Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

 

Min tysk er på samme nivå, men google translate er enig med du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selvfølgelig er det det....

Ble du overrasket?

Lyoness har litt vanskelig for å skaffe til veie informasjon. Slett arbeid av en organisasjon som vil oppfattes som seriøs.

Slett arbeid av ledelsen.

 

 

Det har i en tid pågått litt innsats for å hjelpe folk ut. Det har ikke bestandig vært lett og enkelte finner det vanskelig, men felles for de alle?

Er at ledelsen i Lyoness/Myworld Norge er fullstendig fraværende og uforstående til at folk føler seg lurt. Det er den enkeltes markedsfører sitt ansvar og ingenting de kjenner til. Da er det unektelig litt underlig at det kommer fra markedsførere "opplært" i egen regi. Og at presidentene må ta "tapet".

 

Så har det seg en gang slik at det fungerer ikke for en trønder, eller advokater.

 

Så hva er egentlig poenget med kontoret på Lysaker? Skal de bare legge ut nye avtaler og ellers sitte på pynt?

At det etter 2 måneder med mas og brev og et jevla styr endte med at presidenter kjøpte oss ut forteller meg at de aldri hadde gjort dette uten tjene på det selv! de beholder sine posisjoner og sine level ( prosjekt X ) og ting gikk stille og rolig for seg. Jeg er ute og ang casback world og lyoness er jeg også blitt kastet ut :) wovvv for en lykke og nattesøvnen er aldri vært bedre :) Det som irriterer meg mest i ettertid er jeg ble lurt inn i dette og har et budskap til Duesund og kompani i så måte ..Fuck you

Takk til miven og jadajda for hjelpen ut :)

 

Miven og JadaJadaJada fortjener honnør for jobben de gjør. Flere medlemmer av Lyoness har fått hjelp av dem til å komme seg ut av selskapet, og med pengene sine i behold (!). Snart stenges vinduet (muligheten for å komme seg ut), og medlemmer av Lyoness som ønsker hjelp oppfordres til å ta kontakt med Miven snarest...Når Lotteritilsynets konklusjon foreligger er det for sent, da er løpet kjørt.

 

Stå på Miven og alle dere andre, dere utgjør virkelig en forskjell for folk! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fresh from the press...Lover ikke bra ;)

Lyoness er ferdig i Norge og det er bare et ? om tid føre dette blir stengt :) Jeg oppfordrer alle msrkedsførere som er med enda til tenke seg godt om ang vidre arbeid for lyconett og hvis dere følger litt med ang lotteritilsynet og de ulike forum og alt som blir lagt ut av info og data burde dere fortest mulig komme dere ut og enda er tiden der at dere kan komme ut uten for mye tap av penger. Snart taper dere antaglivis alt
Lenke til kommentar

 

Fresh from the press...Lover ikke bra ;)

Lyoness er ferdig i Norge og det er bare et ? om tid føre dette blir stengt :) Jeg oppfordrer alle msrkedsførere som er med enda til tenke seg godt om ang vidre arbeid for lyconett og hvis dere følger litt med ang lotteritilsynet og de ulike forum og alt som blir lagt ut av info og data burde dere fortest mulig komme dere ut og enda er tiden der at dere kan komme ut uten for mye tap av penger. Snart taper dere antaglivis alt

Blir sikkert full halleluja i Praha i slutten på måneden, men tviler på at det i 2019 trengs en arena for å gjennomføre møtet, klarer seg gjerne med palasset til en av toppene, med utleie av teltplass i hagen, og en Fiat på scenen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Enda bruker de Elkjøp og Jysk som partnere, hallo!

Dei har aldrig vært med, kun seldt gavekort til Lyoness :-)

 

 

idiots.png

 

En markedsfører forsvarer Lyoness :p

De prøvet seg også med SAS i fjor og påsto de var deres partner ! det varte i ca 40 timer til SAS oppdaget de var på lista til lyoness. Selvsagt ville ikke SAS ha noe med bløff og svindel og gjøre så de forlangte seg fjernet. Duesund påstår bank er med i Øserike og det var også bare bløff. samme med påstått samarbeid med Inter fotball i Italia og Manchester U i England. kun supporter butikken på hjørnet drevet av en privatperson med dårlig lønn er med i casback world. At det finnes markedsførere enda som tror på dette med disse partnere forteller mye. Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ang skyer som er solgt og det med lovnad om 10 ganger " innskudd " i utbytte er dette også bare bløff. Clas har selv sagt i Bergens avisen at lyoness Norge ikke innestår for dette beløpet og Duesund viser til kompetanse planen og så blir ting rettet til estimert beløp fra skyer som vil si INGEN veit hvor mye disse vil gi heller om de vil gi noe i det hele tatt og heller ikke garantert start etter 3 år pga som de ikke opplyser ved salg at det må nesten hele landets befolkning til ang handel for få matematikken til gå opp. Skyer er rett og slett solgt på falske grunnlag og må også ses på som bløff og bedrag.

