aldri vil gro. Hvis ikke lotteritilsynet stenger dette blir jeg skuffet og oppgitt over makten disse useriøse selskap har.

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri i verden om de klarer å fylle full sal

Det har de vel heller ikke gjort før.

Illusjon.

Men scenen trekker ✌ Det er det ultimate tegnet på suksess

Hvorfor gjøre seg selv til kjeltring for å få lov til å kjenne på scenens fortryllende magi...De kan jo bare begynne å synge i kor, da får de stå på en scene både titt og ofte, og synger de rent i tillegg får de til og med applaus... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har vært i kontakt med lotteritilsynet om hvor de er i prosessen? Synes dette tar lang tid

Dette kommer til å ta lang tid og myworld vil gjøre alt i sin makt for å forsinke prosessen.

Dette er nok mye mer jobb for lotteritilsynet enn man tror. De kan ikke bare se på noen tall og raskt trekke en konklusjon.

Vet vi i det hele tatt om lotteritilsynet har fått dokumentasjonen de etterspør?

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Neida. De har selvfølgelig ikke svar.

De er store på å påstå at tilsynet baserer alt på lite fornøyde medlemmer (som er uriktig selvfølgelig), men har like så store problemer med å forklare.

 

Det er mange spørsmål her... Men det er klart at daglig leder Claes Gunnarsson enten er blank ift rollen som nettopp leder eller er blank ift egen virksomhet.

Sjeldent har jeg kommet ut for tilsvarende i næringslivet.

Lenke til kommentar

Neida. De har selvfølgelig ikke svar.

De er store på å påstå at tilsynet baserer alt på lite fornøyde medlemmer (som er uriktig selvfølgelig), men har like så store problemer med å forklare.

 

Det er mange spørsmål her... Men det er klart at daglig leder Claes Gunnarsson enten er blank ift rollen som nettopp leder eller er blank ift egen virksomhet.

Sjeldent har jeg kommet ut for tilsvarende i næringslivet.

Næringsliv og næringsliv...Det var da veldig til fin omtale av et kriminelt nettverk :D

 

Han reflekterer vel det hodeløse innholdet til resten av menigheten sin...Lite som sviver i topplokket, en virkelighetsoppfatning som ikke samsvarer med resten av verdens virkelighet og urokkelig tro på at aktiv svindel vil føre til det økonomiske Nirvana i det forgjettede land Utopia!

 

Personlig hadde jeg blitt særdeles overrasket om så mye som EN av disse menneskene evnet å bli medlem av Mensa Norge...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Hæhæhæ... Jeg dør litt nå av latter ??

 

Gunnarsson hadde ikke overlevd ett sekund i en annen bedrift med likt antall ansatte.

Men han får kanskje betalt for å se en annen vei eller så er han faktisk blank.

Uansett så er det ikke akkurat det beste å ha på cvn. Men, men.

Det er vel ingen som akkurat har truet han inn i rollen.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-457060

Selvfølgelig er det det....

Ble du overrasket? ?

Lyoness har litt vanskelig for å skaffe til veie informasjon. Slett arbeid av en organisasjon som vil oppfattes som seriøs.

Slett arbeid av ledelsen.

 

 

Det har i en tid pågått litt innsats for å hjelpe folk ut. Det har ikke bestandig vært lett og enkelte finner det vanskelig, men felles for de alle?

Er at ledelsen i Lyoness/Myworld Norge er fullstendig fraværende og uforstående til at folk føler seg lurt. Det er den enkeltes markedsfører sitt ansvar og ingenting de kjenner til. Da er det unektelig litt underlig at det kommer fra markedsførere "opplært" i egen regi. Og at presidentene må ta "tapet".

 

 

Så hva er egentlig poenget med kontoret på Lysaker? Skal de bare legge ut nye avtaler og ellers sitte på pynt?

Endret av bruker-457060
Lenke til kommentar

 

Neida. De har selvfølgelig ikke svar.

De er store på å påstå at tilsynet baserer alt på lite fornøyde medlemmer (som er uriktig selvfølgelig), men har like så store problemer med å forklare.

 

Det er mange spørsmål her... Men det er klart at daglig leder Claes Gunnarsson enten er blank ift rollen som nettopp leder eller er blank ift egen virksomhet.

Sjeldent har jeg kommet ut for tilsvarende i næringslivet.

