Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyoness/myWorld sitt store mål er jo å ha en fot innenfor all handel som skal foregå på denne planeten, og nå har de utviklet en ny betalingsform.

En såkallet e-voucher, der en bruker mobiltelefonen til å betale med.

Her står visstnok flere store kjeder i kø for for å få bli med.

Hvilke kjeder blir jo selvsagt ikke nevnt, men det mistenkes at «Ronnys skopuss og trekkspillstemming» vil være med, og sist men ikke minst «Rolfs mokansinreperasjon og mokkamaster kaffebar».

Men så ble det observert en artikkel på e24.no, der apple og visa samarbeider om en ny betalingsform der en kan bruke mobil.

Hvem vinner? Hva tror dere folkens?

 

 

https://e24.no/digital/forbruker/slik-rulles-apple-pay-ut-i-norge-skal-brukes-overalt-innen-to-aar/24330025

post-483011-43765_thumb.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lyoness/myWorld sitt store mål er jo å ha en fot innenfor all handel som skal foregå på denne planeten, og nå har de utviklet en ny betalingsform.

En såkallet e-voucher, der en bruker mobiltelefonen til å betale med.

Her står visstnok flere store kjeder i kø for for å få bli med.

Hvilke kjeder blir jo selvsagt ikke nevnt, men det mistenkes at «Ronnys skopuss og trekkspillstemming» vil være med, og sist men ikke minst «Rolfs mokansinreperasjon og mokkamaster kaffebar».

Men så ble det observert en artikkel på e24.no, der apple og visa samarbeider om en ny betalingsform der en kan bruke mobil.

Hvem vinner? Hva tror dere folkens?

 

 

https://e24.no/digital/forbruker/slik-rulles-apple-pay-ut-i-norge-skal-brukes-overalt-innen-to-aar/24330025

Mange år siden lyset gikk for denne fyren !tåkefyrsten Thor Hermann lycomann. Endret av Petter100
Lenke til kommentar

min kilde på level 3 som skryter og prater mer en han tenker fortalte hans uppline på level 5 hadde informert nå at alle i hans team skulle opprette konto i utlandet så de kunne forsette med ESP derfra og være berettiget utbetaling. Bakgrunnen er vist være forberedt på lotteritilsynet ønsker denne pyramide butikken stengt i Norge. Kan vi tolke det begynner bli varmt under beina på de i Norge ??

Lenke til kommentar

Kansje like greit de alle på level 5 og oppover tar en Duesund og rømmer landet.

For når folk oppdager sky pengene deres har gått til bonuser til presidenter og dyre biler og dyre unge jenter i miniskjørt blir det nok Texas og en del folk burde se seg over skuldrene på sin vidre ferd.

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

min kilde på level 3 som skryter og prater mer en han tenker fortalte hans uppline på level 5 hadde informert nå at alle i hans team skulle opprette konto i utlandet så de kunne forsette med ESP derfra og være berettiget utbetaling. Bakgrunnen er vist være forberedt på lotteritilsynet ønsker denne pyramide butikken stengt i Norge. Kan vi tolke det begynner bli varmt under beina på de i Norge ??

Herregud Det er jo helt sykt om de skal prøve å fortsette slik. Håper du tipser lotteritilsynet om dette og at økokrim blir involvert. Kan godt tipse fbi om duesunds aktivitet i usa og. De er ikke så snille på pyramider der nei.

Lenke til kommentar

Jeg synes de skal gjøre det jeg ✌??

Fullt lovlig ? https://www.nettavisen.no/forbruksl%C3%A5n/bankkonto-i-utlandet/

 

Men jeg skjønner ikke helt hva de skal med den de har jo en Lyonesskonto ??

46 land? ??

Når lyoness stenges i Norge må de som selskap avslutte sitt forhold til DnB og dermed må også de opprette ny bankforbindelse i et annet land. Han tåkefyrsten jeg pratet med som har null hjerne og tørst som et trekkpapir nevnte den danske bank som ny bankforbindelse for de norske markedsfører..
Lenke til kommentar

Snart er det prosjekt X skal gi ut bonuser.

En ting er sikkert og det er at disse bonus penger i flere hundre millioner kr størrelse ( ca nå 150 - 200 stk på level 7 og oppover ) kommer ikke fra casback world og handel i butikker. Hvis du skjønner 2 + 2 er 4 så fatter du også disse bonus penger er fra salg av skyer og ESP og verving av nye PM verden rundt

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...