Lenke til kommentar

Hallo markedsførere! Dere kan da ikke ha tilit til en mann som her påstår 30 ganger tilbake ved et innskudd på 46400 kr ! Det er Duesund som lover dette og den mannen er helt uten tilit og regne ! vokne opp folkens og sett dere ned med kalkulator og begynne og regne selv

post-474374-138083_thumb.png

post-474374-399452_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Altså,hvor FJERN går det an å bli?! Duesund må være en av landets største svindlere, «flyktet» til Statene, når han så hvor dette kom til å bære hen.. Det verste er jo at de som «investerer» sluker alt han og de andre tomsingene sier rått! Uten å sjekke opp i noenting. Nå må Lotteritilsynet snart få ut fingen og felle disse svindlerjævlene en gang for alle!

 

Bare synd at «mine folk» har mistet forstanden, pengene sine og hjernecellene. De er dessverre ikke tilsnakkende og er «all in» på Halleluja-seminar ved månedsskiftet i Praha. Det er jævla synd. Ikke første gang de går fem på pyramidespill og neppe den siste. Uff... :(

Endret av Tåketrollet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså,hvor FJERN går det an å bli?! Duesund må være en av landets største svindlere, «flyktet» til Statene, når han så hvor dette kom til å bære hen.. Det verste er jo at de som «investerer» sluker alt han og de andre tomsingene sier rått! Uten å sjekke opp i noenting. Nå må Lotteritilsynet snart få ut fingen og felle disse svindlerjævlene en gang for alle!

 

Bare synd at «mine folk» har mistet forstanden, pengene sine og hjernecellene. De er dessverre ikke tilsnakkende og er «all in» på Halleluja-seminar ved månedsskiftet i Praha. Det er jævla synd. Ikke første gang de går fem på pyramidespill og neppe den siste. Uff... :(

Ser stadig vekk nye bedrifter blir med på den åpne Free Eagle Shopping gruppa på facebook... Lurer på hva de kommer til å tenke når pengene de har betalt går rett i vasken om noen uker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vi ikke kommet så langt, og sett dette i så mange år... at folk som nå går med på dette er litt mindre smart, og evt står litt utenfor både media og det sosiale rom?

De har blitt hjernevasket før de har fått tid til å undersøke. Det er ikke åpenbart for alle at dette er et pyramidespill da de adskiller kortet og skyene.

 

Jeg kommer ihvertfall aldri til å handle på butikker som har cashback, da jeg ikke kan stole på om de har blitt lurt eller prøver å lure andre som handlehuset etc

Lenke til kommentar

Altså,hvor FJERN går det an å bli?! Duesund må være en av landets største svindlere, «flyktet» til Statene, når han så hvor dette kom til å bære hen.. Det verste er jo at de som «investerer» sluker alt han og de andre tomsingene sier rått! Uten å sjekke opp i noenting. Nå må Lotteritilsynet snart få ut fingen og felle disse svindlerjævlene en gang for alle!

 

Bare synd at «mine folk» har mistet forstanden, pengene sine og hjernecellene. De er dessverre ikke tilsnakkende og er «all in» på Halleluja-seminar ved månedsskiftet i Praha. Det er jævla synd. Ikke første gang de går fem på pyramidespill og neppe den siste. Uff... :(

Som alle pyramide selskap er det de som er kyniske og kommet seg på toppen som tjener penger. De er ikke noe som heter passiv inntekt og du kan sitte i sofa og bli rik på skyer og ESP. dette har Duesund selv så fint beskrevet også men pynter selvsagt på fakta og gjemmer seg bak kompetanse planen som de fleste markedsførere ikke har satt seg inn i og forstått ikke minst ! Det finnes ikke nok folk på jorden til dette er bærekraftig og hvis man gidder sette seg ned og regne på hvor mye handel som skal til ang utbytte fra casback world er det svimlende summer som aldri vil kunne skje med lyoness sitt konsept. Hvis man ikke er tung psykiatri belastet så ser du at med de lønninger og bonus system på level 7 og oppover ligger der så klart som sola skinner dette er penger skutt inn i bunnen som medlem ang PM og skyer og ESP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...