Næringsliv og næringsliv...Det var da veldig til fin omtale av et kriminelt nettverk :D

 

Han reflekterer vel det hodeløse innholdet til resten av menigheten sin...Lite som sviver i topplokket, en virkelighetsoppfatning som ikke samsvarer med resten av verdens virkelighet og urokkelig tro på at aktiv svindel vil føre til det økonomiske Nirvana i det forgjettede land Utopia!

 

Personlig hadde jeg blitt særdeles overrasket om så mye som EN av disse menneskene evnet å bli medlem av Mensa Norge...

Dette er som du sier et kriminelt nettverk og med lotteritilsynet sine funn og dokumentasjon på kun 10 % handel og 90 % fra verving av PM og salg av skyer og ESP skjønner jeg ikke at dette selskap ikke er anmeldt til økokrim og stengt ned i Norge av lotteritilsynet. Helt ubegripelig rett og slett og jeg blir provosert med tanke på alle offer i dette jevla bedraget Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det det....

Ble du overrasket? ?

Lyoness har litt vanskelig for å skaffe til veie informasjon. Slett arbeid av en organisasjon som vil oppfattes som seriøs.

Slett arbeid av ledelsen.

 

 

Det har i en tid pågått litt innsats for å hjelpe folk ut. Det har ikke bestandig vært lett og enkelte finner det vanskelig, men felles for de alle?

Er at ledelsen i Lyoness/Myworld Norge er fullstendig fraværende og uforstående til at folk føler seg lurt. Det er den enkeltes markedsfører sitt ansvar og ingenting de kjenner til. Da er det unektelig litt underlig at det kommer fra markedsførere "opplært" i egen regi. Og at presidentene må ta "tapet".

 

Så har det seg en gang slik at det fungerer ikke for en trønder, eller advokater.

 

Så hva er egentlig poenget med kontoret på Lysaker? Skal de bare legge ut nye avtaler og ellers sitte på pynt?

At det etter 2 måneder med mas og brev og et jevla styr endte med at presidenter kjøpte oss ut forteller meg at de aldri hadde gjort dette uten tjene på det selv! de beholder sine posisjoner og sine level ( prosjekt X ) og ting gikk stille og rolig for seg. Jeg er ute og ang casback world og lyoness er jeg også blitt kastet ut :) wovvv for en lykke og nattesøvnen er aldri vært bedre :) Det som irriterer meg mest i ettertid er jeg ble lurt inn i dette og har et budskap til Duesund og kompani i så måte ..Fuck you

Takk til miven og jadajda for hjelpen ut :)

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Selvfølgelig er det det....

Ble du overrasket? ?

Lyoness har litt vanskelig for å skaffe til veie informasjon. Slett arbeid av en organisasjon som vil oppfattes som seriøs.

Slett arbeid av ledelsen.

 

 

Det har i en tid pågått litt innsats for å hjelpe folk ut. Det har ikke bestandig vært lett og enkelte finner det vanskelig, men felles for de alle?

Er at ledelsen i Lyoness/Myworld Norge er fullstendig fraværende og uforstående til at folk føler seg lurt. Det er den enkeltes markedsfører sitt ansvar og ingenting de kjenner til. Da er det unektelig litt underlig at det kommer fra markedsførere "opplært" i egen regi. Og at presidentene må ta "tapet".

 

Så har det seg en gang slik at det fungerer ikke for en trønder, eller advokater.

 

Så hva er egentlig poenget med kontoret på Lysaker? Skal de bare legge ut nye avtaler og ellers sitte på pynt?

At det etter 2 måneder med mas og brev og et jevla styr endte med at presidenter kjøpte oss ut forteller meg at de aldri hadde gjort dette uten tjene på det selv! de beholder sine posisjoner og sine level ( prosjekt X ) og ting gikk stille og rolig for seg. Jeg er ute og ang casback world og lyoness er jeg også blitt kastet ut :) wovvv for en lykke og nattesøvnen er aldri vært bedre :) Det som irriterer meg mest i ettertid er jeg ble lurt inn i dette og har et budskap til Duesund og kompani i så måte ..Fuck you

Takk til miven og jadajda for hjelpen ut :)

Veldig bra du kom ut! Håper flere innser hva som har skjedd før det er for sent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørte nå på tlf fra en som er hjernevasket og med i sekta Duesund og presidenter sliter i Norge og Duesund selv så sint at han tygger glass i Praha over dette forum :) Der var helgen reddet og jeg ble glad og varm i hjertet mitt

Endret av Petter100
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...